• Pszihológus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Olyan jellegű problémám van h eltávolodtak tőlem a barátaim és próbálok barátkozni másokkal velem egy idősekkel de nem megy .. önbizalom hiányom is van ... egy ideje ez a probléma nagyon zavar néha ki is borulok , sírok és közben szúr a hátam alig kapok levegőt ..levert is vagyok ...nincs testvérem..amikor barátkozom másokkal úgy érzem mintha nem is érdekelném őket észre sem vesznek ..osztálytársaimmal is próbálok barátkozni de valahogyan úgyérzem magam mint egy kiközösítettet ..nagyon rossz h nem tudok barátkozni , nehezen bízok meg emberekben azt hiszem szégyenlős is vagyok ... nagyon rossz így mindennap ez jár a fejemben és nagyon sokszor rossz kedvem van miatta lehet h pszihológushoz kellene járnom ?

        Dr. Veress Dóra válasza a önbizalomhiány témában

        Kedves Kérdező! Az első kérdés, ami megfogalmazódott bennem, hogy miért távolodtak el Öntől a barátai? Ha erre a kérdésre Ön is válaszol, akkor már tudja, hogy milyen hibát kell elkerülnie, amikor új barátokat próbál szerezni. Az ismerkedést nagyban megkönnyíti, ha apróbb célokat tűz ki maga elé. Először csak az legyen az elérendő feladat, hogy köszön, aztán váltanak pár szót, stb. Minden egyes lépés után értékelje, hogyan sikerült teljesíteni a célt, mit csinált jól, mit rontott el és addig próbálja újra, amíg nem sikerül jól a feladat végrehajtása. Így fokozatosan megtanulja, hogyan kell viselkedni ilyen helyzetekben és egyre ügyesebben fog tudni ismerkedni. Ha úgy érzi, hogy komoly önbizalom problémái vannak, akkor kérhet segítséget pszichológustól is, de tudnia kell, hogy a változéshoz vezető "munka" java részét Önnek kell elvégezi!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. április 23., 22:15; Megválaszolva: 2011. április 24., 19:07

