• tachycardia

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Többszöri rosszullét után egy Holter EKG-val az alábbi diagnózist kaptam: 17 ütésből álló, irreguláris, 124/min átl. frekvenciájú széles QRS tachycardia, amit 15 percen keresztül 115-120/min frekvenciájú sinus tachycardia követ. Egy alkalommal 4 ütésből álló SVES salve. Nebilet nevű Győgyszert kaptam, amelyet 3napig szedtem is, de annyira erős szédülést okozott, hogy abba kellett hagynom. Egyébként általában 100.60-as vérnyomásom van. Kérdésem lenne, hogy muszáj lenne-e szednem a gyógyszert, a kiértékelő orvos azt mondta, hogy ha nem okozna panaszt nem is írta volna fel. A panaszom időnként erősen érezhető szívdobogás, ami rosszullétet okoz, vagy egyszer-egyszer érezhető szívdobbanás, ami rövid ideig tart. Köszönöm szépen a válaszát előre is

        Dr. Molnár Dóra válasza a Terápia témában

        Kedves Kérdező, terápiás javaslatot adni sajnos nem tudok vizsgálat nélkül. Az is lehetséges, hogy egyéb eredményei is indokolták a terápia választást. (szív ultrahang, terheléses EKG) A vizsgálatot végző orvossal kellene megbeszélni, azt hogy nem volt jó a felírt gyógyszer, és mi a további teendő. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2017. július 31., 12:24; Megválaszolva: 2017. július 31., 23:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...