• Szívtájéki fájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor NŐ/ÚR ! Az elmúlt hetekben többször tapasztaltam, a szív jobb oldalán tompa szerű fájdalmat. Ami általában egy órán keresztül szokott tartani .Leírva az érzés : egy tompa nyomás, ami egy kört írna le , majd kb. 2-3 mp. múlva kiengedne/(pukkanás szerű érzés). Nyugalmi állapotban, valamint munka közben is jelentkezik.. Zsibbadás vagy egyéb más tünetem nincs. A kérdésem , hogy érdemes -e szakorvost felkeresnem. Köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a mellkasi fájdalom témában

        Igen, javasolt kardiológiai kivizsgáláson részt vennie, kérjen beutalót a háziorvosától. Persze ez még nem jelenti azt, hogy szívbetegsége van, hasonló panaszt okozhat mozgásszervi, légzőszervi, lelki ok is, ezért is van szükésg a kivizsgálásra.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2012. február 16., 09:21; Megválaszolva: 2012. február 17., 09:45

        Tudjon meg többet: mellkasi fájdalom
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        T. Doktornő! Összkoleszterinem: 7,3. LDL:4,8 HDL: 1,97. (amúgy jó a vérképem hagyományosan, a koleszterinem mindíg magas volt, 6,5 körül).Háziorvosom sztatint írt fel (közepes dózis), de én nem szívesen szedném (még nem váltottam ki a...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Fiatal korom óta kóros magas vérnyomásom van, 200 körüli adat is volt már többször,de kezelik természetesen, szedem a gyógyszereket, jelenleg jók a vérnyomás adataim. Az elmúlt hónapban,volt egy...
        Ezelőtt 3 évvel pánikzavart állapítottak meg nálam!Voltam szívultrahangon.Diagnózis:kéthegyű billentyű prolapsusa Laboreredményem kis mértékű gyulladást mutatott. Csináltak EKG-t ami kimutatta hogy valóban szívritmus zavarom...
        Jó napot! Érdeklődnék,hogy a NuvaRing nevű fogamzásgátló gyógyszer,amely bizonyos mértékben növeli a vérrög képződés kockázatát,jelent-e fokozottabb veszélyeztetettséget búvárként dolgozó nők számára?
        foly.A konkrét panaszom: sem a vízhajtó kezelés, sem a már kapott vérkészítmény nem segít az állapotomon. (Logikus lenne, hogy "friss vér" után átmenetileg javulni kellene, de semmi.)Ami elég ijesztő, és ezért is fordulok Önhöz, maga a...
        Tisztelt Doktornő!Egy több összetevőjű probléma miatt szeretném a véleményét kérni, tekintettel arra, hogy a több síkú, külön-külön más intézményekben tett gyógyulási kísérleteim eredménytelennek tűnnek. Nem akarom véletlen sem...
        Tisztelt Doktornő!A kérdésem az lenne, hogy a CT lelet /arteria carotis elzáródás v szűkület/ alapján ön szerint szükséges e a műtét! JOBB oldalon az ACC oszlásában kb.14mm hosszú 8x5mm-es rögszerű meszes pakk,felette az ACI bulbusában 9mm...
        Tisztelt Címzett! Van egy mitralis prolapsusom, mely (kéthegyű billentyű prolapsus, insuff látható, mitrális melső vitorla lazább szerkezetű) régóta. Teljes körű kivizsgálásom történt (hashimotom van, egyelőre gyógyszer nem szükséges,...
        Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a tanácsukat kérni, hogy igénybe venném a az adókedvezményt a 335/2009 kormányrendelet alapján, viszont a BNO kódok alapján nem tudom eldönteni, hogy jogosult vagyok e rá. Találtam benne egy I5160-as kódot...
        Kedves Doktornő! Azért fordulok Önhöz, mert már nagyon tanácstalan vagyok hiszen nagyon régóta vizsgálnak a szívem miatt. 2013. májusában terheléses EKG történt ami ST-elevációt mutatott, ezért elküldtek Szegedre SPECT vizsgálatra. Ahol a...
        üdvözlöm doktornő azt szeretném megtudni magas vérnyomásos beteg vagyok mitől lehet rajtam sok viz vizhajtóval 6 liter jön le rólam és másnap reggel ugyan ugy rajtam van dagad a lábbom és fulladok. a vérnyomásom álltalában 160 per 110 a...
        Kedves Doktornő! Lehetséges, hogy olyat érzek, hogy görcsöl és rángatózik a szívem. Elvileg agyon vizsgálták a szívemet és azt mondták rendben vagyok, mégis azt érzem, mintha egy marok szorítaná, ami terhelésre fokozódik. Nem erősen,...
        Tisztelt Doktornő!Először is kezdem az elején. Volt már kétszer mélyvénás trombózisom a bal lábamban.Syncumart szedek egyik nap 4 majd 4 és 5mg dózisban.Az INR értékem általában 2 és3 között van. A héten voltam utoljára vérvételen, az...
        Jó napot kívánok Doktor Nő! 82 éves a papa és mult héten rosszul lett a szivével vannak problémák. Már volt régen kettő inkfartusa is .Most kell mennie szívműtétre a fővárosba még nem tudjuk hogy katéter vagy pészméköre lesz-e....
        Idős férfirokonom jó néhány éve pacemakerrel él, teljesen problémamentesen. A legutóbbi pacemaker ellenőrzésen Syncumar kezelést írtak elő számára. A kórházi befekvést visszautasította, így itthonról jár a vérvételekre. Az orvosaiban...
        Tisztelt Doktornő! Kardiológiai vizsgálat után az orvos azt tanácsolta, hogy túlságosan megerőltető dolgokat ne tegyek, két év múlva kontroll. Szeretném tudni az infraszauna használható-e. kb 50 fokon szoktam, 30-40 percig. Mire figyeljek,...
        Tisztelt Doktornő, Az utóbbi időben gyakran tapasztalom (főként este), hogy a szívverésem 5-10 szívverés után egyet kihagy, majd újabb 5-10 szívverés után ismét egy szünet. Ha egy kicsit mozgok, terhelem, akkor nincs kihagyás, de...
        Tisztelt Doktornő. Legyen szíves megmondani,hogy mi a bajom mert semmit nem mondanak csak azt vigyázzak magamra nagyon. Eredményeim:Echocardiographia: JK 29 mm. Ao.gyök 23 mm. BP 54 mm. Mitr. mellső vitorla prolabál. Ml parastemalisan nem látható....
        Tiszteletem. 27éves lány vagyok.47kg. Folyamatosan magas a pulzusszámom. most pl 99/72/ 119 volt. tegnap este nyugalmi állapotban volt 130-as pulzusszámom. A háziorvosnak is szóltam aki csak azt mondta előfordul. Gyorsan fáradok, sokszor vagyok...
        Tiszteletem rövid lesz. Sajnos elég sokszor van extrázásom félrever a szivem és sokszor van hogy 2 orán keresztül is csinálja azalatt végig fulladok és persze halálfélelme lesz az embernek de gondolom ez természetes folyamat. reggelizni sem...