• Szorongás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Lassan 3 hónapja szedek Stimuloton nevű gyógyszert szédülésben, látászavarban megnyilvánuló testi tünetekben jel. szorongásra. A látászavar megszűnt, de a szédülésék gyakoriak. várható még javulás? Pszichológushoz is járok és rendszeresen relaxálok. Köszönettel: B. Judit

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás, szédülés témában

        Kedves Judit! A hangulatjavítók általában 4-6 hét alatt érik el teljes hatásukat. Ha a szédülés nem szűnik, akkor felmerül a lehetősége annak, hogy emelni kell a hangulatjavító mennyiségén vagy a másik, hogy nem szorongásos alapon szédül. Annak kiderítésére, hogy áll-e bármilyen testi ok (pl. magas vérnyomás, alacsony vércukor, fülbetegség), a szédülés hátterében érdemes lenne kivizsgáltatnia magát. Keresse fel a háziorvosát és ő el fogja küldeni a megfelelő vizsgálatokra (labor, fül-orr-gégész, ideggyógyászat). Ha nincs semmilyen kimutatható betegség a szédülés hátterében, akkor kellene visszamenni a pszichiátriára.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. május 16., 12:06; Megválaszolva: 2011. május 17., 22:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...