• SOS dagadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt dr Nő v Úr! Október 15-én infarktussal kórházba kerültem és azóta reggelre nagyon dagadt az arcom,táskás a szemem.Van ,hogy napközbeni alváskor is jelentkezik.Azelőtt ilyen nem volt . A gyógyszereim: Levenor8mg, Aspirin protekt 100mg,Nevotens 5mg,AdexszorMr 35mg,SimvEP 40mg,Xanax 0,25mg,Citapram 20mg.December 15.-én katétereztek,és az ereknél nem láttak semmi problémát.Háziorvosomnak mondtam ,és látta is a dagadásomat de nem foglalkozott vele. Foggyak le,ennyit mondott.A lábaim nem dagadnak,a testsúlyom az csak nő,pedig vigyázok a szénhidráttal és a cukorral.Nagyon ideges vagyok,hogy ez mitől van .Előre is köszönöm a válaszát.

        Dr. Bene Orsolya válasza a szívinfarktus témában

        Kedves kérdező! Gyógyszermellékhatásra tudok esetleg gondolni, megfontolandó a Levenor cseréje ARB típusú szerre. A hízást okozhatja pl. a Citapram is, de a diéta terén nem elég csak a szénhidrátokat visszafogni, a zsírokkal, olajokkal bevitt pluszkalória is okozhat testtömeg-növekedést. Érdemes a kardiológussal konzultálni arról, milyen típusú mozgás megengedett, ez is segíthet a testtömeg megtartásában/csökkentésében.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk

        Dr. Bene Orsolya

        Kérdés: 2011. január 06., 16:27; Megválaszolva: 2011. január 10., 14:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Kérdésem a következő gyógyszerrel kapcsolatos.Elhúzódó influenziás,szünni nem akaró köhögésre a h.orvos a Fromilid 500mg gyógyszert írta fel.A mellékelt tájékoztatót elolvasva nem mertem elkezdeni szedni a...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy az ejekciós frakció %-os értéket hogyan lehet javítani? Nekem jelenleg 45 % mert sajnos volt súlyos szívinfarktusom 5 hónapja. Akkor 35 % volt tehát 10 % javult. Még azt szeretném kérdezni...
        Volt két szivkateterezés két koszorú érben a harmadik koszorúeret lezárták szövetelhalás miatt.Volt egy szívinfarktus amit lábon hordtam ki.Alkalom szerűen nyomó érzést érzek a szívemnél,olyan mind ha megfognak belűről és nyomnák kicsit...
        Jó napot! 19 éves vagyok, egyetemista. Pár napja volt egy hányós tünettel járó betegségem, de a következő napra elmúlt teljesen. Az esti órákban viszont a szegycsontom alatti részen égető, nyomó érzést éreztem és ez (igaz enyhébben)...
        Kedves Doktornő! 1 hete voltam a háziorvosomnál mert fájt a torkom és köhögtem.Azt mondta piros a torkom de nem ír gyógyszert.A hetet végigköhögtem sűrű zöldes váladék szakad fel.Tegnap este munkából hazaérve kezdtem el érezni hogy a bal...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám 50 éves, vékony testalkatú, dohányzik (kb. napi 5 szál cigaretta), és mozgásszegény, stresszes életmódot folytat (nem cukorbeteg, laboreredményei rendben vannak). Pulzusa sok éve magas, 80-120/perc, de eddig nem...
        Kedves Dr.Nő.Kérdésem.Milyen vizsgálatok szükségesek a szívinfarktus megállapításához.Mennyi a normál értéke a Proponin fehérje enzimnek, és mennyi az az érték ameddig az elfogadott.lehetséges-e hogy az EKG- vizsgálat infarktus jeleit...
        2014.08.21-én első és hátsófali infarktusom volt.3db sztent került beültetésre.Erős dohányos voltam és most sem tudom meg állni hogy ne gyújtsak rá.Vettem egy e-cigarettát és ezt szeretném használni,E-liquid folyadékos.Kérdezném hogy...
        Üdvözlöm! Férjem májusban Németországban szivinfarktust kapott. A német zárójelentést leforditva: Gyűrűs érmegbetegedés marginális csökkentett LV-funkcióval, EF 53 % PTC A/DES D1 jó priméreredménnyel az NSTEMI-nél. Ez talán azt...
        Tisztelt dr úr , dr nő! Kérdésem szedhető e együtt a Trombex 75 mg-os tabletta a z Esomeprasol sandoz 40 mg.os gyomornedv ellenálló tablettával?Ui. a háziorvosom azt mondja nem , mert az esomeprasol sandoz gátolja a Trombex felszívodását.A...