• Lábfájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor Úr/Nő! Kb. 3 hete napi gyakorisággal érzek szúró, csípkedő fájdalmat főként az alsó lábszáraimban. Megdagadva nincsenek. Mindkét lábamon vannak hajszál és vastagabb kék viszereim, de nem türemkednek ki. 49 éves elmúltam, eddig fogamzásgátlót szedtem, de ebben a hónapban már nem mertem újra elkezdeni, bár a családban nem volt trombózisos. Az Ön véleménye szerint mi lehet a fájdalom oka, mivel kezelhető és visszatérhetek-e tabletta szedésére? Köszönöm a válaszát előre is.

        Dr. Csuth Ágnes válasza a visszér témában

        Kedves Kérdező! A visszeresség okozhat ilyen jellegű fájdalmat.Érdemes Detralex-kúrát tartania, visszér-tornát csinálnia, és kompressziós harisnyát hordania.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. december 12., 12:44; Megválaszolva: 2010. december 14., 11:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Szavazzon Ön is, kié legyen Az év praxisa a Kárpát-medencében cím!
        Tekintse meg infografikánkat, és tudjon meg többet az ajakherpeszről!
        Öné lehet az 50 ezer forintos vásárlási utalványok egyike. Hogyan? Mutatjuk! (x)
      • Hirdetések
      • Infografika és videó