• Pánikbetegség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő!!!Én két éve pánikbeteg vagyok és Paroxatot szedek rá!!!Eddig nem volt semmi próblémám éltem vele a minden napokat!!!Ma viszont újra rám jött a pánikroham és azt hittem meghalok!!!A saját gyermekemtől kezdtem el félni!!!Szorongtam!!!Az lenne a kérdésem Ön felé,hogy most mi történhetett,hogy gyógyszer mellett újra jelentkezik a szorongás és a rosszul lét!!!Már nem használna a gyógyszer vagy ez egy mellékhatása lehet????Mert nagyon jó gyógyszer amúgy!!!Már 13 fajta gyógyszert szedtem eddig és ez volt eddig a legjobb és nem szeretnék változtatni!!!!Most mit csináljak???Az orvosom csak 6 hónap múlva fogad!!!Válaszát előre is köszönöm!!!

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás, pánikbetegség témában

        Kedves Kérdező! Ha a Paroxattal jól van, akkor legfeljebb a dózisán érdemes változtatni, de nem kell lecserélni semmiképpen sem. Ha a dózisemelés mellett is megmaradnak a tünetei, akkor jöhet szóba a gyógyszercsere. A rosszullétek kiújulását okozhatja, hogy most egy kicsit labilisabb állapotba került, kimerültebb érzelmileg, fizikailag vagy lelkileg. Ezen lehet javítani különböző stresszoldó technikák elsajátításával, ilyen pl. a jóga, meditáció, relaxáció.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. december 06., 16:02; Megválaszolva: 2011. december 07., 23:15

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor ur/Doktorno! A kovetkezo dolgoban szeretnek segitseget kerni.Egy 57 eves noi ismerosomnek szeretnek segiteni akinek napi szinten fajdalmai vannak a tarkojaban hatul erez fajdalmat a labai nagyon gyengek es folyamatosan zug a fule es...
        Kedves Doktornő! Tialera nevű gyógyszert szedek egy hónapja pánikbetegségre Elején frontint is szedtem 0,25mg, de azt már elhagytam, 1-2 hete teljesen jól voltam Most a napokban viszont a megőrüléstől rettegek egész nap, nagyon rossz ez az...
        Üdvözletem! Pánikbetegként 10 mg-s Cipralexet szedek napi 2x1-t. Azt szeretném megkérdezni, hogy a Bioxan nevű táplálékkiegészítőt és a Cipralexet alkalmazhatom-e egyszerre? Üdvözlettel Zoltán!
        Tisztelt doktornö.Panaszaim kb 5 honapja kezdodtek nehézlégéssel terhelésre fokozodik szinte egyfolytában sóhajtozom mert ugy érzem nincs elég levegőm.Akkor el mentem sbora ahol ekg vérvétel ki zárták az infarktust mellkasröntgen negativ.A...
        Tisztel webbeteg.hu! Pár napja a pszichiáter a szorongásos, pánikrohamos problémáimra Setralin Sandozt írt fel reggeli szedésre, és mellé Lamolepet, amire határozottan úgy emlékszem hogy azt mondta este szedjem, a papírra és a receptre viszont...
        Tisztelt Doktornő, Doktor Úr! Panikbetegsemre írták fel a kedelyjavitot illetve frontint de úgy érzem vannak olyan napjaim ami több a pozitív mint a negatív hogy ha úgy érzem bekapok egy 0.25 felét neha az a fél is kiüt nem e artok magamba ezzel...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Az egész probléma igazából 2016 májusában kezdődött. Akkor érettségiztem,és a tovább tanulás miatt nagyon görcsöltem. Egyik este érettségi napja előtt 1 liter energiaitalt megittam,hogy tudjak tanulni és akkor...
        Tisztelt doktornő! Azzal a kérdésel fordulok önhőz hogy pánikbetegség miatt több mint egy éve Escitalopramot szedek napi 10 mg-os adagban. Régen versenyszerűen sportoltam és most újra szeretnék versenyszerűen sportólni. Ehez azonban sajnos...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Olyan kerdessel fordulok Önhöz hogy 14 évesen diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget amit kezeltek,attaraxot kaptam illetve terápiát.Ezt akkor sikerült lekűzdenem. Majd 19 évesen kaptam egy aurás migrénes rohamot...
        Tisztelt doktorno! Az lenne a kerdesem, (kerem ne nevessen ki), hogy mostanaban sokat szurkal a szivemnel. Par masodperc alatt elmulik ugyan, de zavaro a dolog. Ma pl. ejszakas muszakban voltam a munkahelyemen es nagyon rosszul voltam, izzadas, halalfelelem,...