• Ritmuszavar tornázás közben

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor No, Mindenek elott koszonom valaszat. Meg egy kerdes merul fel bennem: en mindem este tornazni szoktam 20-25 percet, de mivel 3 nap folyamatosan tornazas kozben kezdett nagyot dobbani a szivem (lemertem a vernyomas 110-60 a pulzus meg 104 volt) az este, bar nem szivesen, lemondtam az esti tornarol. Mit tegyek tovabb? Probaljak megis tornazni, vagy ne? Koszonettel, Mozes Emese

        WEBBeteg szakértő válasza a magas pulzus, torna témában

        Kedves Emese!

        Mivel azt írta, a kardiológiai vizsgálat során nem találtak egyéb eltérést, ne hagyja abba a tornát csak az extraszisztolék miatt. Esetleg Holter felhelyezése segíthet annak megítélésében, hogy az ES-ek inkább a mozgás, a magasabb pulzusszám mellett jelentkeznek-e gyakrabban, meg lehet-e valamilyen pulzuscsökkkentőt próbálni a kiküszöbölésükre. Addig is próbáljon kevésbé az ES-ekre koncentrálni.

         

         

        Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-22 21:13:19; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 09:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra, A 17 éves fiam az utóbbi időben panaszkodott hogy szív tájékon szúró fájdalmat érez, amely spontán szűnik,rövid ideig tart, terhelésre nem jelentkezik. A kardiológiai eredmény értelmezésében kérném a...
        Kedves Doktornő! 32 éves nő vagyok és a következő kérdéssel fordulok Önhöz. Ez év június7-én voltam kardiológiai kivizsgáláson (Szívultrahang, EKG). EKG: s.r.R kp áll, norm PQ, repol zavart, ST III a VF V3,6 min depr. uitt lapos poz...
        Udvozlom! Az lenne a kerdesem, hogy az alabbi EKG es SzivUH lelet jonak szamit? Levegotlen helyen nagyon sokszor szedulok, panikbetegsegem ismert. PSVT-re gyanakodtak mert voltak olyan rohamok de azok megszuntek juniusban. Okozhatja ezt talan a rossz...
        Tisztelt Doktor Nő / Doktor Úr! 6 évvel ezelőtt diagnosztizáltak nálam magas vérnyomás betegséget, már az elejétől kezdve Valsartan-t szedek rá. Tavaly szeptemberben folyamatos szédülés tört rám, kéz és mellkas fájdalom kíséretében,...
        T. Cím. Szeretném ha véleményt írna az alábbi holter eredményről. Panaszaim: szabálytalan ritmus, szívdobogás, remegés, hányinger, ájulás érzet. Van hogy fél napokat fekszem mire jobban vagyok egy ilyen roham után, és szinte monden nap van...
        Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy pár hónappal ezelőtt amikor lefeküdtem éjszakánként köhögésre ébredtem fel. Felkerestem a háziorvost elküldött 2 irányú mellkas felvételre és az alábbi leletet diagnosztizálták. "Éles...
        Kedves Doktornő! Tüdőszarkoidózis és kétoldali tüdőembóliát (2016 május)követően. egy éve már csak Xareltot szedek. Régebben medrolt és metorexatot is. 2016 óta rendszeresen mérem a vérnyomásomat és mindkét kézen egymást követően....
        Tisztelt Doktornő! 34 éves nő vagyok. A kérdés címében leírt diagnózist állapították meg 2 éve a terhességem alatt. Igazából a terhességem 3. hónapjában magas pulzus miatt kerestem fel magánúton egy kardiológust, aki nagyon alaposan...
        Üdvözlöm. Július 31-én volt egy epeműtétem. A műtőben nagyon alacsony volt a pulzusom, ezért műtét után csináltak ekg-t. A műtét óta alacsony a vérnyomásom és a pulzusom is. A vérnyomásom általában 103/59 a pulzusom 50-55 közötti....
        Kedves DoktorNő/Úr! 20 éves Nő vagyok, 160cm, 48 kg. Körübelül egy hónapja Tunéziából hazaérkezés után bevásárlás közben rosszul lettem : pár percig mély levegővételre szúrt a mellkasom, majd hirtelen szapora lett a pulzusom, majd...