• Antidepresszáns mellékhatás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webbeteg! 37 éves férfi vagyok. Pánikzavarra és szorongásra 10mg. Scrippa gyógyszert kaptam. Az 1.és 2.nap fél adagot a 3.naptól már egy egészet kellett szednem. A gyógyszereket a reggeli órákban veszem be. A pánikrohamok már a 5.naptól megszűntek. Problémám az, hogy most a 11. napnál tartok és még mindig problémát okot a gyógyszer mellékhatása. (kaptam Frontint is de azt csak az első napokban szedtem mert akkor rosszabb volt) Furcsa, hogy napközben nem fáradok el,pörgök a pulzusom is gyakran szaporább mint előtte volt és néha tenziós fejfájás is jelentkezik. A fő probléma viszont az, hogy esténként még mindig nyugtalan és feszült vagyok éjszaka nem tudok rendesen aludni mert sokszor felébredek, a pulzusom is szaporább ilyenkor. Meddig tart a gyógyszer mellékhatása? Lehet, hogy a 10mg. túl nagy adag? Lehet, hogy ezek a mellékhatások megmaradnak a kúra időtartama alatt? Mennyi a legrövidebb kúra időtartama? Válaszukat köszönöm!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a antidepresszáns hatása témában

        Tisztelt Kérdező, A Scippa mellékhatása 3-4 nap alatt le szokott csendesedni. Azt is el tudom képzelni, hogy inkább kevés még a gyógyszer hatása, mert az 7-14 nap alatt, néha lassabban fejlődik ki. Az esti feszültséget, alvászavart átmenetileg lehetne Frontinnal mérsékelni. Fél évben szoktuk meghatározni a legrövidebb időtartamát az antidepresszánsnak. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. március 01., 12:05; Megválaszolva: 2017. március 05., 22:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Tavaly nyáron kezdődött a problémám, ám akkor nem találtak semmit. Az első tünetem az volt, hogy a vérnyomásom hirtelen 140-re emelkedett, ami általában 120 körül szokott lenni. Ez a tünet összesen három...
        Jó napot! 8 hónapja megszűltem a 2.gyermekemet.Nagyon sok stresszen mentem keresztül a terhesség alatt és a szülés után is szinte napi szinten. Körülbelül 3-4 hónapja tart ez hogy állandó hányingerem van. Egy ideig féltem kimenni az utcára...
        Tisztelt doktornö nekem az lenne a kérdésem hogy elkesztem szedni a scippa10mg gyocert frontinal együt elöször egy hétig egy felet majd egy egészet csutörtöktöl de nem érzem magam jobban tegnapis volt erös szorongasi pánik rohamom ami asztán...
        Tisztelt doktornő/ doktor úr! Panaszom az lenne, hogy januárban volt egy rosszullétem, ami nem tisztázott pontosan, mitől következett be (vérnyomás, pánik, idegkimerültség, vagy ezek közösen). Azóta vegetálok, de ebből az ördögi körből...
        Tisztelt doktornő/úr! Vasárnap történt velem, egy kissé szokatlan eset. Kb. 17:00 felé beszedtem a szokásos gyógyszereimet (Xanax-ból 1 szem 0.5-ös, egy fél Lisonorm Forte, és egy szem Aerius, a másik Xanaxot reggel szedem, a másik fél...
        Tisztelt Dr. Nő. Nem tudom jó szakterületre írok e, ha nem kérném eljutottani a levelem a megfelelő szakterületre, köszönöm. Körülbelül 1 hete egyik este a számítógép előtt ülve olyan rossz közérzet jött rám gyomorból. Ilyen pánik...
        Jó napot Kívánok. Én egy 24 éves nő vagyok. A problémám az hogy 3 hónap alatt 3 ember vesztettem el egymás után először nagypapám agyvérzésben 1 hétre rá édesapám tüdőembólia aztán a testvérem doawn szindrómás meghalt...