• Gyors szívverés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Angelika! Köszönöm előző válaszát,nagyon sokat segített vele.Megint voltam orvosnál és a rosszulléteim Ő szerinte nincsenek összefüggésben az aortabillentyű megvastagodással.Esténként szoktam rosszul lenni(Nagyon magas pulzus, fájó mellkas, légszomj,szédülés), bár egész nap nagyon szapora a pulzusom.Csinált Holter -vizsgálatot, az is csak az egész napos gyors szívverést mutatta ki, éjszaka viszont normál szintre csökken.Azt mondta szép egyenletesen, szabályosan ver .Orvosom szívizom őszehúzódás csökkentő gyógyszert írt fel.Kérdésem,hogy mitől lehet ez,lehet a mozgáshiánytól? Köszönöm válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a magas pulzus témában

        Kedves kérdező!

        Örülök, hogy nincs komolyabb gond a billentyűvel, remélem, Ön is megnyugodott. A magas pulzusért felelhet még vérszegénység, pajzsmirigy-túlműködés (ezek vérvétellel kizárhatók), de az, hogy éjjel visszatér a normál szintre a pulzuszám, felvetik a napközbeni stressz, ill. az "edzetlenség" szerepét is. A sport, a mozgás olyan változásokat indít el a vegetatív idegrendszerben, amely a pulzusszám csökkentését eredményezi (bár a terhelés során a szívfrekvencia emelkedik), emellett jó hatással van az anyagcserére, segíthet a stresszoldásban. Nem kell nagy terheléssel kezdeni, kezdetben egy kis séta (gyorsabb tempóban) is elég, de jó hatású lehet az úszás, kerékpározás is.


        Üdvözlettel, Dr. Bene Orsolya

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-10 21:53:11; Megválaszolva: 2011. szeptember 02., 12:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! 73 éves, szívbeteg édesapám állapotával kapcs. szeretném véleményét kikérni. Egy rövid kórisme. 9 éve bal szár blokk, mérsékelt szívelégtelenség, mely pár hónap után javulást mutatott és visszaminősítették...
        Tisztelt Doktornő! A tüdőszűrő leletén az alábbiak találhatók: Mellkas rtg. felvételén szabályos rekeszek, szabad lateralis sinusok. A szív norm. nagyságú és konfig., a centrális erek nem tágabbak. Bal oldalt paracardialisan kis...
        Jó napot kívánok. Olyan problémám lenne h.alacsony vérnyomásom van.80/50--110/70 között szokott lenni. Mostanában ha bicajozok, futok,lepcsozok,porszivozok porszivozok fulladni kezdek, szorít a mellkasom.Elmentem a háziorvos, bízva benen h.labor...
        Kalkulált systolés jobb kamrai nyomás 39hgmm?mi lehet a baj? vagy mi ez? Szívritmus zavarom van,Bisoblockot szedek rá napi felet,voltam dokinál azt mondta,hogy a cigi,de keveset szívok napi 10 szálat... mi lehet a baj? meghalhatok tőle? nagyon...
        Jó napot kívánok. 31 éves nő,172cm magas és 55kg vagyok. Mostanában a vérnyomásom 80/50 és 130/85 között mozog. A puzusom 70-155 között mozog. Azt vettem észre magamon h.bicajozas után, lepcsozes után,gyerkőcök futása után a mellkasom...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne h.bicajozok,lepcsozok,futok a gyerekek után, rögtön fulladó érzés jön rám.Amikor elmúlik a fulladó érzés elkezd a két mellem között szorító, fájó érzés jönni. Ha mély levegőt próbálok...
        Tisztelt doktornő/úr!ferjem tavaly oktoberben kerult korhazba szivritmuszavarral.elvileg a bal kamra 15%on mukodott.2×kiutottek szedi a gyogyszereket cordaron meramil bisoprolol spiron xarelto.novemberben voltunk ekg azt mondtak javult kozben januarban is...
        Kedves Doktornő, 42 éves (egészséges) nő vagyok, gyógyszert sohasem szedtem. Mozgás heti egyszer biztosan (kardió edzés), néha heti kétszer is. Munkámat nagyon szeretem, főnököm nincs, de nagyon sokat dolgozom. Kétszer szültem. Szabálytalan...
        Tisztelt Doktornő Voltam ekg, szívultrahang, és 24 órás ekg vizsgálaton amin mitrális prolapsust állapítottak meg. Fél év múlva újra szívultrahangra kell mennem. Holter eredményem: SVES-és VEs-en kívül egyéb érdemi ritmuszavar nem...
        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a...