• pánik

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelt drnö ,úr,a jelenlegi életmodom nagyon stresszes rák betegség miatt a családban,a szorongásom tahichardiát okoz ami csak ilyenkor van egyébként visszamegy normál pulzus számra a büvös kör amikor beindul s nem tudom magam leraxálni a körülmény miatt ilyenkor alphrozolamot és betalocot vesszek be az gondom van nyugott állapotomban nem szeretem azt tompaságott amit ezen gyogyszerek nyujtanak mintha nem élnék viszont tudatában vagyok igy nem helyes mennyire rontok ezzel szivem egészségen,köszönettel KATI

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás, alprazolam témában

        Kedves Kérdező! Az alprazolam nem károsítja a szívét. Ha nyugodt állapotban túl tompának érzi magát a gyógyszertől, akkor ne szedje, nincs rá szüksége. Ehelyett ajánlom a relaxációs technikákat, a meditációt, a jógát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 02., 13:57; Megválaszolva: 2011. szeptember 03., 22:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...
        Tisztelt doktor/nő! Gyermekkorom óta elő jönnek külön panaszok... Java részt ugyan az... Sok mindentől félek... Sétálni nem tudok az úton sokáig, mert rám jön olyan érzés mintha én nem én lennék... Mintha nem ezen a világon lennék......
        Üdvözletem! Azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz, hogy én 7 éves korom óta pánikbetegség ellen küzdök, bár már kb. 1 éve nincsenek rohamok, de folyamatosan új problémák jelentkeznek. Jelenleg 3 órája próbálok elaludni, de nem megy. A...
        Üdv! 26 éves férfi vagyok! Voltam a panaszommal házi orvosnál többször is! Maszek kardiológusnál aki észrevette,hogy az egyik szívbillentyűm nem zar csak 95%osan! Viszont ezek a panaszok nem ezert vannak! Mindenki azt mondta semmi bajom! Panaszok...
        Jó napot kívánok. Köszönöm a válaszát. A Frontint 2017.aprilis óta szedem. Sajnos 2*1db 0.25mg indultam, mostmár 4*-5*/1db 0.25mg tablettanal járok. Igen érzem magamon h.hozzászoktam mert nem veszek be torokban folytó érzés jön vagy épp...