• Nagyon magas pulzus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Édesanyám 60 éves, és gyakran előfordul, hogy a pulzusa felmegy 160-ig is, ez eltart akár több órán keresztül is. Nagyon aggódok, mert egyszer azt mondták neki, ilyenkor szétpattanhatnak az erei. Egyébként jár kardiológushoz régóta, ez már nem az első orvosa, ő azt mondta, nem tud mit csinálni vele. Magas vérnyomásra Kovarexet szed, ezen kívül Nebilet tablettát és Aspirin protectet, ugyanis genetikai vizsgálattal megállapították, hogy érgörcsre hajlamos. Nagyon visszeresek a lábai - egyszer már megműtöték, de ugyanúgy visszajött -, a nyirokkeringésével is probléma van, nagyon dagadtak a lábai, ezzel sem tudnak mit kezdeni. A legjobban ez a hirtelen nagyon magas pulzus aggaszt, szeretném tudni, jó gyógyszereket szed-e és kezelhető-e ez a probléma.

        WEBBeteg szakértő válasza a pulzus témában

        Az Ön édesanyja kap gyógyszereket egyrészt a magas vérnyomásra, másrészt arra hogy a pulzusszáma is kontroll alatt legyen, valamint olyan gyógyszert is kap ami segít annak elkerülésében hogy az artériákban a vérrög képződés induljon meg.

        Sajnos a visszérbetegség egy nehezen kezelhető probléma, segíthet a panaszok enyhítésében például kompressziós harisnya viselése, fogyás, fájdalom csillapítok szedése (nem szabad túlzásba vinni). Azt tudnám javasolni hogyha édesanyjának kiugrik a pulzusszáma, üljön le és várja meg amíg vissza csökken a pulzusszáma, ne végezzen fárasztó fizikai munkát, ha egy mód van rá kerülje az idegeskedést, a stresszt.

        Tisztelettel, Dr. Kocsis Erika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-08-08 09:31:16; Megválaszolva: 2011. augusztus 03., 12:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kalkulált systolés jobb kamrai nyomás 39hgmm?mi lehet a baj? vagy mi ez? Szívritmus zavarom van,Bisoblockot szedek rá napi felet,voltam dokinál azt mondta,hogy a cigi,de keveset szívok napi 10 szálat... mi lehet a baj? meghalhatok tőle? nagyon...
        Jó napot kívánok. 31 éves nő,172cm magas és 55kg vagyok. Mostanában a vérnyomásom 80/50 és 130/85 között mozog. A puzusom 70-155 között mozog. Azt vettem észre magamon h.bicajozas után, lepcsozes után,gyerkőcök futása után a mellkasom...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne h.bicajozok,lepcsozok,futok a gyerekek után, rögtön fulladó érzés jön rám.Amikor elmúlik a fulladó érzés elkezd a két mellem között szorító, fájó érzés jönni. Ha mély levegőt próbálok...
        Tisztelt doktornő/úr!ferjem tavaly oktoberben kerult korhazba szivritmuszavarral.elvileg a bal kamra 15%on mukodott.2×kiutottek szedi a gyogyszereket cordaron meramil bisoprolol spiron xarelto.novemberben voltunk ekg azt mondtak javult kozben januarban is...
        Kedves Doktornő, 42 éves (egészséges) nő vagyok, gyógyszert sohasem szedtem. Mozgás heti egyszer biztosan (kardió edzés), néha heti kétszer is. Munkámat nagyon szeretem, főnököm nincs, de nagyon sokat dolgozom. Kétszer szültem. Szabálytalan...
        Tisztelt Doktornő Voltam ekg, szívultrahang, és 24 órás ekg vizsgálaton amin mitrális prolapsust állapítottak meg. Fél év múlva újra szívultrahangra kell mennem. Holter eredményem: SVES-és VEs-en kívül egyéb érdemi ritmuszavar nem...
        Tisztelt Doktornő! Korábban írtam Önnek és köszönöm hogy gyorsan válaszolt, most épp 5 napja nem szedem a vérnyomáscsökkentő, azelőtt is mint írtam 1 hétig csak 1/8-ot a coverex as 5mg-ból. A problémám a következő; miután befejeztem a...
        Kedves Doktornő (Doktor Úr)! Voltam szívultrahang vizsgálaton mert a pulzusom elég magas volt 163..Szeretném megérteni a vizsgálati eredményemet (amennyire)lehetséges.) Kérem szíveskedjen a kóros leletrészeket megjelölni köszönöm! Echo M...
        Tisztelt doktornő, doktorúr! 8 évig szedtem a Nebiletet és most két éve a Concort. Szívultrahang, EKG rendben van, stresszre idegességre szokott magasabb lenni a vérnyomásom, pulzusom. A béta blokkolót magas pulzus miatt szedem. A Concor szedése...
        Tisztelt Doktornő! A levelemmel azért keresem Önt mert szeretnék egy másodvéleményt kérni Öntől. egy hete szapora pulzus miatt kerestem fel egy kardiológust, aki teljesen kivizsgált. (teljes labor, szív ultrahang, pajzsmirigy UH, 24 órás...