• Súlyos Probléma amire keresem a megoldást!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm!Én egy roppant összetett problémámmal fordulok önhöz,engem érdekelne hogy sok itthon töltött idő után kialakulhat e szorongás pánikbetegség nyilvános helyeken!??ugy érzem illetve gondolom hogy az elmúlt időben kialakult nálam egy fajta pánikbetegség amit nem tudok mire vélni,legalábbis most már gondolom hogy mitől is lehet,vettem valeriana bogyót,mégcsak 1-1db ot kaptam be belőle,hallottam jót és rosszat is róla,most már érdekelne hogy mennyi idő után alakul ki hozzászokás illetve rosszab állapot és hogy mennyit szabadna beszednem(azaz mennyi ideig használhatom és milyen időkozonként)hogy jobb legyen minden és mégse szokjak teljesen hozzá és hogy ne hogy rosszab legyen minden!?hálás lennék ha ezt valaki megválaszolná nekem mert mindenki mást mond,valaki ezt valaki azt és én már nem tudom kinek higyjek,kérem segítsen...azt is jo lenne tudnom hogy mennyire hatásos ez a gyógyszer!?érdemes e szedni néha néha?vagy más gyógymódot keressek?ha igen mi lenne az?most pénteken lesz 1 hete hogy elkezdtem szedni a Neuroptim nevezetű étrendkiegészítő tablettát,sok jot olvastam rola hogy rengeteg embernek segitett már az ilyen problémákbol kilábalni,én még hatást nem vettem észre hogy hatott volna,jo lenne tudni hogy önnek mi a véleménye errol a szerrol illetve hogy fog-e egyáltalán használni!?kérem segítsem hogy mivel tudok urrá lenni a dolgokon,az hogy orvoshoz elmenjek és ilyen olyan bogyokat irjon fel amik erősek és károsak azoknak szerintem nem sok értelme van,szeretném ha ujra visszakaphatnám a régi életemet,hogy ne kelljen mindentől tartanom és hogy merjek emberek közé menni anélkül hogy rám törte bármiféle roham vagy rosszullét...várom segítő válaszát mihamarabb!

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás témában

        Kedves Kérdező! A valeriána jó szorongásoldó, nyugtató és altató szer. Arra kell csak odafigyelnie, hogy ne tartalmazzon hozzáadott barbiturátot, mert az komolyan növeli a hozzászokási hajlamot. Ezt egyébként azért szokták hozzátenni, hogy fokozzanak a gyógyszer hatékonyságán, de sajnos ehhez a komponenshez néhány nap alatt hozzá lehet szokni. Ha a készítmény komlót, levendulát tartalmaz az nem baj. Amennyiben a csomagoláson feltüntetett mennyiségben szedi, akkor nem kell hozzászokástól tartani, szedheti nyugodtan. Valerianizmus akkor szokott kialakulni, ha valaki nagy mennyiségben szedi a szert. A Neuroptim nem minősül gyógyszernek, így nem is ment át azokon a hivatalos FDA teszteken, melyek a hatékonyságát és megbízhatóságát mérték volna. Hallottam már róla jót is, de több volt a semleges tapasztalat. Ártani nem fog, de a haszna kérdéses. Szorongásoldásra javaslom a jógát, meditációt, izomrelaxációt. Ezek olyan stresszkezelési és relaxáló módszerek, melyek erősítik az elmét, és segítenek átvészelni a szorongásos rohamot, hogy aztán minden mehessen a helyes úton tovább.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 14., 11:18; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 00:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr/nő! Az egész probléma igazából 2016 májusában kezdődött. Akkor érettségiztem,és a tovább tanulás miatt nagyon görcsöltem. Egyik este érettségi napja előtt 1 liter energiaitalt megittam,hogy tudjak tanulni és akkor...
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...