• Állandó fáradtság és idegesség!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktorno!Voltam orvosnal ahogy javasolta nem kuldtek kardiologushoz,mert verkep alapjan kiderult hogy a pajzsmirigyem dolgozik tul.*ami a toroknal van valahol*!?Ez nyomta fol a pulzusom es vernyomasom magasra.Kaptam ra gyogyszert es a szivemre egy VASOKARDIN nevu GYOGYSZERT.ez szlovak gyogyszer azt hiszem!ebol napi 1 egeszet kell vennem reggel felet este felet de anyira lelasult a szivveresem hogy inkabb napi felet veszek csak reggelenkent!De miota szedem a gyogyszereket faratt vagyok es elegge idegeses minden aprosagon.Miert van ez!Van amikor szedulok,es ojan a latasom mindga Alkoholt ittam volna!?Mellek hatast csak a szedulest irja mind 2 gyogyszer amit szednem kell.On szerint mi lehet velem nem akarok mingyart az orvoshoz rohanni.Elore is koszonom valaszat.

        Dr. Veress Dóra válasza a alacsony vérnyomás témában

        Kedves Kérdező! A Vasokardin hatóanyaga a metoprolol. Erről annyit érdemes tudni, hogy nagyon leejtheti a vérnyomást és lecsökkenti a pulzust. Valószínűleg a tünetei ebből fakadnak. Menjen vissza a háziorvosához és mondja el neki, hogy szédül, látászavara van, alacsony a pulzusa, fáj a feje, fáradt. Remélhetőleg egy gyógyszercserével megszűnnek a problémái!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. május 06., 14:27; Megválaszolva: 2011. május 08., 23:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kalkulált systolés jobb kamrai nyomás 39hgmm?mi lehet a baj? vagy mi ez? Szívritmus zavarom van,Bisoblockot szedek rá napi felet,voltam dokinál azt mondta,hogy a cigi,de keveset szívok napi 10 szálat... mi lehet a baj? meghalhatok tőle? nagyon...
        Jó napot kívánok. 31 éves nő,172cm magas és 55kg vagyok. Mostanában a vérnyomásom 80/50 és 130/85 között mozog. A puzusom 70-155 között mozog. Azt vettem észre magamon h.bicajozas után, lepcsozes után,gyerkőcök futása után a mellkasom...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne h.bicajozok,lepcsozok,futok a gyerekek után, rögtön fulladó érzés jön rám.Amikor elmúlik a fulladó érzés elkezd a két mellem között szorító, fájó érzés jönni. Ha mély levegőt próbálok...
        Tisztelt doktornő/úr!ferjem tavaly oktoberben kerult korhazba szivritmuszavarral.elvileg a bal kamra 15%on mukodott.2×kiutottek szedi a gyogyszereket cordaron meramil bisoprolol spiron xarelto.novemberben voltunk ekg azt mondtak javult kozben januarban is...
        Kedves Doktornő, 42 éves (egészséges) nő vagyok, gyógyszert sohasem szedtem. Mozgás heti egyszer biztosan (kardió edzés), néha heti kétszer is. Munkámat nagyon szeretem, főnököm nincs, de nagyon sokat dolgozom. Kétszer szültem. Szabálytalan...
        Tisztelt Doktornő Voltam ekg, szívultrahang, és 24 órás ekg vizsgálaton amin mitrális prolapsust állapítottak meg. Fél év múlva újra szívultrahangra kell mennem. Holter eredményem: SVES-és VEs-en kívül egyéb érdemi ritmuszavar nem...
        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a...
        Kedves Doktornő (Doktor Úr)! Voltam szívultrahang vizsgálaton mert a pulzusom elég magas volt 163..Szeretném megérteni a vizsgálati eredményemet (amennyire)lehetséges.) Kérem szíveskedjen a kóros leletrészeket megjelölni köszönöm! Echo M...
        Tisztelt doktornő, doktorúr! 8 évig szedtem a Nebiletet és most két éve a Concort. Szívultrahang, EKG rendben van, stresszre idegességre szokott magasabb lenni a vérnyomásom, pulzusom. A béta blokkolót magas pulzus miatt szedem. A Concor szedése...
        Tisztelt Doktornő! A levelemmel azért keresem Önt mert szeretnék egy másodvéleményt kérni Öntől. egy hete szapora pulzus miatt kerestem fel egy kardiológust, aki teljesen kivizsgált. (teljes labor, szív ultrahang, pajzsmirigy UH, 24 órás...