• A libidó hiánya

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Több, mint 2 éve élek párkapcsolatban. A párom másik városban él és átlagosan másfél hetente találkozunk. Kb. másfél év után következett be az első szexuális együtlét, ami totális kudarc volt. Nagyon fájdalmas volt. Szexuális vágyam akkor sem volt és azóta sincs. Ha szexelünk akkor mondhatni jó, de sosem tudom rávenni magam a szexre, mivel felesleges időtöltésnek tartom. Önkezem által ugyanolyan örömöket tudok szerezni magamnak, ha szükségem van rá, ezért érzem feleslegesnek a szexuális együttlétet, ami egyébként kivétel nélkül mindig fájdalommal jár. 3 hónapja szedek fogamzásgátlót, úgy érzem, hogy amióta szedem még sokkal jobban lecsökkent az eddig sem túl nagy libidóm. A gyógyszer szedés után hüvelygomba is kialakult nálam, amire szedtem Canesten kombit, aminek sikerült elmulasztania. A párom 22 éves és állandóan szexelni akar a nap minden percében erekciója van ( nem túlzok). Engem ez rettentően taszít. Egyébként nagyon szeretjük egymást. Mi a megoldás? Szeretnék normális szexuális életet!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a csökkent libidó témában

        Kedves Kérdező! Kérdés, hogy a tabletta szedése mennyire befolyásolta a libidót, mert egyes hatóanyagok csökkenthetik, másik kérdés, hogy jelenleg van-e hüvelyi gyulladása, mert a Canesten nem minden típusú gyulladásra jó. Ha szervi probléma nincs, és nem is a tabletta okozza, akkor pszichés ok valószínű, pszichés hatásokra húzódhatnak úgy össze a hüvely izmai, hogy az görcsös, fájdalmas, ilyen esetben szexuálpszichológus fog tudni megfelelő segítséget adni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. augusztus 22., 11:26; Megválaszolva: 2011. augusztus 23., 09:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy normális az, hogy este barátnőm orálisan kielégített és utána éjszakai magömlésem volt? Nincs semmi gond a nemi életemmel, sokszor szexelünk, és nagyon szeretem,de néha előfordul az éjszakai...
        Mi lehet az oka ha, szexuális egyuttlét után felduzzad a kis szemeremajkam (fokent a bal oldali), kipirosodik es az erintese fajdalommal jar. Nem lehet ovszer allergia mert fogamzasgatlot hasznalok, (nem hasznalok sikositot). A fajdalom az aktust koveto...
        Tisztelt Doktorúr/nő! 3 napja alkalmi/egyszeri kapcsolat révén közösültem, ahol orális aktusban részesültem, valamint ujjal történő anális izgatásban. Mindkét esetben én voltam az elszenvedő, a kapó fél. Érdemes std szűrésen részt...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő!Múlt hónapban a barátnőmmel nem használtunk gumit de körülbelül 10 másodpercig volt benn.Másnap be is vette az Escapelle nevű gyógyszert ami után rendesen meg is jött a menstruációja! De hétvégen el vitt minket...
        Tisztelt Doktor nő/úr. 20 évas fiú vagyok. 2 éve élek párkapcsolatban. Körübelül 4 hónapja jelentkezett az a probléma hogy aktus közben a merevedésem részben vagy teljesen megszűnik.Előtte nem voltak ilyen problémáim. Ez az önbizalmamra is...
        Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy ezen a nyáron két hétre, olyan országba utazom, ahol 7 órás eltolódás van a miénkhez képest. Így a most délután 5 órakor bevett fogamzásgátlómat, ott minden nap éjfélkor...
        Tisztelt Doktor úr/nő 24 éves fiú vagyok és a barátnőm kielégített a kezével. Úgy naggyából 20 perc múlva pedig szeretkeztem vele, a hímvessző addig csak az alsónadrágomhoz ért hozzá, nem töröltem meg. Az lenne a kérdés, lehet-e...
        Kedves Doktornő! A munkám évek óta elég stresszes, így az elmúlt évek időszakában egyáltalán nem volt párkapcsolatom. Viszont most az új párkapcsolatomban jól megvagyunk a kedvesemmel, de van amikor nem úgy tudok teljesíteni , szó szerint...
        A párommal szeretkeztünk aminek a nagyobb része orális együttlét volt. Az aktus után észrevette hogy mintha megrepedt volna a makkja. A kérdésem.. ebből nekem származhat bármiféle bajom? (Vérzést nem vettem észre rajta) Válaszukat előre is...