• Alacsony diasztolés érték miatt szédülök?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Magas vérnyomásra hosszú idő óta gyógyszereket szedek.Az utóbbi hetekben gyakran szédülés és gyengeség érzése fogott el. ezért többször mértem a vérnyomásom, és nagyon alacsony értékeket mértem. 96/51 , 110/ 57, 117/ 61 , Az alsó érték nem nagyon megy feljebb 75 nél. Azt szeretném megkérdezni mi lehet az oka ezeknek az alacsony diastolés értékeknek és mi a teendő. Köszönettel HÉ.

        WEBBeteg szakértő válasza a alacsony vérnyomás témában

        Kedves Kérdező! Az alacsony vérnyomás etiológiája ismeretlen. Hátterében lehet hidegfront, illetve az Ön esetében vérnyomáscsökkentő gyógyszerek nem megfelelő dózisa. Mindenképp a vérnyomáscsökkentő gyógyszerek dózisának csökkentését javaslom. Keresse fel Háziorvosát!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. május 22., 22:07; Megválaszolva: 2011. május 25., 10:19

        Tudjon meg többet: alacsony vérnyomás
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        szép napot doktornő . Érdeklődnék , mert aggódok nagyon , már lassan két hete rosszul vagyok és semmit nem tudnak még mondani az orvosok de elég sürün össze esek , de elöte el kezd szurni a szivem és szédülök melete le zsibad a bal karom ,...
        Tisztelt Doktornő! Voltam kardiológiai uh vizsgálaton,ahol az orvos azt mondta hogy a jobb szívfelem nem olyan mint amilyennek lennie kellene, úgy fogalmazott, hogy olyan mint ha szivacsos lenne. Myocardium noncompaction lett a leletemre írva, majd...
        Jo napot. Kettő hónapja fennállo mellkasi fájdalmaim.illetve szorítani érzek Fájdalmat a szívemnel. El mentem január 16magan kardiologushoz Sinus ritmus fr 80. Pq130m qrs92 qtc408 lll-ban inspiriumban eltűno q,positivva való T Volt uh...
        A kérdésem az, hogy a felvétel pitvarfibrillációt mutat? A felvétel enyhe, lassú, kismértékű séta után készült I-es elvezetésben, CheckmePRO EKG-val. A nyugalomba kerülés után 2-3 perc alatt 90-re csökkent a ritmus. A gyors ritmus...
        Kedves Doktornő! 26 éves férfi vagyok, körülbelül 1-1,5 hónappal ezelőtt kezdődtek hirtelen megszédüléses panaszaim, amihez később furcsa szív tájéki érzés is kapcsolódott. Beutalást követően kardiológiai kivizsgálásra került sor,...
        Tisztelt Doktornő! A férjem már régóta magas vérnyomásos,-2005 ben NSTEMI ACS miatt hospis., LAD PCI,sten beültetés,A rh poz. VÉLEMÉNY: Ischaemias falmozgászavar mellett jósyst.károsodott diast.BKF kissé tágabb b. kamra.jelzett MI, TI.-...
        Tisztelt doktonő! Erdeklodni szeretnek hogy 26 eves vagyok stresszes munkakorrel , illetve dohanyzom. Kb 1 eve voltam teljes kivizsgalason terheleses ekg, transztelefonos ekg ultrahangon mindent rendben talaltak a aorta instuffon kivul. Mostanaban erzem hogy...
        Tisztelt Cimzett! Ket eve tudok arrol (teljes kivizsgalason estem at) hogy mitralis prolapsusom van. Ezen okbol kifolyolag holter is volt rajtam,ahol egy ket darab extrautes volt lathato,viszont a napokban 3-4 napja,napjaban tobbszor is erzem(majd minden...
        Tisztelt Cimzett! Ket eve tudok arrol (teljes kivizsgalason estem at) hogy mitralis prolapsusom van. Ezen okbol kifolyolag holter is volt rajtam,ahol egy ket darab extrautes volt lathato,viszont a napokban 3-4 napja,napjaban tobbszor is erzem(majd minden...
        Tisztelt Doktór nő, Doktór úr! Sinus tachycardiám van az EKG szoftver értékelésébe az van bele írva ez van bele írva hogy " Szinusz ritmus Lehetséges jobb pitvar megnagyobbodás (0.25MV p-hullám ) Mérsékelten jobbra deviáló tengely (QRS...