• Bathmate + trib. terr.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Két kérdésem lenne. Nem szokványosak, de engem ezek érdekelnek: 1. A tribulus terrestris nevű természetes tesztoszteron fokozó kivonatnak - testépítő kiegészítő - van-e valamilyen káros hatása? 2. A Bathmate nevű "Víz Alapú Pénisznövelő" hydropumpának van-e mellékhatása, károsítja-e a péniszt, illetve tartós-e a hatása, azaz tényleg növeli-e a pénisz méretét? Válaszát, segítségét köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a mellékhatások témában

        Tisztelt Olvasónk!

        Kérdéseire nem könnyű a válasz, hiszen egyik termékkel kapcsolatban sem ismertek olyan tudományos kutatások amelyeket nem a gyártó cég pénzelt volna.

        A természetes alapú tesztoszterontermelést fokozó szerrel, amíg szedi, és fiatal, addig nincs baj. A bajok akkor jönnek majd, amikor abbahagyja a szedését. Egy egészséges hormonális szabályozásba avatkozik bele, és valójában a hím nemi hormon termelő sejteket pörgeti túl huzamosabb ideig. Azok idővel kiégnek, vagy megszokják a túlstimulálást és amikor az megszűnik, működésük kórosan csökken.

        Emellett az emberi szervezetet egy egységben érdemes szemlélni, tehát egy ilyen behatás az egész szervezet működését átállítja az anyagcserétől az immunrendszerig. Ez azt jelenti, hogy sok külső behatással szemben az ilyen átállított szervezet a normálistól eltérően reagálhat.

        Természetesen az ilyen készítményeket drágán forgalmazó cégek erről nem tájékoztatnak, sőt tagadják.

        A vákumos pénisznövelők több fajtája ismert, de ezektől valódi méretnövekedés nem várható, csak átmeneti, hiszen a fütykös szövetei igen tágulékonyak. (bármit írnak, akik el akarják adni)

        Egy megjegyzést azért összegzésként engedjen meg: az emberi kapcsolatok valódi alapját képező értékek számokban és méretekben nem kifejezhetők.

        Üdvözlettel: Dr. Kocsis István urológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-06-10 20:12:40; Megválaszolva: 2011. július 29., 14:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvos szakértő! Szeretném megtudni, hogy a 13 éves fiamnak orvosi szempontból indokolt-e prosztata kímélő kerékpárnyerget vennem? Valószínüleg a korosztályában ciki, viszont elképzelhetőnek tartom, hogy egészségügyi szempontból...
        Tisztelt Doktor/Doktornó! Herezacskómon borsónyi dudort vettem észre pár hete. Feszült, érintésre enyhén fájdalmas volt kb mint egy begyulladt pattanás. Betadinnal kentem egy hétig, kifakadt, véres, gennyes lé folyt belőle. Most kb az...
        Üdvözlöm!Rita vagyok. A tanácsára lenne szükségem. Édesanyámtól örökölt polycystás vesebeteg vagyok. Minden fél évben eljárok controllra. Eddig semmi baj nem volt úgyis mondhatnám, nem éreztem ,hogy beteg vagyok.Másfél évvel ezelőtt...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja értem haza egy két hetes útról, amire egy női ismerősömmel mentünk. A két hét alatt nagyon sokat állt a péniszem, mert "játszottunk", de nem szexeltünk. Egy idő után fájdalmat kezdtem érezni a makkomban,...
        Tisztelt Doktor Úr! 27 éves férfi vagyok és az a helyzet, hogy már egy jóideje vannak gndjaim a merevedéssel. Úgy vettem észre, hogy nem vagyok képes hosszabb távon merevedést produkálni. Ha esetleg olyan helyzet van, akkor a merevedés elég...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy. Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy veleszületett policystás veseim vannak amin a cista növekszik terjed néha kipukkan ami elég kellemetlen gyulladast okoz eddig találtak a vesén ,májon ,a petefészekben és sajnos...
        Tisztelt Doktor úr! Herecsavarodással kapcsolatos kérdéssel fordulok Önhöz. Megközelítőleg 45 perccel ezelőtt hirtelen, de nem olyan erős (10-ből 4,es 5-ös), teljesen elviselhető, lüktető fájdalom jelentkezett a jobb oldali herémben...
        Üdvözlöm! Arra szeretnék választ kapni, hogy a páromnak a pénisze egy pár napa megvastagodott, egyik oldalt kicsit duzzadt és érzékeny. arra gondoltunk kezdetben, hogy esetleg én száraz voltam az aktus alatt.Most már türelmetlen mert kicsit...
        Kedves Doktor Úr!Kb.30 éve küszködök a fájdalmas hólyaggyulladással,ami első években csak télen -hideg időben jelentkezett. Minden esetben csak antibiotikus kezelés után múlt el, meleg fürdő ,gyógyteák,tőzegáfonya szedése n em volt...
        30 éves vagyok,és sajnos azutóbbi időben egyre több alkalommal van merevedési zavarom. Ha összejön a merevedés kb 1,5-2 percnél tovább sosem tart. Emiatt a párkapcsolatom veszélybe került. Mit tehetnék.