        Tudjon meg többet: önbizalomhiány

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A problémám 1 hónappal ezelőtt kezdődött, amikor egyik reggel keltem volna fel az ágyamból, de iszonyatos, forgó szédülést éreztem és képtelen voltam még felülni is.Teljesen pánikba estem, hiszen még a telefonomért...
        Tisztelt Doktornő! 2 napja erős, fájdalmat érzek a "szívem körül" (nem tudom pontosan behatárolni! Az első nap még nem volt annyira fájdalmas, tegnap azonban egész nap éreztem, szinte szünet nélkül, estére az ujjam is zsibbadni kezdett,...
        Kedves Dr.Nő! Most is sírva írom levelem,mert kétségbe vagyok esve. 39 éves vagyok 12 éve szorongásos pánik beteg,kezeléssel. Az eddig szedett gyógyszeremet Rexetin 20mg lassan két hónapja fokozatosan elhagytam és maradt a napi 3*1 0.25-ös...
        tisztelt dr nö azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy 2 éve vagyok pánik beteg de mostanság gomboc érzet és fulladás érzet kisér állandoan mérem a vérnyomásom ami 110-130 ig pulzus64.95 ig nem tudom mit tehetnék egy éve voltam teljes...
        Tisztelt Doktornő ! Szorongásos panaszokra napi 3x0,5 mg Frontint szedek. A nőgyógyász Fluconazol tablettát írt fel Számomra 4 hétig heti 1 kapszulát kell beszednem. A kérdésem az lenne, hogy szedhető-e a két gyógyszer együtt ? Válaszát...
        Tisztelt Válaszoló! A panaszok a szívemet érinti.Furcsa bedobbanások, remegés miatt kerestem fel a kardiológiai szakrendelést. Az orvos szerint nincs baj a szivemmel.Holter 2 extrasystole-t mutatott. De ezek ez érzések,dobbanás, remegés egyre...
        Tisztelt Dr. Nő/ Úr! 37 éves nő vagyok és a segítségét/tanácsát szeretném kérni. A baj a munkahelyemen van és azon belül is a konfliktussal. Nehezen tudom a konfliktust kezelni - én legalábbis ezt érzem. Akárhányszor a főnököm megkér...
        A kardiológus doki pszichés eredetű szívpanaszokra írta fel( sokszor, akár naponta is "kihagy a szívem" vagyis extra dobbanásaim vannak) a Bisoprololt, de olvastam a betegtájékoztatóban, hogy csökkenti a pulzust és a vérnyomást. Nekem normál...
        Tisztelt doktor úr/nő!18 éves koromban diagnosztizáltak nálam enyhe kéthegyű és háromhegyű billentyű elégtelenséget.Voltam vizsgálatokon nem kell gyógyszert szednem tünetmentes vagyok!Most 21 éves vagyok és mióta megszültem általában...
        16 éves vagyok és kettő napja van fogszabályzóm..nem viselem túl jól mert így is nagyon kicsi az önbizalmam. Nem merek benne mosolyogni sőt beszélni is alig beszélek,pedig be sem szokott állni a szám.Van egy fél éves kapcsolatom és mióta...
        Kedves Doktor Úr/Nő! Szeretném megkérdezni, hogy fonendoszkóppal lehet -e hallani ha a tüdőben akár a legapróbb elváltozás tapasztalható? Sajnos dohányzom, napi 10-14 szálat. Amikor meg vagyok fázva a háziorvosom szokta kérdezni a...
        Üdvözlöm Érdeklődnék, hogy a felszállásj/landolási nyomáskülönbség miatti "rosszullét"(oxigénhiányos állapot-zsibbadás, verejtékezés, gyengeség - kb. majdnem ájulás) ellen mi az orvosság? Sajnos az utolsó alkalommal éreztem ennek...
        Kérdésem az lenne,hogy 1,5 éve kezelnek kevert szorongásos depressziós zavarral,először bizonytalanság érzésem volt de már az elmúlt. Most jelenleg néha olyan mintha nem tudnék levegőt venni és olyankor mintha nem dobbanna be a szívem.Nincs...
        Üdvözlöm! Problémám egy hónappal ezelőtt kezdődött. Akkor volt először, hogy leültem, s hirtelen rosszul lét fogott el. Szorított a mellkasom, verejtékeztem, szédültem, közel éreztem magam az ájuláshoz. Lefeküdtem gyorsan, s így hamar...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő! Lassan 4 éve pánikbeteg vagyok. A betegségem és a tüneteim igen széles palettát öleltek fel. Agyvérzéstől kezdve szívrohamon, cukorbetegségen, trombózison át minden létező betegséget beképzeltem magamnak. A...
        Tisztelt Doktorno/Doktorur! Hatter: 9 evig szedtem Sertadepit panikbetegseg miatt, amirol egy honapja kezdtem lejonni, mert noha a pszichiaterem szerint inkabb emelni kellett volna, en mar 2 eve elkezdtem ra gyanakodni es mara biztos lettem benne, hogy tobb...
        Tisztelt Doktor úr/Doktornő!Az lenne problémám, hogy azt vettem észre, már hat hónapja, hogy merevedéskor a péniszem nem „nő meg” akkorára, mint korábban. Eddig átlagos, 14 centiméter hosszú volt teljesen merev állapotban, de most csak 12....
        Tisztelt Doktorno en messzirol irok Marosvasarhelyrol leirnam az eletem soran tortent azbesztexpoziciokat gyerekkoromban jatszottam egy akkor epulo tombhazlakasban akkor meg csak a csupasz falai voltak meg de amint tudjuk epitkezeseknel hasznaltak azbesztet...
        Egy kedves ismerősöm problémájával szeretnék Önökhöz fordulni. Ennek az ismerősömnek 6 éve volt egy látásjavító műtétje, amit 1 évvel később újra meg kellett ismételni... ... Ezután pedig állandóan attól félt, hogy túlságosan...
        Tisztelettel! Három hete volt egy laporoscopos vese műtétem,a vesém egy részét a rosszindulatú daganattal együtt eltávolították.Kb.egy hete kezdődtek a panaszaim,fulladok,alvászavaraim vannak és sokat verejtékezem főleg éjjel.A vizeletembe...