• Szívpanaszok? Bár minden eredményem jó lett még mindig vannak panaszaim

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! A Panaszaim a következők: Egy pár hete (eleinte ritkábban) érzek szúró és/vagy tompa nyomó érzést közvetlenül a mell alatt és a kulcscsont alatt pár centivel a bal oldalamon. A szúró általában lenn a mell alatt(de van amikor fenn is), a tompa pedig a kulcscsont alatt vagy a hónalj tájékon jelentkezik külön-külön is, és együtt is. Ha szúr általában egy pillanatig, pár másodpercnél nem tart tovább, de a tompa nyomó érzést már szinte egész nap érzem. Levert vagyok, fáradékony, álmos, kedvetlen, néha hányinger is társul, néha kisebb remegés, és a fejem sokszor olyan "kótyagos", és emiatt feszültebb is vagyok, folyamatosan aludnék, "lustább" lettem. A pulzusom általában vagy túl gyors és a határérték felett van 100-110-120/perc, vagy lassú / normális. Mostanában több feszültség volt az életemben. Voltam vérvételen és EKG-n is, nem találtak semmi említésre méltót, és állítólag minden eredményem jó lett. Ennek ellenére panaszaim még mindig fennállnak. Mi lehet az oka? Mit lehet tenni? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: M.

        Dr. Szanyi Andrea válasza a mellkasi fájdalom témában

        Kedves Kérdező! Gondolom a vérvétel kapcsán pajzsmirigy vizsgálat (TSH)is történt. A pajzsmirigy túlműködés okozhat szapora szívverést. Amennyiben nem történt meg, végeztesse el ezt a vizsgálatot is. A mellkasi, háti szúró fájdalmak hátterében nem mindig szervi okot kell keresni, feszültség, szorongás is okozhat ilyen panaszt. Ha minden szervi okot sikerült kizárni, akkor valószínű, hogy panaszai hátterében életviteli problémák állnak. Az életében előfordult feszültségeket próbálja megoldani, feldolgozni, hiszen életkorából adódóan még lehet benne máskor is része. Javaslom szabad idejében mozogjon, sportoljon gondoskodjon a megfelelő vitaminbevételről is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2011. szeptember 07., 09:34; Megválaszolva: 2011. szeptember 09., 10:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 22 éves, pánikbeteg nő vagyok. Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy edzés közben/után gyakran érzek extra szívdobbanásokat, amik nagyon megijesztenek minden alkalommal. Februárban voltam teljes kardiológiai...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Körülbelül két hete erős szúró érzést éreztem a mellkasom bal oldalán. Elkezdett zsibbadni az arcom, a vállam és a kezem és fájt is és legszomjam is volt és szédültem is. Sürgősségire mentem ahol...
        Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 6. héten vagyok a zolofttal úgy vélem a tüneteim kezelhetőbbek saját magam által is mint voltak anno bármelyik gyógyszeren és képes vagyok emberekkel kommunikálni szorongás nélkül na nem idegenekkel...
        Joreggelt . Sajnos támadt 1 problémám 5 hónapja pánikbetegséggel küzdök egész éjjel ittam kb 2-3 órája nem ittam már , érzem hogy jön rám a pánik roham ilyenkor szoktam beszedni 1 fél frontint ha nem iszom . Amikor ez jön rám erős pánik...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy idén márciusban kórházba kerültem mert lezsibbadt a bal kezem/bal lábam/bal arcom. 1 hetet voltam a kórházban. Átestem több vizsgálaton. -labor -kardióligia -nyaki ér uh. -koponya ct és...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A kérdésem eléggé összetett, számomra legalábbis. Nagyonnagyon kétségbe vagyok esve, sírásból áll az utóbbi 3 napom, sajnos már nagyon fura gondolataim vannak. Hogy nem akarom megvárni a vizsgálat eredményét, nem...
        Tiszteletem!szorongás és pszichoszomatikus betegségek kinoznak évek óta.év elején hatalmas trauma ért (február)és el kezdtem szedni napi fél szem 0.5 ös frontit az idegesség igy is meg maradt.le szeretném tenni a kérdésem az lenne hogy okoz e...
        Tisztelt Doktor Úr/ Nő! Olyan problémám lenne, hogy a bal oldalon a mellem oldalán vagy fölötte belenyilal néha és elég sokat zsibbad a bal kezem, illetve karom. Például most is, bár most is nagyon aggódom, hogy hirtelen megáll a szivem és...
        A hirtelen fellépő izzadás illetve talpizzadás is a Paroxat 20mg gyógyszer mellékhatása?
        Paroxat okozhat magas pulzust? 2 hónapja szedem magas pulzusom tőle akár itthon vagyok akár nem. Nem hiszem ,hogy állandóan szorongok itthon mégis mitől szoronganék de megy a szívem ezerrel voltam szív ultrahangon ill. Ekg-n és 24 órás ekgn is...