• retrogárd ejakulacio

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot. Omnic Tocas és Cifloxin gyógyszereket irt az urológusom, krónikus prosztatitisz miatt. Elso nap mar jo hatasuk volt, de a 6odik napon reggel éreztem egy erős égető érzést a hugyutakban. Azon a napon lettem figyelmes, hogy magömléskor nem jelentkezett sperma a megszokott módon, hanem csak az érzés. Abbba kéné hagynom a gyógyszerek szedését? Hány százalék esélyem van hogy visszáll a magömlés a régi módba?köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a retrográd ejakuláció témában

        Az először említett gyógyszernek, pontosabban a hatóanyagnak, melyet tamsulosin-nak nevezünk lehet ilyen mellékhatása. A retrograd ejaculatio valójában teljesen ártalmatlan tünet, de mégis a férfiak számára, érthető módon, zavaró. Véleményem szerint keresse fel kezelőorvosát és beszéljék meg a lehetőségeket, a gyógyszer szedését szerintem folytatnia kellene addig is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk

        Dr. Bene Orsolya

        Kérdés: 2010-04-30 14:22:23; Megválaszolva: 2010. április 30., 14:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvos szakértő! Szeretném megtudni, hogy a 13 éves fiamnak orvosi szempontból indokolt-e prosztata kímélő kerékpárnyerget vennem? Valószínüleg a korosztályában ciki, viszont elképzelhetőnek tartom, hogy egészségügyi szempontból...
        Tisztelt Doktor/Doktornó! Herezacskómon borsónyi dudort vettem észre pár hete. Feszült, érintésre enyhén fájdalmas volt kb mint egy begyulladt pattanás. Betadinnal kentem egy hétig, kifakadt, véres, gennyes lé folyt belőle. Most kb az...
        Üdvözlöm!Rita vagyok. A tanácsára lenne szükségem. Édesanyámtól örökölt polycystás vesebeteg vagyok. Minden fél évben eljárok controllra. Eddig semmi baj nem volt úgyis mondhatnám, nem éreztem ,hogy beteg vagyok.Másfél évvel ezelőtt...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja értem haza egy két hetes útról, amire egy női ismerősömmel mentünk. A két hét alatt nagyon sokat állt a péniszem, mert "játszottunk", de nem szexeltünk. Egy idő után fájdalmat kezdtem érezni a makkomban,...
        Tisztelt Doktor Úr! 27 éves férfi vagyok és az a helyzet, hogy már egy jóideje vannak gndjaim a merevedéssel. Úgy vettem észre, hogy nem vagyok képes hosszabb távon merevedést produkálni. Ha esetleg olyan helyzet van, akkor a merevedés elég...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy. Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy veleszületett policystás veseim vannak amin a cista növekszik terjed néha kipukkan ami elég kellemetlen gyulladast okoz eddig találtak a vesén ,májon ,a petefészekben és sajnos...
        Tisztelt Doktor úr! Herecsavarodással kapcsolatos kérdéssel fordulok Önhöz. Megközelítőleg 45 perccel ezelőtt hirtelen, de nem olyan erős (10-ből 4,es 5-ös), teljesen elviselhető, lüktető fájdalom jelentkezett a jobb oldali herémben...
        Üdvözlöm! Arra szeretnék választ kapni, hogy a páromnak a pénisze egy pár napa megvastagodott, egyik oldalt kicsit duzzadt és érzékeny. arra gondoltunk kezdetben, hogy esetleg én száraz voltam az aktus alatt.Most már türelmetlen mert kicsit...
        Kedves Doktor Úr!Kb.30 éve küszködök a fájdalmas hólyaggyulladással,ami első években csak télen -hideg időben jelentkezett. Minden esetben csak antibiotikus kezelés után múlt el, meleg fürdő ,gyógyteák,tőzegáfonya szedése n em volt...
        30 éves vagyok,és sajnos azutóbbi időben egyre több alkalommal van merevedési zavarom. Ha összejön a merevedés kb 1,5-2 percnél tovább sosem tart. Emiatt a párkapcsolatom veszélybe került. Mit tehetnék.