• Pszichiátriai probléma...

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Kb 1 éve nagyon rosszúl lettem ..hidegrázás,vérnyomás emelkedés,gyors szívverés,gyakori szédülés,szorongás...stb de a legrosszabb az állandó álomszerű érzés. Először elmentem a háziorvosomhoz elkűldött vérvételre...negatív lett. Beutalt belgyógyászatra onnan neurológiára és kardiólógián is voltam minden negatív...innen kb fél éve pszichiátriára havonta járnom kell más más gyógyszereket írnak és azóta is szenvedek minden egyes nap. Az ügyeleten javasolták hogy menjek el pszichiáterhez mert szinte mindig oda jártam a rosszúléteim miatt volt amikor biciklizés közben tört rám egy roham mintha ütötték volna belűlről a mellkasom és volt vagy 200/perc a pulzusom azt hittem végem, lezsibbadt az egész fejem nem bírtam menni, innentől kezdtem el frontint szedni és nagyjából abbamaradt ez a tünet de sok más megmaradt és változó mintha már nem is önmagam lennék...állandóan kábult vagyok (a gyógyszeres kezelés előtt is).Januárban született egy kislányom és vele sem tudok úgy foglalkozni ahogy szeretnék,barátnőmmel eltávolodtunk egymástól mert nem hiszi hogy beteg vagyok...most ott tartok hogy állandóan szédülök ,mintha álmodnám az életem ,egészen megváltozott az életem és nemtudok helyrerázódni pedig nagyon szeretnék a családom miatt is...de nem megy egyre nehezebb és nemtudom hova forduljak.régebben csak annyit éreztem hogy bulis éjszaka után heves szívdobogásra ébredtem...gondoltam sok volt a sör de semmi más tünet nem volt.Mások szerint a kislányom születése váltotta ki de én nem hiszem mert a barátnőmmel tervezgettük a jövőt és boldog voltam ... de már csak ezzel tudok foglalkozni. Arra gondoltam hogy az agyammal lehet valami mégis mi más okozhatna ilyen tüneteket.Ezért foldultam önhöz úgymond több szem többet lát...kíváncsi lennék a véleményére. Mert más még nem nyújtott használható információt!

        Dr. Veress Dóra válasza a álomszerű állapot, szorongás témában

        Kedves Kérdező! Az Ön által leírt állapot lehet szorongás, ezt alátámasztja az is, hogy a szorongásoldó jó hatású a tünetek kezelésében. Az álomszerű állapot előfordulhat epilepsziában (ezt elviekben a neurológián kizárták), illetve szorongásos állapotokban is, ilyenkor az agy úgy próbál menekülni a stressz elől, hogy elválasztja az érzéseket a valóságtól és ez olyan érzéssel jár, mintha valaki álmodna. Faramuci módon hasonló állapotot hangulatjavítók is tudnak okozni, ezért kell kipróbálni több gyógyszert. A megoldás a problémára a pszichoterápia, illetve a jól beállított gyógyszeres kezelés. Szorongásoldó technikák jótékony hatásúak lehetnek a mindennapokban is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. december 12., 13:49; Megválaszolva: 2011. december 13., 14:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét.. Minden nap rosszul vagyok. Félek hogy rám ez az érzés . Úgy érzem nem kapok levegőt ettől meg ijedek És elkezd gyorsan verni a szivem. A bal felemet gyengének érzem ilyenkor ki száradok nagyon volt hogy mentő vitt el mert azt hittem...
        Kedves Doktornő! Nem a saját betegségemről szeretnék kérdezni, hanem a 28 éves fiamról, aki velünk él /Négyen vagyunk egy család két felnőtt fiú és a szülők/ A kérdés: a 28 éves fiam kisiskolás korától nagyon szorongós volt,...
        Tisztelt Doktornő/ doktor úr! Kb. 1 hónapja hasi panaszokkal és hangulat ingadozással fordultam orvoshoz, aki elküldött laborvizsgálatra. Vérkép jó, széklet negatív, viszont talátak + feherjét a vizeletemben ami elvileg a magas vérnyomás...
        Üdvözlöm! Nem tudom mi lehet a bajom egyre több minden szerintem. sokáig kezeltek skizofréniával, aztán szóban áttértek a depresszió lehetőségre is, viszont közbe gyógyszereket kaptam ami után vért vettek, egyre rosszabb volt a vérképem,...
        Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhoz,hogy párommal kisbabát szeretnénk meg talán ebben az évben. Viszont én már 4 éve Frontint szedek,0,5mg 2-3x egy nap szorongásom miatt. Nagyon félek beteg lenne a baba a gyógyszerek miatt de...
        Tisztelt Doktor ur/Doktorno! A kovetkezo dolgoban szeretnek segitseget kerni.Egy 57 eves noi ismerosomnek szeretnek segiteni akinek napi szinten fajdalmai vannak a tarkojaban hatul erez fajdalmat a labai nagyon gyengek es folyamatosan zug a fule es...
        Kedves Doktornő! Tialera nevű gyógyszert szedek egy hónapja pánikbetegségre Elején frontint is szedtem 0,25mg, de azt már elhagytam, 1-2 hete teljesen jól voltam Most a napokban viszont a megőrüléstől rettegek egész nap, nagyon rossz ez az...
        Üdvözletem! Pánikbetegként 10 mg-s Cipralexet szedek napi 2x1-t. Azt szeretném megkérdezni, hogy a Bioxan nevű táplálékkiegészítőt és a Cipralexet alkalmazhatom-e egyszerre? Üdvözlettel Zoltán!
        Tisztelt doktornö.Panaszaim kb 5 honapja kezdodtek nehézlégéssel terhelésre fokozodik szinte egyfolytában sóhajtozom mert ugy érzem nincs elég levegőm.Akkor el mentem sbora ahol ekg vérvétel ki zárták az infarktust mellkasröntgen negativ.A...
        Tiszteletem panaszaim kb 4 honapja kezdodtek allando mellkas ill hat fajdalom nehezlegzes kohoges ez ido alatt 3 tudo rontgenem volt mind negativ kardiologusnal jartam ekg sziv uh negativ evek ota generalizalt szorongasom es szomatizacios zavarom van kb 9 eve...