• szívritmus zavar?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhöz,hogy mostanában sokszor érzem,hogy félrever a szívem.Mellkasi fájdalmat érzek, és bal karom zsibbad, továbbá ingadozik a vérnyomásom ami naponta több alkalommal is előfordul. De hát a 150/90 től a 97/66 ig. A pulzusom a 66 tol egészen a 104 ig! Túl vagyok egy holter vizsgálaton ami a vérnyomás ingadozást igazolta vissza.(nappal:140/90..éjszaka 85/95.) Ekg tömkelegén vagyok túl,volt hogy volt félreütés...valamint szív ultrahangon,ami 2 ízben is negatív lett. Kaptam béta blokkolót (bisogamma 5 mg) naponta 2x negyedet,de semmi javulás. sőt nagyon lent van a vérnyomásom tőle.Az utóbbi napokban felment a vérnyomásom és akkor szedtem...lehet nem kelett volna.A vérnyomás mérő több ízben is jelzett félreütést!néha annyira ver a szívem ,hogy már eléggé rémisztő! Sajnos a családban mindenki szívbeteg, plusz én is stresszes életet élek. történt egy nagylabor vizsgálat az negatív lett. válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Molnár Dóra válasza a stressz témában

        Kedves Kérdező, nyugodjon meg, jó hír, hogy ennyi vizsgálat során nem igazolódott szervi elváltozás. A panasz hátterében úgynevezett extraszisztolék állhatnak, amelyek számát stressz növelheti. Ez egy nem sorban érkező ütés, melyet kis szünettel követ az újabb dobbanás, ezt érezi a "melléütéskor". Általában nem igényel teendőt, stressz csökkentése, alváshiány elkerülése, koffein bevitel csökkentése segíthet enyhíteni a panaszt. A vérnyomás ingadozás is csökkenthető megfelelő mennyiségű folyadékbevitellel. Pszichológus segítségének igénybevétele is javíthat az Ön állapotán, a nyugtató és altató gyógyszerek szedése alapján úgy gondolom, hogy nehéz lehet feldolgozni az Önt érő stresszes szituációkat. Természetesen ez is hozzájárulhat a vérnyomás ingadozásához. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2016. április 09., 11:25; Megválaszolva: 2016. április 11., 21:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...