• Még mindig rövid a fék

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr!

        Néhány hónapja rövid fékkel műtöttek, ami teljesen rendben zajlott, kb. 1 hét alatt meg is gyógyult, azonban én még mindig rövidnek találom a féket, mert még így is csak csak a makk alá 1cm-el tudom lehúzni a bőrt. Annak idején a műtét után vissza is mentem, és ajánlottak valamilyen szteroidot, amit ki is váltottam, de nem mertem elkezdeni használni. Most viszont mégis kipróbálnám, tudna írni valamit erről a szerről? Hogyan kell használni, mik a veszélyei, stb.? Vagy ha esetleg van valami más megoldás, azt is szívesen fogadnám.

        Előre is köszönöm,

        Zsolt

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fitymafék témában

        Tisztelt Kérdező!

        Nyugodtan használhatja a szteroid tartalmú kenőcsöt, de rövid ideig és vékonyan felkenve a kívánt bőrterületre. 1 héten keresztül napi 1x alkalmazás, utána 1 hét szünet, 3x megismételve. A szteroidos kenőcs tartós alkalmazásának mellékhatásai (hosszú távon) a bő pigmenttartalmának csökkenése (kifehéredés), sebgyógyulási zavar, szőrnövekedés. Az Ön esetében a fent említett kezelés javallt, panaszok fennállása esetén keresse fel kezelőorvosát!

         

        Üdvözlettel: Dr. Benyó Mátyás

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-21 10:56:37; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 06:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvos szakértő! Szeretném megtudni, hogy a 13 éves fiamnak orvosi szempontból indokolt-e prosztata kímélő kerékpárnyerget vennem? Valószínüleg a korosztályában ciki, viszont elképzelhetőnek tartom, hogy egészségügyi szempontból...
        Tisztelt Doktor/Doktornó! Herezacskómon borsónyi dudort vettem észre pár hete. Feszült, érintésre enyhén fájdalmas volt kb mint egy begyulladt pattanás. Betadinnal kentem egy hétig, kifakadt, véres, gennyes lé folyt belőle. Most kb az...
        Üdvözlöm!Rita vagyok. A tanácsára lenne szükségem. Édesanyámtól örökölt polycystás vesebeteg vagyok. Minden fél évben eljárok controllra. Eddig semmi baj nem volt úgyis mondhatnám, nem éreztem ,hogy beteg vagyok.Másfél évvel ezelőtt...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja értem haza egy két hetes útról, amire egy női ismerősömmel mentünk. A két hét alatt nagyon sokat állt a péniszem, mert "játszottunk", de nem szexeltünk. Egy idő után fájdalmat kezdtem érezni a makkomban,...
        Tisztelt Doktor Úr! 27 éves férfi vagyok és az a helyzet, hogy már egy jóideje vannak gndjaim a merevedéssel. Úgy vettem észre, hogy nem vagyok képes hosszabb távon merevedést produkálni. Ha esetleg olyan helyzet van, akkor a merevedés elég...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy. Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy veleszületett policystás veseim vannak amin a cista növekszik terjed néha kipukkan ami elég kellemetlen gyulladast okoz eddig találtak a vesén ,májon ,a petefészekben és sajnos...
        Tisztelt Doktor úr! Herecsavarodással kapcsolatos kérdéssel fordulok Önhöz. Megközelítőleg 45 perccel ezelőtt hirtelen, de nem olyan erős (10-ből 4,es 5-ös), teljesen elviselhető, lüktető fájdalom jelentkezett a jobb oldali herémben...
        Üdvözlöm! Arra szeretnék választ kapni, hogy a páromnak a pénisze egy pár napa megvastagodott, egyik oldalt kicsit duzzadt és érzékeny. arra gondoltunk kezdetben, hogy esetleg én száraz voltam az aktus alatt.Most már türelmetlen mert kicsit...
        Kedves Doktor Úr!Kb.30 éve küszködök a fájdalmas hólyaggyulladással,ami első években csak télen -hideg időben jelentkezett. Minden esetben csak antibiotikus kezelés után múlt el, meleg fürdő ,gyógyteák,tőzegáfonya szedése n em volt...
        30 éves vagyok,és sajnos azutóbbi időben egyre több alkalommal van merevedési zavarom. Ha összejön a merevedés kb 1,5-2 percnél tovább sosem tart. Emiatt a párkapcsolatom veszélybe került. Mit tehetnék.