• Normál pulzus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.Úr/NŐ! 2010 szeptemberében egyik pillanatról a másikra a rosszul lettem a pulzusom felment 120-130ra,kihívták az orvost,elátott,jöttek a vizsgálatok,pajzsmirigy,vérvétel,kardiólógia,sehol nem találtak semmit sem,akkoriban idegileg teljesen kivoltam,vizsgák,munka keresés,édesanyám betegsége majd halála,és ezért az orvosom azt mondta ez nálam idegi-lelki eredetű,valószínű pánokbetegség,nem akaram dili dokihiz menni felírta a Concor 5mg-ot napo 1db-ot,szedtem ezt 2évig,majd napi felet vettem be mert nagyon lement a vérnyomásom pulzusom,abba hagytam 4napig és jöttek a rosszullétek,120as pulzus,megint szedem napi felet ls így jó minden,és omega 3 kapszulát naponta.kérdésem az lenne ha teherbe esek illetve gyermeket szeretnénk ezt a gyógyszert szedhetem?vagy van erre a problémára más gyógyszer is terhesség idejére ami nem árt a picinek?Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Molnár Dóra válasza a magas pulzus szám témában

        Kedves Kérdező! Szerintem nem eléggé fokozatosan hagyta abba a gyógyszer szedését, ezért lett ismét panaszos. Háziorvosát keresse fel és beszélje meg vele a gyógyszer elhagyásának lehetséges ütemét. Ha nagyon szükséges, ezt a gyógyszert néha terheseknél is alkalmazzák, így emiatt ne izguljon. Tisztelettel: dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2013. február 22., 15:32; Megválaszolva: 2013. február 24., 20:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő / doktorúr Lassan egy éve kezdődött, hogy a szívem bever egy-egy erősebbet, de inkább csak a munkahelyemen, ha otthon vagyok, akkor ritkán, sőt ha lefekszek akkor abba is hagyja. Magas vérnyomásra szedek gyógyszert (ebrit300,...
        Tisztelt Doktornő! Augusztus végén kezdődtek a panaszaim mikor is reggel arra keltem hogy tompa szúrást érzetem egy ponton a mellkasom bal alsó oldalán. Még aznap elmentem a háziorvosomhoz aki beutalt a kardiológiára ahol csináltak EKG-T és...
        Tisztelt Doktornő! Idén szeptemberben magán úton kardiológiai kivizsgáláson vettem részt, mert tavasszal az üzemorvos egy-két plusz ütést észlelt. A kivizsgáláson a normál EKG alatt 1 extra ütés volt. Kaptam 24 órás Holter EKG-t, ahol az...
        Tisztelt Doktornő! Pánikbeteg vagyok erre szedek is gyógyszert citapram 20mg rilex reggel 1.825mgot, délbe 1.825mgot este 1,25mg. voltam minden kivizsgáláson a szivem egészséges a vérnyomás jó. De napközbe ha leülök vagy lepihenek kicsit...
        Tisztelt Doktor ur/asszony! Elofordulhat-e olyan tunet, hogy egyszer csak kimarad minden harmadik dobbanas majd 3-4 ilyen kihagyas utan 10-12 dobbanas normalis utemu. A ritmus normalis 80 koruli.Ugyan akkor a szabalytalan ritmus idelyen a jobb nyaki utoer...
        Kedves Doktornő! 2 hete elvesztettem az eszméletemet a munkahelyemen, nem tudom meddig voltam eszméletlen. A mentő 1/2 órán belül bevitt az egyik kórház sürgősségi osztályára. Émelyegtem, s ezt követően a váróban 3-4 óra múlva...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy márciusban voltam szív ultrahangon. Ott azt mondták a szív billentyűk elvannak vékonyodva és a szív vitorla is elvan vékonyodva.Gyógyszert nem kaptam.Csináltak másnap 24órás vérnyomás/ekg...
        Kedves Dr. Nő! Édesapámnak 1997-ben szívbillentyű műtéte volt. Azóta minden kontroll vizsgálaton megjelent, mindent rendben találtak Nála. Ebben az évben épp egy ilyen kontroll vizsgálat során derült ki, hogy kapott egy hátsófali...
        Tisztelt Szakértő! Édesanyámnak pacemaker van beültetve. Érdeklődni szeretnék, hogy infra sugárzást kibocsátó fűtő berendezést használhat-e? Befolyásolja-e az infra sugárzás a pacemaker élettartamát és működését? Válaszukat előre...
        Kedvea dokornő!4 éve szedem a bisoprolol szivritmusszabályozó gyógyszert. Sajnos nem olvastam el a gyógyszer tájékoztatót. Mióta szedem naponta rémálmaim vannak. Ezzel a problémával elmentem a neorológus szakorvoshoz, aki elmondta hogy ez a...