• vérnyomás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő! 36éves nő vagyok, 20éve ismert MPS-em van II. foku.(volt még akkor).Utoljára 3éve voltam kardiologián egy mütéthez véleményért.Akkor nem volt állapot változásom, vérnyomás, pulzus norm.volt.Most 2honapja pajzsmirigy alulmüködést diagnosztizált a háziorvos a véreredmények alapján.L-trioxin 50et szedek.A problémám a következö: mostanában jobb oldalam zsibbad, és jobb oldalon fáj a fejem, ilyenkor a vérnyomásom 120/100, 118/98... Azt szeretném kérdezni, hogy ez a 100, és 98 as érték nem sok? Mi okozhatja? Amugy a vérnyomásom mostanában alacsony, 110/70, 100/70...mindez 3-4kávé után.Csak fejfájáskor mérek ettöl magasabb értéket.A Betaloc 50mg-t szedek reggel és este 1et.De mivel alacsony a vérnyomásom ezért mostanában nem vettem be. Lehet, hogy rosszabbodott az MPS? Szív uh-n nem voltam már 13éve. Köszönöm válaszát! Tisztelettel: Gabriella

        Dr. Molnár Dóra válasza a MPS témában

        Kedves Kérdező, a szív állapota csak ismételt részletes kardiológiai vizsgálattal tisztázható. A nem megfelelő folyadékháztartás hozzájárulhat az ingadozó vérnyomáshoz, ezért fogyasszon kevesebb koffeintartalmú italt (vizelethajtó hatása van és szaporább pulzus okozhat több módon is), napi 2L körüli vizet. A pajzsmirigy alul-működésének rendezése is javíthatja a panaszokat. A jobb oldali zsibbadásos tünetek miatt neurológiai vizsgálat szükséges. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2017. április 23., 19:24; Megválaszolva: 2017. április 25., 22:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...