• Magas pulzus-mit tehetek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktor úr! Kérdéssel fordulnék Önhöz! Nekem kb. 2 hónapja derült ki,hogy nyugalmi állapotban is magas a pulzusom, előtte még nem volt ilyen gondom! Voltam kardiológusnál,akik elküldött Holter EKG vizsgálatra! Eredménye a következő lett! 52-170/mins-s fr.tartomány.Fél 8 ill.12 tájban sinustachycardias epizód fr 170/min. Kritikus bradycardia,AV vez zavar,supraventricularis ritmuszavar nem látszott. Elhanyagolható SVES ill. VES tevékenység. ST-T eltérés nem látszik. Ma vittem vissza az eredményt a háziorvoshoz, aki Xanax helyett (mert azt szedtem 1,5hónapig) Tallitont írt 6,5mg-osat!Reggel 1-et kell bevennem! Azt szeretném kérdezni,hogy ez megoldás lehet számomra? Illetve tudna nekem tanácsot adni abban, hogy a gyógyszer mellett milyen tevékenységet végezhetek? Sporttal javítható a magas pulzusszám? (És milyen sporttal?)Mert elég ideges típus vagyok és a háziorvos is stresszre gyanít,amiben egyetértek vele, de szeretném legyőzni az állandó idegeskedést és ezzel együtt a magas pulzusszámot! Kérem segítsen válaszával! Köszönöm! Ágnes Amúgy februárra kaptam időpontot szívultrahangra!Még szeretném azt hozzáfűzni az előzőhöz,illetve kérdezni, hogy gyakran vagyok mostanában úgy,hogy semmi okom nincs rá,de ideges,feszült vagyok,és ilyenkor a pulzusom is magas, ezt a gyógyszer mellett sporttal vagy egyéb terápiával lehet orvosolni? Köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a magas pulzus témában

        Tisztelt Kérdező!

        A leírt EKG alapján szapora szívműködésre való hajlam látszik, melyre nem rossz gyógyszer a Talliton, de ennek elsősorban vérnyomáscsökkentő hatása van, kevésbé ritmuslassító. Talán vannak erre hatékonyabb készítmények is, de gyógyszerneveket nem mondhatok. A gyógyszeres kezelés mindenképpen szükséges. A sport nem használ a szapora szívműködésnek, mivel a mozgás eleve szaporább szívműködést okoz. Az életmódbeli változtatásokkal és a gyógyszerszedéssel kapcsolatosan keressen fel egy kardiológus szakorvost. Az idegesség miatt szedett nyugtatókkal vigyázzon, mert rendszeres szedésük hozzászokást eredményez,

        Dr. Palotás Lehel szívsebész

         

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-09 23:41:13; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 20:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A tüdőszűrő leletén az alábbiak találhatók: Mellkas rtg. felvételén szabályos rekeszek, szabad lateralis sinusok. A szív norm. nagyságú és konfig., a centrális erek nem tágabbak. Bal oldalt paracardialisan kis...
        Jó napot kívánok. Olyan problémám lenne h.alacsony vérnyomásom van.80/50--110/70 között szokott lenni. Mostanában ha bicajozok, futok,lepcsozok,porszivozok porszivozok fulladni kezdek, szorít a mellkasom.Elmentem a háziorvos, bízva benen h.labor...
        Kalkulált systolés jobb kamrai nyomás 39hgmm?mi lehet a baj? vagy mi ez? Szívritmus zavarom van,Bisoblockot szedek rá napi felet,voltam dokinál azt mondta,hogy a cigi,de keveset szívok napi 10 szálat... mi lehet a baj? meghalhatok tőle? nagyon...
        Jó napot kívánok. 31 éves nő,172cm magas és 55kg vagyok. Mostanában a vérnyomásom 80/50 és 130/85 között mozog. A puzusom 70-155 között mozog. Azt vettem észre magamon h.bicajozas után, lepcsozes után,gyerkőcök futása után a mellkasom...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne h.bicajozok,lepcsozok,futok a gyerekek után, rögtön fulladó érzés jön rám.Amikor elmúlik a fulladó érzés elkezd a két mellem között szorító, fájó érzés jönni. Ha mély levegőt próbálok...
        Tisztelt doktornő/úr!ferjem tavaly oktoberben kerult korhazba szivritmuszavarral.elvileg a bal kamra 15%on mukodott.2×kiutottek szedi a gyogyszereket cordaron meramil bisoprolol spiron xarelto.novemberben voltunk ekg azt mondtak javult kozben januarban is...
        Kedves Doktornő, 42 éves (egészséges) nő vagyok, gyógyszert sohasem szedtem. Mozgás heti egyszer biztosan (kardió edzés), néha heti kétszer is. Munkámat nagyon szeretem, főnököm nincs, de nagyon sokat dolgozom. Kétszer szültem. Szabálytalan...
        Tisztelt Doktornő Voltam ekg, szívultrahang, és 24 órás ekg vizsgálaton amin mitrális prolapsust állapítottak meg. Fél év múlva újra szívultrahangra kell mennem. Holter eredményem: SVES-és VEs-en kívül egyéb érdemi ritmuszavar nem...
        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a...
        Kedves Doktornő (Doktor Úr)! Voltam szívultrahang vizsgálaton mert a pulzusom elég magas volt 163..Szeretném megérteni a vizsgálati eredményemet (amennyire)lehetséges.) Kérem szíveskedjen a kóros leletrészeket megjelölni köszönöm! Echo M...