• Hátamon érzek nyomást

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dokor! 23 éves fiatalember vagyok,már régebben kezdődött a problémám,ami néha néha elmúlik kis időre,de aztán visszajön,a problémám kicsit összetett,nehezen megfogalmazható,olyan érzésem van,mikor pl:legugolok,akkor nyomást érzek a hátam közepénél,és ezzel egyidőben, bedobbanásokat érzek a szívemben,kicsit úgy mintha össze vissza kalimpálna,de inkább lassabb ütemben,csak nagyobbakat,és aztán normalizálódik,vagy ha felkelek az ágyból,hirtelen szívdobogás érzés tör rám.ilyenkor nagy belégzésnél furcsa érzésem van,olyan mintha nem telne meg a tüdőm teljesen levegővel,de légszomj nem jellemző,ilyenkor evés után legtöbbször hányingerem is van,ami gyakran öklendezésbe torkollik,ami legtöbbször csak fokozza a szívdobogás érzésemet,de főként felálláskor,és legugoláskor,vagy leüléskor érzem a nyomó érzést a hátamban,és a szívemmel szinkronban a bedobbanásokat,nem sportolok,elégé mozgásszegény életmódot élek,dohányoztam 3 évig,de már fél éve letettem.alkoholt ritkán fogyasztok,de viszont akkor a tünetek jóval enyhébben érzékelhetőek.Ezzel kapcsolatban szeretnék a tanácsot kérni,hogy vajon mi okozza ezt a tünetegyüttest? Köszönöm szépen a válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a szívbetegség témában

        Kedves Kérdező! Panaszai hátterében lehet un. orthostatikus hypotonia amely a vízszintes helyzetből való hirtelen felálláskor vagy felüléskor jelentkezik: a vérnyomás a normálisnál nagyobb mértékben csökken. Ez kezelést nem igényel.Amennyiben panaszai fokozódnak keresse fel háziorvosát további kivizsgálás céljából.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. július 06., 18:31; Megválaszolva: 2011. július 19., 21:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A tüdőszűrő leletén az alábbiak találhatók: Mellkas rtg. felvételén szabályos rekeszek, szabad lateralis sinusok. A szív norm. nagyságú és konfig., a centrális erek nem tágabbak. Bal oldalt paracardialisan kis...
        Jó napot kívánok. Olyan problémám lenne h.alacsony vérnyomásom van.80/50--110/70 között szokott lenni. Mostanában ha bicajozok, futok,lepcsozok,porszivozok porszivozok fulladni kezdek, szorít a mellkasom.Elmentem a háziorvos, bízva benen h.labor...
        Kalkulált systolés jobb kamrai nyomás 39hgmm?mi lehet a baj? vagy mi ez? Szívritmus zavarom van,Bisoblockot szedek rá napi felet,voltam dokinál azt mondta,hogy a cigi,de keveset szívok napi 10 szálat... mi lehet a baj? meghalhatok tőle? nagyon...
        Jó napot kívánok. 31 éves nő,172cm magas és 55kg vagyok. Mostanában a vérnyomásom 80/50 és 130/85 között mozog. A puzusom 70-155 között mozog. Azt vettem észre magamon h.bicajozas után, lepcsozes után,gyerkőcök futása után a mellkasom...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne h.bicajozok,lepcsozok,futok a gyerekek után, rögtön fulladó érzés jön rám.Amikor elmúlik a fulladó érzés elkezd a két mellem között szorító, fájó érzés jönni. Ha mély levegőt próbálok...
        Tisztelt doktornő/úr!ferjem tavaly oktoberben kerult korhazba szivritmuszavarral.elvileg a bal kamra 15%on mukodott.2×kiutottek szedi a gyogyszereket cordaron meramil bisoprolol spiron xarelto.novemberben voltunk ekg azt mondtak javult kozben januarban is...
        Kedves Doktornő, 42 éves (egészséges) nő vagyok, gyógyszert sohasem szedtem. Mozgás heti egyszer biztosan (kardió edzés), néha heti kétszer is. Munkámat nagyon szeretem, főnököm nincs, de nagyon sokat dolgozom. Kétszer szültem. Szabálytalan...
        Tisztelt Doktornő Voltam ekg, szívultrahang, és 24 órás ekg vizsgálaton amin mitrális prolapsust állapítottak meg. Fél év múlva újra szívultrahangra kell mennem. Holter eredményem: SVES-és VEs-en kívül egyéb érdemi ritmuszavar nem...
        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a...
        Kedves Doktornő (Doktor Úr)! Voltam szívultrahang vizsgálaton mert a pulzusom elég magas volt 163..Szeretném megérteni a vizsgálati eredményemet (amennyire)lehetséges.) Kérem szíveskedjen a kóros leletrészeket megjelölni köszönöm! Echo M...