• Fronthatás kezelése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Koszoruér műtétem volt.Gyogyszereimet rendesen szedem,mikor szeles az idö majdnem elfulladok.Nemtudok tenni ellene semmit, esetleg másik adagot veszekbe .A napi 1db helyett duplát használok fel .Szeretném megkérdezni nem-e káros adupla adag,nemoldhato meg másfajta gyogyszerrel a problémám .Köszönöm válaszukat.

        WEBBeteg szakértő válasza a koszorúér, fronthatás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Nem részletezi, hogy pontosan milyen gyógyszertípust használ (gondolom Nitromint készítményt), és azt sem részletezi, hogy a műtét mikor történt. Azóta a panaszai hogyan alakultak, így nehéz pontos választ adni Önnek. Annyit elmondhatok, hogy az Ön által említett panaszoknak a műtét előttihez képest való változásai a lényegesek. Amennyiben hasonló panaszok jelentkeztek, és ezek egyre gyakrabban vagy erősebben jelentkeznek, szóba jön ismételt invazív kardiológiai kivizsgálás, melyekkel ki lehet zárni/ illetve meg lehet erősíteni koszorúér-szűkületeket.

        Dr. Palotás Lehel szívsebész

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-08 23:28:00; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 15:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves doktornő!Én egy 42 éves egészségesen élő,hobby sportoló nő vagyok.Az éves szűrésen enyhe szívzörej miatt szívultrahangot javasoltak,ahol azt mondta a doktornő,hogy lazább a billentyűm,de nem kell megijedni,csak annyi a dolgom,hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra, A 17 éves fiam az utóbbi időben panaszkodott hogy szív tájékon szúró fájdalmat érez, amely spontán szűnik,rövid ideig tart, terhelésre nem jelentkezik. A kardiológiai eredmény értelmezésében kérném a...
        Kedves Doktornő! 32 éves nő vagyok és a következő kérdéssel fordulok Önhöz. Ez év június7-én voltam kardiológiai kivizsgáláson (Szívultrahang, EKG). EKG: s.r.R kp áll, norm PQ, repol zavart, ST III a VF V3,6 min depr. uitt lapos poz...
        Udvozlom! Az lenne a kerdesem, hogy az alabbi EKG es SzivUH lelet jonak szamit? Levegotlen helyen nagyon sokszor szedulok, panikbetegsegem ismert. PSVT-re gyanakodtak mert voltak olyan rohamok de azok megszuntek juniusban. Okozhatja ezt talan a rossz...
        Tisztelt Doktor Nő / Doktor Úr! 6 évvel ezelőtt diagnosztizáltak nálam magas vérnyomás betegséget, már az elejétől kezdve Valsartan-t szedek rá. Tavaly szeptemberben folyamatos szédülés tört rám, kéz és mellkas fájdalom kíséretében,...
        T. Cím. Szeretném ha véleményt írna az alábbi holter eredményről. Panaszaim: szabálytalan ritmus, szívdobogás, remegés, hányinger, ájulás érzet. Van hogy fél napokat fekszem mire jobban vagyok egy ilyen roham után, és szinte monden nap van...
        Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy pár hónappal ezelőtt amikor lefeküdtem éjszakánként köhögésre ébredtem fel. Felkerestem a háziorvost elküldött 2 irányú mellkas felvételre és az alábbi leletet diagnosztizálták. "Éles...
        Kedves Doktornő! Tüdőszarkoidózis és kétoldali tüdőembóliát (2016 május)követően. egy éve már csak Xareltot szedek. Régebben medrolt és metorexatot is. 2016 óta rendszeresen mérem a vérnyomásomat és mindkét kézen egymást követően....
        Tisztelt Doktornő! 34 éves nő vagyok. A kérdés címében leírt diagnózist állapították meg 2 éve a terhességem alatt. Igazából a terhességem 3. hónapjában magas pulzus miatt kerestem fel magánúton egy kardiológust, aki nagyon alaposan...
        Üdvözlöm. Július 31-én volt egy epeműtétem. A műtőben nagyon alacsony volt a pulzusom, ezért műtét után csináltak ekg-t. A műtét óta alacsony a vérnyomásom és a pulzusom is. A vérnyomásom általában 103/59 a pulzusom 50-55 közötti....