• Herefájdalom 19 évesen

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktornő!

        Én egy 19 éves fiú vagyok aki kb 4-5 napja küzd herefájdalmakkal!Tünetek:kissebb inkább tompa fájdalmak a herében,tapintásra csak akkor érzékenyek ha egy bizonyos pontotn megnyomom(here alsó része).Ez mitől lehet?Sima ülő,álló helyzetben is érzem a fájdalmat.Nemrégiben elkezdtem edzeni, lehetséges hogy ez a gond?Azt is észrevettem hogy a térdeim manapság egyre többet fájnak és ha fáj a térdem fáj a herém is,lehet valami összefüggés a kettő közt?Válaszát előre is köszönöm!

        Üdv

        Koponya

        Előző kérdésemhez még hozzátenném , hogy manapság nagyon sokat ment a tv-ben hererákról szóló cikkek, ami hatására kicsit megijedtem!Azóta elég sokat gondolkodom rajta, szóval idegi alapon is előjöhetnek ilyen fájdalmak?Válaszát köszönöm!

        üdv

        WEBBeteg szakértő válasza a herefájdalom témában

        Tisztelt Koponya!


                A heretáji és térd panaszai a hirtelen fizikai megerőltetéstől lehetnek, ezért csak mértékkel! A hererák önvizsgálattal is felismerhető: fájdalmatlan kemény göb a hereállományban, amit saját magának ki tud tapintani, tehát ok nincs az aggodalomra.


        Üdvözlettel:

         

         Dr. Kocsis István

         

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2009-02-11 18:04:12; Megválaszolva: 2011. szeptember 05., 12:01

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Korábban (http://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/urologia/156534) már megkerestem Önt a problémámmal, melyre válaszát köszönöm szépen! Válasza után egy budapesti magánrendelésen fogadtak februárban, ahol megerősítették...
        Tisztelt Doktorúr! Védekezés nélkül orálisan elégítettek ki. Rá pár hétre égett vizelés után meg minimális sárga vagy átlátszó folyásom lett. Elmentem kenetvizsgálatra, chlamydia pozitív lett. Kaptam rá gyógyszert, kezelés után...
        Tisztelt Doktor Úr! A párom pár hete állt át a fogamzásgátlóra, előtte csak óvszerrel létesítettünk nemi aktust. Az óvszer elhagyása után pár nappal észrevettem, hogy reggelente ébredés után foltos az alsónadrágom (fehéres-sárgás...
        Tisztelt orvos szakértő! Szeretném megtudni, hogy a 13 éves fiamnak orvosi szempontból indokolt-e prosztata kímélő kerékpárnyerget vennem? Valószínüleg a korosztályában ciki, viszont elképzelhetőnek tartom, hogy egészségügyi szempontból...
        Tisztelt Doktor/Doktornó! Herezacskómon borsónyi dudort vettem észre pár hete. Feszült, érintésre enyhén fájdalmas volt kb mint egy begyulladt pattanás. Betadinnal kentem egy hétig, kifakadt, véres, gennyes lé folyt belőle. Most kb az...
        Üdvözlöm!Rita vagyok. A tanácsára lenne szükségem. Édesanyámtól örökölt polycystás vesebeteg vagyok. Minden fél évben eljárok controllra. Eddig semmi baj nem volt úgyis mondhatnám, nem éreztem ,hogy beteg vagyok.Másfél évvel ezelőtt...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja értem haza egy két hetes útról, amire egy női ismerősömmel mentünk. A két hét alatt nagyon sokat állt a péniszem, mert "játszottunk", de nem szexeltünk. Egy idő után fájdalmat kezdtem érezni a makkomban,...
        Tisztelt Doktor Úr! 27 éves férfi vagyok és az a helyzet, hogy már egy jóideje vannak gndjaim a merevedéssel. Úgy vettem észre, hogy nem vagyok képes hosszabb távon merevedést produkálni. Ha esetleg olyan helyzet van, akkor a merevedés elég...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy. Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy veleszületett policystás veseim vannak amin a cista növekszik terjed néha kipukkan ami elég kellemetlen gyulladast okoz eddig találtak a vesén ,májon ,a petefészekben és sajnos...
        Tisztelt Doktor úr! Herecsavarodással kapcsolatos kérdéssel fordulok Önhöz. Megközelítőleg 45 perccel ezelőtt hirtelen, de nem olyan erős (10-ből 4,es 5-ös), teljesen elviselhető, lüktető fájdalom jelentkezett a jobb oldali herémben...