• Lábdagadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt ,Doktornő / Úr !

        Az lenne a kérdésem , hogy már több mint két éve kínoz gyomorsavprobléma.Majd lassan keztem lefogyni 15-20 kg -ot, ezeket követte folyamatos mai napig tartó gyengeség és álmatlanság most pedig már nagymértékű lábdagadás is társult, ami már olyan szintű ,hogyha fekszem lelohad , de ha egy kicsit is járkálok akkor újra dagad és feszül.Igy egész nap csak fekszem , már felkelni sincs néha erőm. Mit tegyek , ezek a tünetek esetleg összefüggésben  vannak egymással ?

        Köszönöm segítő válaszukat !

        Tisztelettel : Takács

         

        WEBBeteg szakértő válasza a lábdagadás témában

        Kedves Kérdező!

        A gyomorsavprobléma önmagában lábdagadást nem okoz, viszont szív-, vese, ér  eredetű, vagy a nyirokerek betegsége okozhatja azt. Mivel a panaszai mindennapi problámát okoznak Önnek, mindenképp ki kellene vizsgálni, hogy mi okozza,  ha még eddig nem történt meg. Az egyéb panaszai miatt is. Belgyógyászt kellene felkeresnie, aki laborvizsgálatok, ultrahangvizsgálatok után már többet tud mondani, hogy mit szedjen, mire figyeljen, hová forduljon ( ha szükség van még további vizsgálatokra), azért, hogy jobban érezze magát.

        Dr. Jóna Angelika 

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-30 15:08:02; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 06:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm. Július 31-én volt egy epeműtétem. A műtőben nagyon alacsony volt a pulzusom, ezért műtét után csináltak ekg-t. A műtét óta alacsony a vérnyomásom és a pulzusom is. A vérnyomásom általában 103/59 a pulzusom 50-55 közötti....
        Kedves DoktorNő/Úr! 20 éves Nő vagyok, 160cm, 48 kg. Körübelül egy hónapja Tunéziából hazaérkezés után bevásárlás közben rosszul lettem : pár percig mély levegővételre szúrt a mellkasom, majd hirtelen szapora lett a pulzusom, majd...
        Kedves Doktonő! Szept. 5-re kaptam időpontot a kardiológushoz ön szerint várhatok addig ilyen HOLTER eredménnyel Sinus ritmus.Átlagfr.62/minMIN.fr 40min (éjszaka)Maxfr 99/minMax.RR1,5secPáralk.SVES,1alk. 4 tagu SVPT.Az alaphoz képest sign.ST...
        Jó napot kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne hogy 2017.májusában részt vettem egy kardiológia vizsgálton,sziv ultrahangon, és 24órás vérnyomás mérésen. Akkor mindent rendben találtak. Annyit mondott a doktornő hogy a szív billentyű el...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy az alábbi szívultrhang lehet rövidítései mit jelentenek, és hogy ez az eredmény milyen a szívműködés szempontjából. Most voltam ezen a vizsgálaton és utána az orvos nem magyarázott el...
        Kedves Doktor /Doktornő! Olyan kérdésem lenne, hogy Ön szerint az okozhat problémát, hogy nyugalomban 70-80 körüli a pulzusom, azonban állás közben már olyan 100-110 körüli. Betalocot kell szednem, napi 3×felet az 50 mgból. Tudom, hogy nem...
        Kedves Doktornő! Egészséges, sokat mozgó, normál testsúllyal rendelkező, 68 éves nő vagyok. A változókor beköszöntét szinte észre sem vettem. Az utóbbi félévben gyakran éreztem szívritmus zavart. Tegnap többször megmértem a...
        Tisztelt Doktornő! Szívzörej miatt részt vettem EKG illetve szívultrahang vizsgálatokon. Eredmények: EKG: Diagnózis I3410 - kéthegyű billentyű prolapsusa RR: 140/65 Hgmm SPO2: 100% EKG: sin.ritm. bal tengelyállás, norm. átv....
        Tisztelt Dr nő!Egy 33 férfi vagyok olyan panaszokkal hogy,előszokott fordulni pl olyan hogy,elég rossz a közérzetem ilyenkor megmérem a vérnyomásom és abban a pillanatban 125/95 ös pulzus utánna már a pulzusom már emelkedik vele együtt a...
        Kedves Doktor! 2 hónapja alvászavarral küzdőn, sok dolgon keresztül mentem már, több testű tünetek jelentkezett, nincs étvágyam, 3 kilót fogytam (47 kg vagyok), erőtlen és fáradt vagyok. Orvosi javaslatra 1 hete Escitalopramot, este Stilnoxot...