• szívtájéki szúrás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr / Nő!  Szeretném megkérdezni, hogy az nem utal-e szívbetegségre, szívérbetegségre, ha néha érzek szívtáji, mellkasi szúrást. 2 éve voltam szív ultrahangon, akkor mindent rendben találtak. Válaszát előre is köszönöm!     Tisztelettel: Eszter  

        WEBBeteg szakértő válasza a szívtáji fájdalom témában

        Tisztelt Kérdező!

        A szívtáji szúró érzés egy nagyon gyakori és nem specifikus tünet. Okozhatja mozgásszervi, légzőszervi, emésztőrendszeri és kardiológiai probléma is. Mivel két éve nem volt vizsgálata, egy rutin fizikális vizsgálat, EKG javasolt. Jegyezze fel, hogy mikor jelentkezik a szúró érzés, meddig tart és mire szűnik meg.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-11-29 19:21:24; Megválaszolva: 2009. november 29., 19:21

        Tudjon meg többet: szívtáji fájdalom

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Az édesanyámmal kapcsolatos a kérdésem,ő 60éves és évek óta magas vérnyomással kezelik,amit kb.az elmúlt egy évben nem tudnak neki megfelelően beállítani.Ez azt jelenti,hogy 150-180között mozgott állandóan.Pajzsmirigy...
        Jó napot! Van egy olyan panaszom, hogy edzés közben vagy bármiféle sportolás után olyan mintha néha üresbe dobbanna a szívem. Illetve megerőltetés során, mintha gyengülne a látásom is . Voltam EKG-t csináltatni, elmondtam panaszaimat de nem...
        Tisztelt doktornő! Tudom rengeteg levelet kap nap mint nap ezért leirom újra a problémám. Többször előfordult mostanában, hogy ha mozgás után hirtelen leülök vagy lefekszem akkor nem ritmusosan ver a szívem hanem össze vissza. Ez csak par...
        Tisztelt Doktornő! 2014.11.14-én voltam szív ultrahang vizsgálaton. A vizsgálat eredménye: RR:120/80 EKG: sin.ritm. akt.kóros nincs ECHO: ao.asc: 39 ép ao. és mitr. AI,MI,TI nincs, bk:57/39 EF: 60% TEICH, bp:58, jp:49, dt: 148 E/A: 68/48, falmozg....
        Tisztelt Doktor Nő! Alábbiakban szeretnék Öntől kérdezni. 2005-ben egy erősebb szívdobogás miatt kialakult egy szorongásom, ami elmúlt (lehetséges, hogy már ekkor pmirigy túlműködésem volt,tsh=3.8). Ez év májusában szédüléssel...
        Tisztelt Doktornő! 21 éves fiatal lány vagyok, évek óta fennálló panasszal. Sokszor érzek erős fájdalmat a mellkasomban ami a hátamba sugárzik át. Általában aspirintől elmúlik egy idő után. Én beszorult levegőre gyanakszom, de hogyan...
        Tisztelt Doktornő! 45 éves nő vagyok, kb másfél éve szedek vérnyomáscsökkentőt. A kivizsgálásokkor Kardiológus Concor Amlo 5/10 mg-t javasolt. Ezzel a vérnyomásom rendben is volt , egészen a nyári kánikuláig, mikor is elkezdett a...
        Kedves Doktor Nő! Én 31 éves 162 cm és 50 kiló vagyok. Mindig is problémám volt a súlyommal, egész életemben hízókúrán voltam. Viszont mindig is 100 vagy afölött volt a pulzusom, a vérnyomásom meg alacsony volt. Jelenleg is magas a...
        Kb. 20 éve szedek szinte kezelhetetlen magas vérnyomásra Adalat GITS 30 gyógyszert, egyedül ez használ.Mellékhatásként 3-szorosára dagadt a bokám és bélelzáródást okoz. Már 2 nagy hasi műtéten vagyok túl, és utóbbi mellékhatásra csak...
        Tisztelt Doktornő! 2 hete megállapították nálama fent említett Mitrális prolapsus-t enyhe regurgitációval. A kardiológusom szerint kezelést nem igénylek és kifejezetten azt tanácsolta hogy sportoljak. Na most én azt olvastam hogy önmagában a...
        Tisztelt doktor úr/nő ! Mostanában többször előfordult, hogy ha mozgás után hirtelen leülök vagy lefekszem akkor össze vissza kezd el verni a szivem. Ez kb 2-5 másodpercig tart, utána normalizalódik és tökéletesen ütemesen ver. Voltam az...
        Azt szeretném megkérdezni,hogy pacemaker beültetésem volt aug.15-én mivel III.f.AVB volt. Most november 27-én veseműtétem lenne,követ kell eltávolítani altatásban.A pacemaker miatt lehet-e altatásban elvégezni ezt a műtétet. Válaszukat...
        Kedves Doktornő! Jelenleg a szakdolgozatomat írom, mellette pedig napi 8-9 órában dolgozom, így elég sok stressz ér mostanában. Körülbelül másfél hete érzek néha fájdalmat a bal oldalamon, mindig változó a fájdalom, és legfeljebb 15-20...
        Üdvözlöm!A kérdésem az lenne, hogy nemrég estem át egy 24 órás Ekg holteres vizsgálaton mert azt érzem néha mintha kihagyna a pulzusom, szívdobogásérzésem van, és szapora szívverés északánként de olyankor inkább pánikrohamszerű az...
        Jo napot kivanok! 25 eves terhes vagyok, a 20. hetben jarok, az lenne a kerdesem h a kisbaba orokolheti a kamrai sövényhiányt? Mivel en igy szulettem, de szerencsere 1 eves koromig elnottem. Elore is koszonom valaszat!
        Syncumar tájékoztatójában olvastam, hogy a gyógyszer hatását befolyásolhatja az influenza vakcina. Beoltathatom.e magam, és milyen kockázatokkal kell számolni?
        2 hete épp az orvosi rendelőben jelentkező hirtelen rosszullétem miatt EKG készült. A tüneteim: egyik pillanatról a másikra heves szívdobogás, szédülés. A vérnyomásom 155/87 volt , a pulzusom 124. Az EKG-n a gép automata értékelése az...
        Tisztelt Doktornő! tegnap nőgyógyászati műtét előtti kivizsgálás miatt EKG-n voltam. Az előzményhez hozzátartozik, hogy mindenfajta orvosi beavatkozás, vizsgálat előtt nagyon izgulok. Ez meg is látszik az EKG leletemen, amit ki tudok...
        Tisztelt Dr.Nő/Úr!Júniusban voltam munkaalkalmassági vizsgálaton, ahol szívzörejt hallott az orvos, ezért készített EKG-t, ami negatív lett és elküldött kardiológiára is. Szeptemberben el is mentem magánúton egy kardiológus főorvoshoz, aki...
        Tisztelt Doktornő! 2006-tól bisoblockot szedtem magas pulzusszám, hiperkinetikus keringés miatt. (Főleg orvosnál fordult elő) Azután terhesség miatt 2009-ben abbahagytam, és utána sem szedtem, míg 2013 decemberében néhány napig sűrű...