• Vérnyomáscsökkent elhagyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a szedését nem volt 2 napig az a belső zizegés a fejemben és a testemben, de leginkább a fejemben éreztem és nem egész napig tartott csak kb. délután 1 órakor kezdődött és 2 órát tartott. Miután lefekszem, nem érzem ezt, megszűnik, mindig délután jelentkezik miután ebédeltem. Korábban amikor szedtem de akkor is gyengén, ma erősen éreztem 1 órát. Ez amire szeretnék választ kapni, hogy ez mitől van. Az elhagyás miatti erek összehúzódása az agyamban van anyakamban, vagy amikor érzem ezt, nagyon enyhén szinte alig, de szédülök, és a fejem tompán fáj, mintha hangyák mászkálnának a fejemben, mindig mozdulatra érzem jobban, de nem fájó, csak mintha víz lenne a fejemben és ha jobbra fordítom a fejem, avíz abba az irányba hullámozna ha balra fordítom a fejem akkor abba az irányba. Kérem Doktornő, én nagyon szívesen elmennék magánredelésre, tudom hogy nem pánik miatt van, csak amióta ezt a vérnyomáscsökkentőt kellett szednem, már szeretnék túl lenni rajta, zavar.Komoly munkám van. Várom válaszát.

        Dr. Molnár Dóra válasza a fejfájás témában

        Kedves Kérdező, amennyiben körülbelül 100/60Hgmm és 140/90Hgmm közötti a vérnyomás, illetve 50-és 90/min közti a pulzus, akkor nem valószínű, hogy ezzel függ össze a panasz. A tünet okát megmondani nem tudom. Neurológiai vizsgálat, esetleg koponya CT javasolt. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2018. január 31., 15:11; Megválaszolva: 2018. február 02., 21:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kalkulált systolés jobb kamrai nyomás 39hgmm?mi lehet a baj? vagy mi ez? Szívritmus zavarom van,Bisoblockot szedek rá napi felet,voltam dokinál azt mondta,hogy a cigi,de keveset szívok napi 10 szálat... mi lehet a baj? meghalhatok tőle? nagyon...
        Jó napot kívánok. 31 éves nő,172cm magas és 55kg vagyok. Mostanában a vérnyomásom 80/50 és 130/85 között mozog. A puzusom 70-155 között mozog. Azt vettem észre magamon h.bicajozas után, lepcsozes után,gyerkőcök futása után a mellkasom...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne h.bicajozok,lepcsozok,futok a gyerekek után, rögtön fulladó érzés jön rám.Amikor elmúlik a fulladó érzés elkezd a két mellem között szorító, fájó érzés jönni. Ha mély levegőt próbálok...
        Tisztelt doktornő/úr!ferjem tavaly oktoberben kerult korhazba szivritmuszavarral.elvileg a bal kamra 15%on mukodott.2×kiutottek szedi a gyogyszereket cordaron meramil bisoprolol spiron xarelto.novemberben voltunk ekg azt mondtak javult kozben januarban is...
        Kedves Doktornő, 42 éves (egészséges) nő vagyok, gyógyszert sohasem szedtem. Mozgás heti egyszer biztosan (kardió edzés), néha heti kétszer is. Munkámat nagyon szeretem, főnököm nincs, de nagyon sokat dolgozom. Kétszer szültem. Szabálytalan...
        Tisztelt Doktornő Voltam ekg, szívultrahang, és 24 órás ekg vizsgálaton amin mitrális prolapsust állapítottak meg. Fél év múlva újra szívultrahangra kell mennem. Holter eredményem: SVES-és VEs-en kívül egyéb érdemi ritmuszavar nem...
        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a...
        Kedves Doktornő (Doktor Úr)! Voltam szívultrahang vizsgálaton mert a pulzusom elég magas volt 163..Szeretném megérteni a vizsgálati eredményemet (amennyire)lehetséges.) Kérem szíveskedjen a kóros leletrészeket megjelölni köszönöm! Echo M...
        Tisztelt doktornő, doktorúr! 8 évig szedtem a Nebiletet és most két éve a Concort. Szívultrahang, EKG rendben van, stresszre idegességre szokott magasabb lenni a vérnyomásom, pulzusom. A béta blokkolót magas pulzus miatt szedem. A Concor szedése...
        Tisztelt Doktornő! A levelemmel azért keresem Önt mert szeretnék egy másodvéleményt kérni Öntől. egy hete szapora pulzus miatt kerestem fel egy kardiológust, aki teljesen kivizsgált. (teljes labor, szív ultrahang, pajzsmirigy UH, 24 órás...