• Alacsony pulzus - aggódjak??

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő / Doktor úr! 30 éves nő vagyok, 171 cm magas és 82 kg a súlyom. 2011-ben ablatiot végeztek rajtam, ahol AVNRT igazolódott be. Azóta Concor 5 mg-os tablettának szedem a negyedét. Mostanában észrevettem, hogy napközben a munkahelyemen a pulzusom 60 - 65 között mozog. Néha előfordul ilyen 57 is. Ülő munkát végzek, szinte egész nap a számítógép előtt vagyok. Kifejezetten rosszul nem vagyok, inkább azt érzem, hogy el tudnék aludni, bár a munkahelyem nincs egyáltalán ablak, de van egy cső, amin keresztül kapjuk az oxigént. Ön szerint ez lehet probléma, kell aggódnom a pulzusom miatt? Általában 6-7 órát alszom, lehetséges, hogy ettől van. Nem sportolok, most szeretném elkezdeni. A vérnyomásom mindig nagyon alacsony 90/60 szokott lenni általában. Tavasszal megpróbáljuk elhagyni a gyógyszert mert babát szeretnék, de ha nem sikerül mert akkor meg magas a pulzusom, akkor Betalocot kell szednem a terhesség alatt.. Aggódjak, vagy ez normális az esetemben? Köszönöm előre is válaszát

        Dr. Molnár Dóra válasza a szívfrekvencia témában

        Kedves Kérdező, nem kirívóan alacsony a pulzus, aggódni nem kell emiatt, de panaszai összefügghetnek a gyógyszer szedésével. Kardiológusával érdemes lenne beszélni, mert már lehet, hogy nincs is rá szükség. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2017. január 20., 18:31; Megválaszolva: 2017. január 23., 21:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...