• lábremegés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        kb 4 napja esténként viszkető bizsergő érzés van a bal vádlimban. van hogy a kezem is elzsibbad. panikbeteg vagyok. álltalában 12-16 órában dolgozok. a szívem is van hogy alkalmanként hevesen ver. sajnos a 8 órás munkából nem lehet megélni pedig az lenne a megfelelő. arra gondolok hogy a fáradtságtól görcsölhetnek a végtagjaim. esténként kb óraig szokott bizseregni a lábam. utána elalszok. mi leht az oka? ha masszírozom elmúlik idővel? van hogy nem tudok rendesen enni csak bekapok pár falatot. ha elfárad a szervezetem es nagyon stresszes vagyok akkor kijön rajtam a sömör.. sajnos rohanó vilagba születtem. még normálisan enni sincs ideje az embernek :(

        Dr. Csuth Ágnes válasza a stressz témában

        Kedves Kérdező! A stressz okozhat ilyen tüneteket, de csak vizsgálattal lehet kideríteni, hogy szervi vagy lelki ok van-e a háttérben. Ha más a stressz nem csökkenthető, a stresszkezelésre kellene odafigyelni, ez tanulható, speciális gyakorlatokkal a stressz feldolgozható. Emellett javasolt gyógynövény alapú szorongásoldó, Magne B6 rendszeres szedése. Ha néhány hét-hónap alatt nem enyhülnek panaszai, kivizsgálás indokolt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. november 16., 13:43; Megválaszolva: 2011. november 18., 09:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/ doktor úr! Kb. 1 hónapja hasi panaszokkal és hangulat ingadozással fordultam orvoshoz, aki elküldött laborvizsgálatra. Vérkép jó, széklet negatív, viszont talátak + feherjét a vizeletemben ami elvileg a magas vérnyomás...
        Üdvözlöm! Nem tudom mi lehet a bajom egyre több minden szerintem. sokáig kezeltek skizofréniával, aztán szóban áttértek a depresszió lehetőségre is, viszont közbe gyógyszereket kaptam ami után vért vettek, egyre rosszabb volt a vérképem,...
        Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhoz,hogy párommal kisbabát szeretnénk meg talán ebben az évben. Viszont én már 4 éve Frontint szedek,0,5mg 2-3x egy nap szorongásom miatt. Nagyon félek beteg lenne a baba a gyógyszerek miatt de...
        Tisztelt Doktor ur/Doktorno! A kovetkezo dolgoban szeretnek segitseget kerni.Egy 57 eves noi ismerosomnek szeretnek segiteni akinek napi szinten fajdalmai vannak a tarkojaban hatul erez fajdalmat a labai nagyon gyengek es folyamatosan zug a fule es...
        Kedves Doktornő! Tialera nevű gyógyszert szedek egy hónapja pánikbetegségre Elején frontint is szedtem 0,25mg, de azt már elhagytam, 1-2 hete teljesen jól voltam Most a napokban viszont a megőrüléstől rettegek egész nap, nagyon rossz ez az...
        Üdvözletem! Pánikbetegként 10 mg-s Cipralexet szedek napi 2x1-t. Azt szeretném megkérdezni, hogy a Bioxan nevű táplálékkiegészítőt és a Cipralexet alkalmazhatom-e egyszerre? Üdvözlettel Zoltán!
        Tisztelt doktornö.Panaszaim kb 5 honapja kezdodtek nehézlégéssel terhelésre fokozodik szinte egyfolytában sóhajtozom mert ugy érzem nincs elég levegőm.Akkor el mentem sbora ahol ekg vérvétel ki zárták az infarktust mellkasröntgen negativ.A...
        Tiszteletem panaszaim kb 4 honapja kezdodtek allando mellkas ill hat fajdalom nehezlegzes kohoges ez ido alatt 3 tudo rontgenem volt mind negativ kardiologusnal jartam ekg sziv uh negativ evek ota generalizalt szorongasom es szomatizacios zavarom van kb 9 eve...
        Tisztel webbeteg.hu! Pár napja a pszichiáter a szorongásos, pánikrohamos problémáimra Setralin Sandozt írt fel reggeli szedésre, és mellé Lamolepet, amire határozottan úgy emlékszem hogy azt mondta este szedjem, a papírra és a receptre viszont...
        Tisztelt Doktornő, Doktor Úr! Panikbetegsemre írták fel a kedelyjavitot illetve frontint de úgy érzem vannak olyan napjaim ami több a pozitív mint a negatív hogy ha úgy érzem bekapok egy 0.25 felét neha az a fél is kiüt nem e artok magamba ezzel...