• Sziv probléma vagy pánik okozta szoronás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr ÚrNő! Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz, hogy sajnos nemtudom eldönteni, el választani ha úgy tettszik a szervezetem jelzéseit. A probléma a következö: Folyamatos mellkasi panasz, ezalatt azt értem ,hogy olyan mintha görcsölne a szivem, bal kar zsibbadás fejfájással,és némi gyengeség. Mostanában a vérnyomásom sem normális, legalábbis nekem nem: 1368596 úgy átlagban. Ez sosem volt jellemző. Sokszor rzem ,hogy szalad a szivem.... Sokféle kivizsgáláson túl vagyok, holter ami áprilisban volt , teljesen negativ lett, annyi hogy a pulzusom volt magasabb kb110 diagnozis: Palpitacio. Erre kaptam concordot 1.25 öst. De nem szedtem. Kb egy hónapja volt azív uht az is negatív, ekg vérvétel negatív.( gottségen kardiologiai intezetben). Mondhatni jó párszor jártam ott ezekkel a panaszokkal, sürgősségin is. Mint emlitettem, pánik beteg vagyok... Mejet gyógyszeresen kezelnek és hetente járok speciális foglalkozásokra. Sajnos ettől függetlenül úgy érzem, hogy valami nincs rendben. A concordot a körzeti orvos javaslatára kezdtem el szedni a már emlitett adag negyedét csak....szerinte nem indokolt s csak nagyon ovatosan. Szedem kb három napja de semmi változás a pulzus az eget veri sőt mellék hatásokat is tapasztalok... Azt tudni kell, hogy nem mindig szedem be rendesen a pánik gyógyszereket,(cipralex, rivotril). Lehet hogy a sok gyogyszer eggyüttes hatása okozza ezt, az össze vissza szedés, vagy valóban megbujik valami a háttérben. Ebben kérném ki a véleményét, segítségét! Mert hát ugye nem mehetek minden nap kardiológiára.... Tisztelettel: Edina

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a szív panasz, pánikbetegség témában

        Tisztelt Kérdező, Ez nagyon kevés gyógyszer. A cipralex terápiás adagjának a negyedét szedi, azt sem mindig. Ilyen adagtól nem várható érdemi terápiás hatás. Inkább azt kéne emelni, és a Rivotril adagját megpróbálni csökkenteni, mert ahhoz előbb-utóbb kialakul a hozzászokás. A mellkasi panaszok valószínűleg szintén a pánikbetegség tünetei közé tartoznak. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. június 18., 17:24; Megválaszolva: 2017. június 27., 12:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel webbeteg.hu! Pár napja a pszichiáter a szorongásos, pánikrohamos problémáimra Setralin Sandozt írt fel reggeli szedésre, és mellé Lamolepet, amire határozottan úgy emlékszem hogy azt mondta este szedjem, a papírra és a receptre viszont...
        Tisztelt Doktornő, Doktor Úr! Panikbetegsemre írták fel a kedelyjavitot illetve frontint de úgy érzem vannak olyan napjaim ami több a pozitív mint a negatív hogy ha úgy érzem bekapok egy 0.25 felét neha az a fél is kiüt nem e artok magamba ezzel...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Az egész probléma igazából 2016 májusában kezdődött. Akkor érettségiztem,és a tovább tanulás miatt nagyon görcsöltem. Egyik este érettségi napja előtt 1 liter energiaitalt megittam,hogy tudjak tanulni és akkor...
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...