• Nincs spermium?!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! 25 éves fiatalember vagyok. A következő problémával fordulok Önhöz. Augusztus óta szorongásban, betegségektől való félelemben éltem, melyhez nagy adag stressz, álmatlanság párosult. Október 31-én beutaltak a pszichiátriára ahol 12 napig gyógyszerekkel kezeltek, majd hazaengedtek. A gyógyszereket ma i napig szednem kell. Az lenne a kérdésem, hogy antidepresszáns gyógyszerek (Ziperid, Ripedon, Rivotril) okozhatnak-e átmenetileg magömlés hiányt? Mikor bekerültem a korházba még rendes volt magömlésem. Most pedig merevedésem van, el is élvezek de kevés mennyiségű sperma (ondó) távozik, de volt olyan is hogy egyáltalán nem jött semmi. A gyógyszerek szedésének abbahagyása után visszaállhat a régi rend? Tényleg azóta van ez amióta szedem őket. Nincsenek hasi panaszaim, vizeletvizsgálatom rendben van, minden negativ lett, bár annak ellenére gyakorta van vizelési ingerem. A vérvétel is normálisnak mondható volt. Nem javasolt a háziorvos további vizsgálatokat sem a véreredmény, sem a vizelet eredmény érdekében. A háziorvossal nem beszéltem még erről, kínosnak érzem ezt megemlíteni neki. Mit javasol mit tegyek? Kínosan érzem magam a párom előtt is. kudarcként fogom fel ezt az egész dolgot. Köszönöm előre is a válaszát! Üdvözlettel: Egy kétségbe esett fiatal

        WEBBeteg szakértő válasza a magömlés témában

        Tisztelt Látogatónk!

        A megfigyelésünk az, hogy egyes betegeinknél a pszichiátriai gyógyszerek a hólyagnyak záróizmnak működését befolyásolja. Ebből az adódhat, hogy a gyógyszerek szedésének időtartamára magömléskor az ondó nem kifelé, hanem a hólyagba jut. A probléma átmeneti, kár lenne emiatt újabb lelki terhet a nyakába venni.

        Üdvözlettel: Dr. Kocsis István, urológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szerkesztőség
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2008-12-05 19:06:40; Megválaszolva: 2011. augusztus 18., 11:40

        Tudjon meg többet: magömlés
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        47 éves vagyok, kb. 8 éve szedek (preventív okokból) Valsartan 80 mg, 1X1 tbl., Aspirin Protect 100 mg, 1X1 tbl., valamint Loratadin 10 mg, 1X1 tbl. -t. Az utóbbi 4-5 évben észrevehetően merevedési problémáim adódtak, nevezetesen van merevedés,...
        Tisztelt Doktor Úr! Prosztatagyulladást diagnosztizáltak nálam már öt éve, amire több esetben is kaptam hónapokig tartó antibiotikum kúrát, annak ellenére, hogy kórokozót sem az ondómban, sem a vizeletemben nem találtak. Egy esetben, kb. 2...
        Tisztelt Doktor ur! Bal oldali lagyekserv (hereserv) mutetem volt 1 eve. A mutet utan a serv oldali herem fixen fent maradt a penisz alatt (nem log mint a masik oldali). Neha kenyelmetlen es zavaro igy. A kerdesem az, hogy ez normalis, okozhat e a...
        A bal oldali vesén daganat van, amelyet ki kell venni. Minden vizsgálat kész. A műtétre csak április 6-an van lehetőség. A kérdés: Nem távol-e az időpont. Van-e lehetőség ezt felgyorsítani. A pénz nem akadály. Lehet, hogy naív vagyok, de én...
        Chlamydiát diagnosztizáltak nálam. Először fél évvel ezelőtt. akkor doxycyclin tartalmú kúrával meggyógyultam. Néhány napja egy szeretkezés után újból ugyanazok a tünetek jelentkeztek. azithromycin-t írtak fel: három napon keresztül napi...
        Ez a harmadik sérvem, strokeom volt és az orvos nem javasolja a műtétet ezért azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nagyságúra nőhet a sérvem?
        2016 ban szívinfarktusom volt, sok gyógyszert felirtak köztük káliumot és vizelethajtót is.Egy idő után úgy éreztem,hogy amikor vizelek utána olyan mintha még kellene pisilnem.Nem kell pisilnem és nem is fáj.De ha pisilek akkor, csak egy...
        Tisztelt Dr. Papos! Egy éve egy szerencsétlen varicocele műtét következtében elvesztettem a bal herémet, ez csak jóval a műtét után derült ki, állítólag véletlenül elkötötték az artériát műtét közben, azóta lassan zsugorodik, mára...
        Tisztelt Cím! Egy erős megfázás/influenza során 7 napos/darabos antibiotikum kezelést kaptam. A betegség alatt egyik önkielégítés során vettem észre, hogy makkom kiszáradt, "darabos" lett, fitymám összeszükült. Pár nap után a szárazság...
        Tisztelt Szakértő! 30 éves férfi vagyok, a következő problémával fordulok önhöz: Tüneteim több mint egy hónapja jelentkeztek. Fájdalom a herezacskó jobb oldalán, ami folyamatosan sugárzik ki a jobb combba, néha az alhas jobboldali részére...