• Mi okozhatja?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Partnerem, immár másodszor szenved ebben a kellemetlen betegségben. A nemi szerén a bőr letapad, égő,csípő, fájdalmai vannak. Az lenne a kérdésünk, hogy okozhatja e a HPV (39) vírus, ami nálam kimutatott.Gyógyszeres kezelésben részesültünk mind a ketten (Zitrocin, Supplin). A tünetek ismét kiújultak. Vagy ez gombás, esetleg nemi betegség? Várom válaszát. Köszönettel.

        Dr. Merth Gábor válasza a fertőzés a péniszen, HPV témában

        Kedves Kérdező! Igen, ilyen kórképet okozhatnak fertőzések. Ebben az esetben nem elég az egyik oldalt kezelni, de szükséges a partnert is, mert onnan visszafertőződhet a kezelést követően. De okozhatja több éve fennálló cukorbetegség, érbetegség, stb. egyaránt ezen kórképet. Ha már minden kötél szakad, érdemes megfontolni a circumcisió (körül metélés) lehetőségét is, mert ezzel nem csak a jövőbeni panaszokat előzi meg az ember, de a beteg szövetet is eltávolítja. (Minden gyulladás jár egy kevés hegesedéssel, ezt követő heg-zsugorodással, ami az évek során fityma szűkülethez vezet, és onnantól egy gyulladásos kórkép már szinte adott...) Tisztelettel, Dr. Merth Gábor [email protected]

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Merth Gábor
        urológus

        Dr. Merth Gábor

        Kérdés: 2011. július 20., 16:47; Megválaszolva: 2011. július 25., 17:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Korábban (http://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/urologia/156534) már megkerestem Önt a problémámmal, melyre válaszát köszönöm szépen! Válasza után egy budapesti magánrendelésen fogadtak februárban, ahol megerősítették...
        Tisztelt Doktorúr! Védekezés nélkül orálisan elégítettek ki. Rá pár hétre égett vizelés után meg minimális sárga vagy átlátszó folyásom lett. Elmentem kenetvizsgálatra, chlamydia pozitív lett. Kaptam rá gyógyszert, kezelés után...
        Tisztelt Doktor Úr! A párom pár hete állt át a fogamzásgátlóra, előtte csak óvszerrel létesítettünk nemi aktust. Az óvszer elhagyása után pár nappal észrevettem, hogy reggelente ébredés után foltos az alsónadrágom (fehéres-sárgás...
        Tisztelt orvos szakértő! Szeretném megtudni, hogy a 13 éves fiamnak orvosi szempontból indokolt-e prosztata kímélő kerékpárnyerget vennem? Valószínüleg a korosztályában ciki, viszont elképzelhetőnek tartom, hogy egészségügyi szempontból...
        Tisztelt Doktor/Doktornó! Herezacskómon borsónyi dudort vettem észre pár hete. Feszült, érintésre enyhén fájdalmas volt kb mint egy begyulladt pattanás. Betadinnal kentem egy hétig, kifakadt, véres, gennyes lé folyt belőle. Most kb az...
        Üdvözlöm!Rita vagyok. A tanácsára lenne szükségem. Édesanyámtól örökölt polycystás vesebeteg vagyok. Minden fél évben eljárok controllra. Eddig semmi baj nem volt úgyis mondhatnám, nem éreztem ,hogy beteg vagyok.Másfél évvel ezelőtt...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja értem haza egy két hetes útról, amire egy női ismerősömmel mentünk. A két hét alatt nagyon sokat állt a péniszem, mert "játszottunk", de nem szexeltünk. Egy idő után fájdalmat kezdtem érezni a makkomban,...
        Tisztelt Doktor Úr! 27 éves férfi vagyok és az a helyzet, hogy már egy jóideje vannak gndjaim a merevedéssel. Úgy vettem észre, hogy nem vagyok képes hosszabb távon merevedést produkálni. Ha esetleg olyan helyzet van, akkor a merevedés elég...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy. Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy veleszületett policystás veseim vannak amin a cista növekszik terjed néha kipukkan ami elég kellemetlen gyulladast okoz eddig találtak a vesén ,májon ,a petefészekben és sajnos...
        Tisztelt Doktor úr! Herecsavarodással kapcsolatos kérdéssel fordulok Önhöz. Megközelítőleg 45 perccel ezelőtt hirtelen, de nem olyan erős (10-ből 4,es 5-ös), teljesen elviselhető, lüktető fájdalom jelentkezett a jobb oldali herémben...