• Cipralex

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az volna a kérdésem, hogy lehet-e az,hogy a cipralextől vagyok lehangolt, és a pánikrohamok is erősödhetnek-e tőle? Régebben rexetint szedtem, de az álmosság, aluszékonyság nem csökkent, sőt az orgazmusom sem volt. Ekkor kaptam a cipralexet, az álmosság is megmaradt, és a pánikrohamok sűrűsödtek, sőt indokolatlan szomorúság, ingerültség van rajtam . Már kb. 2 hónapja szedem.

        Dr. Veress Dóra válasza a Cipralex, pánikroham témában

        Kedves Asszonyom! A Cipralex sok esetben fokozza a szorongásos állapotokat, így a pánikrohamok előfordulását is. A nyugtalanság, idegesség is lehet a gyógyszer mellékhatása. Menjen vissza a kezelőorvosához, mondja el a tapasztalatait és térjenek át egy másik gyógyszerre. Önállóan ne kezdje csökkenteni a Cipralex adagját.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Dr. Veress Dóra
        Dr. Veress Dóra, általános orvos, pszichiáter szakorvos-jelölt
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. június 21., 20:01; Megválaszolva: 2011. június 23., 14:45

        Tudjon meg többet: Cipralex, pánikroham

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm a válaszát, de sajnos tartós pánikbeteg lettem és a pszichiáterem csak gyógyszereket írt fel amit kénytelen vagyok szedni, mert elviselhetetlen szorongás gyötörne, de nagyon frusztrál,...
        Közel 1 éve kezdtem tapasztalni az alábbiakat: hirtelen lever a víz, a kezem jéghideg, patakokban szakad róla a víz, remegni kezdek. Olyan érzésem van, hogy a lábaim nem bírják megtartani a súlyomat. Ugyanakkor amint lever a víz jön az az...
        Februárban kezdődött az egész pánikrohamok sorozatával. Ez idő alatt megtanultam ezt kontrollálni. Egy tünet viszont vissza maradt, ez pedig a szívdobogás érzet. Ilyenkor gyorsabban is ver a szívem és érzem is. Maga az érzet annyira zavaró,...
        Üdvözlöm! Kb 16-17 éves kormotól esténként erősen pumpál a szívem.A vérnyomásom kissé magas volt 135-140/90 körüli volt mindig de volt hogy felkúszott 150-re is.Később mikor eljártam bulizni másnap nagyon erősen vert a szívem és nagyon...
        Ez a jelenség közel 2 éve áll fent, és csak a moziban jön elő sehol máshol helyen, időben, szituációban nem. Beülve a moziteremben egy furcsa nyomó érzés jön rám majd rohamosan rosszabbodik szédülés, zsibbadás, hányiger és izzadás...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan problémával fordulnék önhöz, hogy pánikbetegségre kaptam cipralex 10mg gyógyszert. Az orvosom utasítása szerint egy hétig negyed tablettát utana pedig fél tablettát kell szednem. Harmadik napja szedem es a...
        Tisztelt Doktor Nő /Úr! Néhány nappal ezelőtt fűnyírás közben kétszer rám tört enyhe rosszullét, de egy kis pihenés és folyadék bevitel után újra tudtam folytatni. Aztán a végén annyira rosszul lettem mint még soha.Lefeküdtem, a...
        Üdvözlöm Önöket. 18 éves vagyok és pár éve eltörtem a kulcscsontomat. Nem biztos, hogy köze van ehhez a problémához, de egy ideje körülbelül havonta két-három napig 5 percenként bele-bele nyilalgat a fájdalom a szívem és a végtagjaim...
        Kb. Május óta, rendszeresen, pár napos kihagyásokkal, napi szinten (főleg esténként) rosszullétek érnek utol. Jellemzők : a túl erős szivverés, illetve néha túl lassú, légzési zavar, olyan érzés ér, mintha levegő szorult volna a hátam...
        hónapok óta alvászavarral küszködöm. Kamilla,citromfű teát iszom rendszeresen, MagneB6-ot szedek. Próbáltam Valeránát is. Este 9-kor bevettem. éjfélkor még nem aludtam, utána 1-1 órát sikerült. Gyenge vagyok, remeg a kezem, néha úgy...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 19 éves lány vagyok! 5 éve diagnosztizàltak nàlam pánikbetegséget! 3 napig voltam kórházba,attaraxot irtak fel ami teljesen tünetmentessé is tett! Azonban idén júniusban volt egy szövődményes migrénes rohamom és...
        Tisztelt doktor úr/nő! 21 éves vagyok a problémán az lenne hogy időközönként előtör a nehézlégzés és ilyenkor kellemetlen érzés van a mellkasomban!18 évesen voltam először kard.kiv.(szívultrahang,mellkasröntgen,Ekg minden volt) akkor...
        Üdvözlöm! Másfél éve rohamszerű szédüléssel együtt járó rosszulléttel küszködök. Alulműködő pajzsmirigyem miatt, illetve pszichiáter által megállapított pánikrohamok miatt hónapok óta Letroxot és hangulatjavítót szedek, de a...
        Azt szeretném kérdezni hogy 8.dik hete szédülök lassan minden vizsgálaton voltam amire elküldtek és nem találtak szervi bajt! Voltam szív ultrahangon! Ct vizsgálaton 4 szer laborban! Fertőzőosztályon!Ideggyógyászaton de ott semmi se...
        Kedves Doktornő/ Doktorúr! Problémám kb 8 hónapja áll fenn, torokkaparással gyengeséggel kezdődött, majd későbbi tünetként kézzsibbadás (kb heti 1x), vádli fájdalom rendszeres, rossz alvás reggelente fejfájás mely van amikor déltől...
        Három különböző szakember vizsgálata alapján nincs komoly bajom, de nem hagy nyugodni a dolog, mert panaszaim egyáltalán nem enyhülnek. Ezek a következők: viszonylag elég gyakran érzem, hogy lassú, egyenletes tempóban dobog a szívem, a...
        Üdvözlöm! 4 éve szedek Citapram nevű gyógyszert pánikbetegségre.Eddig hatásos volt (nyugtatót most sem és előtte sem szedtem mellette) de most ugy érzem megint szorongok mintha kezdődne minden előlről..Lehet, hogy már nem ugy hat a gyógyszer...
        Tisztelt Doktor úr/nő! 26 éves nő vagyok! A problémám a következő: állandóan szorongást érzek, félek a jövőtől, őrlöm magam a múlton, de mindig csak a negatív dolgokon. Kevés az önbizalmam, állandóan felül bírálom a döntéseimet,...
        Üdv! Többször volt már ugyanaz a panaszom illetve problémám! Rám jönnek olyan rosszullétek melyeket igazából nem tudok mivel magyarázni.Több alkalommal előfordult, hogy arra ébredtem fulladok. Tüneteim a következők : légzésszomj, hasi és...
        Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! Lassan 1 hete küzdök olyan problémával, hogy az arcom különböző pontokon zsibbad / bizsereg. Talán a bizsergés a helyesebb szó rá. Van, amikor a szem alatt, vagy az arcon, de néha fülcimpa vagy a fejbőr (főleg...