• Visszatérő pánikroham tünetmentességnél.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor/Doktornő! Az lenne a problémám,hogy,6éve hogy pánikbetegség,volt jelen az életemben,szépen lassan,kicsit nehezen,de sikerült egyre jobban lennem,és,és végül plusszban le is csendesült ez az egész dolog bennem,jártam pszihiáterhez magánrendelésre is,csináltunk autogéntréninget is.ma is szoktam gyakorolni,mikor van időm rá.. Szóval már minden jól ment kb.fél éve hogy gyógyszer mentes vagyok!! Szoktam labort is csinálatatni évente 1-2x,és mindíg minden eredményem tökéletes szokott lenni. Elötte:negyed-rivotrilt és elösször fél citapramot,majd át tértünk,fél stimulotonra. Szóval a lényeg az mostanában elég sok minden összejött,megszűnt a munkhelyem pl.és csak gyűlt bennem a rosszkedv! A lényeg az hogy múlthéten egyik este borzalmas pánikrohamom volt,ami a halálfélelmet jelenítette meg teljes mértékben,semmi más!Úgy éreztem meghalok,persze elötte azon is agyaltam hogy nem tudom elfogadni a halál fogalmát. Ezen a pánikrohamon túl lettem a párom segítségével,valahogy azóta jobban vagyok,de még néha előtörnek a rosszérzések,a szédelgés,remegés-hőhullám,hasmenés,de alapjában véve jobban vagyok.de akkor ha baj van,pár alakommal vettem be negyed rivotrilt szorongásoldásra,ami segített. Tudom legbelűl hogy ez az egész értelmetlen,és azt érzem hogy nem lehet engedni ezeknek a rossz érzéseknek,mert már minden jó volt tényleg,és most nem értem miért történt meg ez???Azért mert kimerült voltam talán??? Ehhez annyit szeretnék még hozzá fűzni hogy a párommal 8éve vagyunk együtt és lassan szeretnénk majd gyermeket vállalni,és örültem hogy már a gyógyszert is örökre elhagytam,stb.de így most kicsit elszomorodtam hogy mit tegyek??????? Kérem segítsenek,mitévő legyek?! Pillanatnyi segítség képen,szedjek-e be gyógyszert nap mint nap? Újra gyógyszert kell szednem? Újra orvoshoz kell mennem? Kihez tudnék elmenni magánrendelésre akár stb?? Várom válaszukat,előre is köszönöm!Sz.A.

        Dr. Veress Dóra válasza a pánikroham, terhesség, stressz témában

        Kedves A! A pánikrohamok akkor alakulnak ki, amikor valaki testileg, lelkileg vagy érzelmileg kimerül. Az Ön esetében a munkahely elvesztése magyarázat lehet a tünetek újbóli jelentkezésére. Azt javaslom, folytassa az autogén tréninget, amit a pszichiáterével begyakoroltak, mozogjon rendszeresen és próbáljon minden stresszt okozó tényezőt felszámolni az életében. Ha rendszeressé válnak a rosszullétek, akkor indokolt lehet újra elkezdeni a gyógyszerszedést. A terhesség stresszel és megváltozott hormonális állapottal jár, így nem lehet előre megmondani, hogy az Ön esetében ez a tünetek kiújulását vagy teljes tünetmentességet fog-e jelenteni. Ha felerősödnének a rosszullétek, akkor is van olyan gyógyszerkombináció, ami mellett lehet vállalni a kisbaba kihordását.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. november 21., 16:30; Megválaszolva: 2011. november 22., 14:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/ doktor úr! Kb. 1 hónapja hasi panaszokkal és hangulat ingadozással fordultam orvoshoz, aki elküldött laborvizsgálatra. Vérkép jó, széklet negatív, viszont talátak + feherjét a vizeletemben ami elvileg a magas vérnyomás...
        Üdvözlöm! Nem tudom mi lehet a bajom egyre több minden szerintem. sokáig kezeltek skizofréniával, aztán szóban áttértek a depresszió lehetőségre is, viszont közbe gyógyszereket kaptam ami után vért vettek, egyre rosszabb volt a vérképem,...
        Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhoz,hogy párommal kisbabát szeretnénk meg talán ebben az évben. Viszont én már 4 éve Frontint szedek,0,5mg 2-3x egy nap szorongásom miatt. Nagyon félek beteg lenne a baba a gyógyszerek miatt de...
        Tisztelt Doktor ur/Doktorno! A kovetkezo dolgoban szeretnek segitseget kerni.Egy 57 eves noi ismerosomnek szeretnek segiteni akinek napi szinten fajdalmai vannak a tarkojaban hatul erez fajdalmat a labai nagyon gyengek es folyamatosan zug a fule es...
        Kedves Doktornő! Tialera nevű gyógyszert szedek egy hónapja pánikbetegségre Elején frontint is szedtem 0,25mg, de azt már elhagytam, 1-2 hete teljesen jól voltam Most a napokban viszont a megőrüléstől rettegek egész nap, nagyon rossz ez az...
        Üdvözletem! Pánikbetegként 10 mg-s Cipralexet szedek napi 2x1-t. Azt szeretném megkérdezni, hogy a Bioxan nevű táplálékkiegészítőt és a Cipralexet alkalmazhatom-e egyszerre? Üdvözlettel Zoltán!
        Tisztelt doktornö.Panaszaim kb 5 honapja kezdodtek nehézlégéssel terhelésre fokozodik szinte egyfolytában sóhajtozom mert ugy érzem nincs elég levegőm.Akkor el mentem sbora ahol ekg vérvétel ki zárták az infarktust mellkasröntgen negativ.A...
        Tiszteletem panaszaim kb 4 honapja kezdodtek allando mellkas ill hat fajdalom nehezlegzes kohoges ez ido alatt 3 tudo rontgenem volt mind negativ kardiologusnal jartam ekg sziv uh negativ evek ota generalizalt szorongasom es szomatizacios zavarom van kb 9 eve...
        Tisztel webbeteg.hu! Pár napja a pszichiáter a szorongásos, pánikrohamos problémáimra Setralin Sandozt írt fel reggeli szedésre, és mellé Lamolepet, amire határozottan úgy emlékszem hogy azt mondta este szedjem, a papírra és a receptre viszont...
        Tisztelt Doktornő, Doktor Úr! Panikbetegsemre írták fel a kedelyjavitot illetve frontint de úgy érzem vannak olyan napjaim ami több a pozitív mint a negatív hogy ha úgy érzem bekapok egy 0.25 felét neha az a fél is kiüt nem e artok magamba ezzel...