• Lábdagadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor! megszeretném önöktől kérdezni hogy mitől lehet nekem ez a panaszom kb 2 éve vettem észre ,hogy elfelejtek dolgokat.most már odáig fajult ,hogy szinte amit olvasok nem tudom elmondani mert nem emlékszem rá .időközönként zug a fülem és amikor próbálok erősen koncentrálni meg fájdul a fejem sok problémám ered belőle.A másik dolog hószú útra mentünk a férjemmel 2-3 órát ültem és nagyon fel volt dagadva a lábam és szinte érzem hogy el van zsibbadva azóta is, fizikai munkát végzek 10- 12 órát állok válaszukat köszönöm

        Dr. Tomonkó Magdolna válasza a lábdagadás, koncentrációzavar témában

        Kedves Kérdező! A feledékenységgel kapcsolatos panaszaival mindenképpen keressen fel neurológust, hogy a hátterét fel lehessen deríteni. Többféle idegrendszeri probléma okozhatja, és azok kezelése is más gyógyszereket, eljárásokat kíván. A lábdagadással kapcsolatban is vizsgálatokra van szüksége, nem mindegy, hogy vénás keringése zavar vagy szív eredetű folyamatról van szó. Keresse fel háziorvosát, aki a szükséges vizsgálatokra el fogja küldeni. Üdvözlettel: dr Tomonkó Magdolna

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tomonkó Magdolna
        háziorvos, transzfúziológus

        Dr. Tomonkó Magdolna

        Kérdés: 2011. szeptember 01., 20:29; Megválaszolva: 2011. szeptember 03., 21:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...