• Szapora pulzusszám kólától?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Bene Doktornő! A páromnak a puzusa percenként 100. A háziorvos elküdte a belgyógyászatra, jan. 18-ra kapott időpontot.Ő 36 éves férfi dohányzik,alkoholt és kávét nem fogyaszt. Viszont 10-12 éve napi 1-2 liter colát megiszik:Lehet e ettöl szaporább a szívverés? DEC. 29. ota nem ivott colát, akkor volt a háziorvosnál mert meg volt fázva.A vizsgálat közben derült ki ez a magasabb pulzus.MA jan 8-a van a szivverése továbbra is 100 körüli.Mennyi idő alatt ürül a koffein a szervezetből, egyáltalán lehet e a cola a kiváltó ok? Nem érzi, hogy szapora a szívverése, nem fáradékony ,dolgozni jár. MIK lehetnek az okok és milyen vizsgálatokra számithat? Várom válaszát tisztelettel és köszönettel

        WEBBeteg szakértő válasza a szapora pulzus témában

        Kedves kérdező! A szapora pulzus lehetett a kólától is, de annak a hatása biztosan kiment már. Magasabb pulzust okozhat azonban a dohányzás, túlsúly, mozgásszegény életmód, stressz is. Ezen kívül számos tényező, betegség lehet a háttérben: pl. pajzsmirigy-túlműködés, vérszegénység, szívbetegség, tüdőbetegség, láz, fertőzések - ezek egy része vérvétellel kizárható, szükség esetén kardiológiai vizsgálat (szív UH, EKG, 24 órás EKG) lehet indokolt. Ha nem igazolódik szervi eltérés, lehet, hogy csak életmódváltást fognak a párjának javasolni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. január 08., 16:55; Megválaszolva: 2011. január 10., 21:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm. Július 31-én volt egy epeműtétem. A műtőben nagyon alacsony volt a pulzusom, ezért műtét után csináltak ekg-t. A műtét óta alacsony a vérnyomásom és a pulzusom is. A vérnyomásom általában 103/59 a pulzusom 50-55 közötti....
        Kedves DoktorNő/Úr! 20 éves Nő vagyok, 160cm, 48 kg. Körübelül egy hónapja Tunéziából hazaérkezés után bevásárlás közben rosszul lettem : pár percig mély levegővételre szúrt a mellkasom, majd hirtelen szapora lett a pulzusom, majd...
        Kedves Doktonő! Szept. 5-re kaptam időpontot a kardiológushoz ön szerint várhatok addig ilyen HOLTER eredménnyel Sinus ritmus.Átlagfr.62/minMIN.fr 40min (éjszaka)Maxfr 99/minMax.RR1,5secPáralk.SVES,1alk. 4 tagu SVPT.Az alaphoz képest sign.ST...
        Jó napot kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne hogy 2017.májusában részt vettem egy kardiológia vizsgálton,sziv ultrahangon, és 24órás vérnyomás mérésen. Akkor mindent rendben találtak. Annyit mondott a doktornő hogy a szív billentyű el...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy az alábbi szívultrhang lehet rövidítései mit jelentenek, és hogy ez az eredmény milyen a szívműködés szempontjából. Most voltam ezen a vizsgálaton és utána az orvos nem magyarázott el...
        Kedves Doktor /Doktornő! Olyan kérdésem lenne, hogy Ön szerint az okozhat problémát, hogy nyugalomban 70-80 körüli a pulzusom, azonban állás közben már olyan 100-110 körüli. Betalocot kell szednem, napi 3×felet az 50 mgból. Tudom, hogy nem...
        Kedves Doktornő! Egészséges, sokat mozgó, normál testsúllyal rendelkező, 68 éves nő vagyok. A változókor beköszöntét szinte észre sem vettem. Az utóbbi félévben gyakran éreztem szívritmus zavart. Tegnap többször megmértem a...
        Tisztelt Doktornő! Szívzörej miatt részt vettem EKG illetve szívultrahang vizsgálatokon. Eredmények: EKG: Diagnózis I3410 - kéthegyű billentyű prolapsusa RR: 140/65 Hgmm SPO2: 100% EKG: sin.ritm. bal tengelyállás, norm. átv....
        Tisztelt Dr nő!Egy 33 férfi vagyok olyan panaszokkal hogy,előszokott fordulni pl olyan hogy,elég rossz a közérzetem ilyenkor megmérem a vérnyomásom és abban a pillanatban 125/95 ös pulzus utánna már a pulzusom már emelkedik vele együtt a...
        Kedves Doktor! 2 hónapja alvászavarral küzdőn, sok dolgon keresztül mentem már, több testű tünetek jelentkezett, nincs étvágyam, 3 kilót fogytam (47 kg vagyok), erőtlen és fáradt vagyok. Orvosi javaslatra 1 hete Escitalopramot, este Stilnoxot...