• HIrtelen melegedés mindkét lábban - egy kis módosítás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! A minap írtam Önnek a barátom mindkét lábában történő hirtelen felmelegedéssel kapcsolatban. Válaszát már megkaptam, amit szeretnék ezúton megköszönni, , azonban sajnos egy szemernyit módosítanék az előző levélben írtakon (lent olvashatja az előző levelemet), hogy ez a jelenség kifejezetten csak nyáron fordul elő nála, tehát nem csak szimplán melege van ilyenkor, hanem extrém meleg-égő érzést észlel a lábaiban. Nem tudom, hogy ez változtat-e valamit a javaslatain, mindenesetre azért leírtam. Várom válaszát! Üdvözlettel, Vajda Kata (Tisztelt Hölgyem/Uram! A következő problémával fordulok Önhöz. Barátom mindkét lábában -főleg délutánonként-esténként- hirtelen meleg-égető érzés jelentkezik . Ez az érzés állítása szerint fájdalom nélküli, de nagyon zavaró-idegesítő. (Ilyenkor ideiglenes megoldást nyújt neki a hideg zuhany.) Már jó pár éve, gyakorta előfordul ez a kellemetlen jelenség nála, orvosnál is járt, de csak legyintettek rá, mondván ez nem komoly probléma. Remélem ezúton sikerül előbbre jutni ebben az "égető" ügyben. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát!)

        Dr. Csuth Ágnes válasza a égő fájdalom témában

        Kedves Kata! A nyári panaszok miatt az jön még szóba, hogy esetleg dagad a lába a párjának, és rossz a vénás keringés, ez esetben javasolnám a testsúly optimalizálását, a Lioton gélt, a lábak gyakori felpolcolását, rendszeres mozgást, ha bírja viselni, akkor egyes fokozatú kompressziós harisnyát. Ha ez nem segít, akkor kivizsgálás jön szóba. B-vitamin szedése emellett szintén történhet, még ha nem is idegrendszeri oka van az égő érzésnek, ártani biztosan nem fog.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. június 09., 18:11; Megválaszolva: 2011. június 11., 14:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...