• melyvenas trombozis

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        jo estet. En augusztus vegen kaptam egy melyvenas trombozist a bal karomban. 5 honapja kint elek angliaban es warfarin-ra alitottak napi 5 mg az adag az INR-em 2.6..Szoval lenne par kerdesem: -Lehet e nekem futni sokat ? -Lehet e lazitanom? (Labra) -lehet e tornaznom a balkarommal is? - Es vegul tudna e olyan dolgot mondani vagy tanacsolni amiotol hamarabb feloldodik a ver rog? es hogy kb altalaban mennyi ido alatt szokott feloldodni? valaszat elore is koszonom

        Dr. Tomonkó Magdolna válasza a mélyvénás trombózis témában

        Kedves Kérdező! Az augusztusban keletkezett vérrög a Warfarin szedése mellett már nem okozhat problémát. A sportolást lassan, óvatosan kell megkezdeni, ha nem okoz panaszt, akkor lehet emelni a teljesítményt, ugyanis a korábbi vérrög helyén csökkent áramlás lehetséges. fontosabb kérdés az, hogy genetikai vizsgálatok történtek-e, fenn áll-e ú.n. veleszületett thrombophylia betegség, ugyanis csak akkor lehet egy idő után elhagymi az alvadásgátló kezelést, ha bebizonyosodik, hogy nincsen genetikai háttere a thrombosisnak. Üdv: dr Tomonkó Magdolna

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tomonkó Magdolna
        háziorvos, transzfúziológus

        Dr. Tomonkó Magdolna

        Kérdés: 2013. február 10., 21:07; Megválaszolva: 2013. február 14., 01:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...
        Tisztelt Válaszoló! Télen kaptam el egy vírusos gyomor-bélhurut fertőzést, ami belső aranyerességet okozott, kis is tapintottam, egy kis csomót a végbélnyílásnyál, azt mondták visszahúzodik magától, háziorovos nem küldött tovább...
        Tisztelt Doktornő! 37 éves, 73 kg és 160 cm magas nő vagyok. Kondícióm nem túl jó, ülőmunkát végzek. Egyáltalán nem sportolok, néha sétálni szoktam. Pár nappal ezelőtt intenzívebb testmozgást végeztem (ellpszis tréner), bár csak...
        Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni,hogy van - e bármilyen összefüggés vagy okozhat -e problémát Nootropil szedése visszeres "betegnek"? Mivel lehet erősíteni a visszérfalat? Köszönöm a válaszát/Üdv,