• Férfi libidó csökkenés????

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor! Én egy 23 éves lány vagyok egy éve, vagyok együtt a párommal, aki 37 éves, együtt is élünk. A párkapcsolatunk elején minden rendben volt, volt olyan hogy naponta többször is szeretkeztünk, de körülbelül 2-3 hónap után az együttlétek egyre ritkultak mára már eljutottunk, oda hogy kéthetente 1 szer van de előfordult már az is, hogy egy hónapig nem volt semmi. Nagyon szeretem Őt és szóba, sem jöhet, hogy emiatt elhagyjam pláne, hogy minden más működik. De akkor is ez nagy problémát okoz köztünk, mert én éjjel nappal szeretkeznék vele, nekem Ő az első barátom, akivel tényleg olyan a szex, ahogy azt én mindig is elképzeltem. Nagyon nehezemre esik visszafogni magam, nagyon bánt a dolog sokszor szomorú vagyok és hiába tudom hogy konkrétan nem Ő tehet róla és hogy nem tudja befolyásolni a vágyát mégis nehezemre esik felfogni. Sokat beszélgetünk, arról hogy Ő miért nem kívánja a szexet. Mondtam neki, hogy először azt kell letisztáznunk, hogy engem nem kíván vagy magát a szexet, mert ha engem nem akkor azzal sincs semmi baj de, akkor jobb, ha tényleg külön folytatjuk, de Ő mondta, hogy nem velem van a baj csak egyszerűen nem is gondol a szexre, nem kívánja egyáltalán. Nem szed semmiféle gyógyszert soha nem is szedett, nem magas a vérnyomása a cukra is rendben van, kicsit túlsúlyos de nem hiszem, hogy ez befolyásolhatja. Vezető pozícióba dolgozik elég sok a stressz de, ezt jól kezeli. Összebújni, szeretgetni egymást hülyéskedni szoktunk, szóval nem az van hogy elhidegültünk egymástól, csak nincs kedve csókolózni és szeretkezni, vagyis csak ritkán van de, ha van, akkor az rendben működik nincs merevedési problémája vagy más szexuális zavara. És én úgy látom, hogy nagyon élvezi. Én arra gondoltam, hogy azért mert ő 37 éves csökkent a tesztoszteron szintje és ez által a libidója. Szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet a probléma és hogy mit tehetek én? Vagy mi mit tehetünk? Szükséges-e az orvosi vizsgálat? Ha igen milyen szakterülethez forduljunk? És a legfontosabb van-e olyan gyógyszer, ami helyre állítja ezt a problémát? Köszönettel

        Dr. Merth Gábor válasza a férfi libidó csökkenés témában

        Kedves Kérdező! De, persze lehet vizsgálni, mi miért van. Ha "szervi" okra gondolunk egy urológiai/andrológiai vizsgálattal sok mindent ki lehet deríteni, azaz vagy egy urológust, vagy egy andrológust kellene felkeresni. Amennyiben "lelki" okai vannak a dolognak, akkor pszichológust ajánlanék, párkapcsolati terápiával -azaz mindkettejük jelenlétével. De. Azért én azt is figyelembe venném, hogy bizony az ember másfél dekád (amennyi idő, Önök között van) alatt bőven változik, és persze ez így jó, ez az ember életével jár. Széles nyilvánosság előtt elismerhetem, hogy bizony a maga korában én is duhajabb életet éltem, mindennel ami ezzel jár. Az emberről szokták volt mondani, lenyugodott, ami valóban azt jelenti, hogy.. valami ilyesmit. Bár ez mindenképpen habitus kérdése, attól függ milyen az ember jelleme, piknikus, ilyen olyan alkat!!!) Gondoljon bele ebbe is. Ha csak az alkalmak mennyiségével van gond, akkor azt javaslom kezdje el vmivel "feldobni estéiket" (ha az egyik oldal energiát, kreativitást dob be, akkor azt követni fogja a másik oldal is), kezdjen el valamivel felcsigázni kedvesét, de vegye figyelembe azt is, hogy egy fárasztó nap után néha valóban "csak aludni" van kedve az embernek... (Huhh, most azért lehet, sok helyen reklamálnak :-) )

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Merth Gábor
        urológus

        Dr. Merth Gábor

        Kérdés: 2011. június 29., 13:39; Megválaszolva: 2011. július 01., 15:15

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy normális az, hogy este barátnőm orálisan kielégített és utána éjszakai magömlésem volt? Nincs semmi gond a nemi életemmel, sokszor szexelünk, és nagyon szeretem,de néha előfordul az éjszakai...
        Mi lehet az oka ha, szexuális egyuttlét után felduzzad a kis szemeremajkam (fokent a bal oldali), kipirosodik es az erintese fajdalommal jar. Nem lehet ovszer allergia mert fogamzasgatlot hasznalok, (nem hasznalok sikositot). A fajdalom az aktust koveto...
        Tisztelt Doktorúr/nő! 3 napja alkalmi/egyszeri kapcsolat révén közösültem, ahol orális aktusban részesültem, valamint ujjal történő anális izgatásban. Mindkét esetben én voltam az elszenvedő, a kapó fél. Érdemes std szűrésen részt...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő!Múlt hónapban a barátnőmmel nem használtunk gumit de körülbelül 10 másodpercig volt benn.Másnap be is vette az Escapelle nevű gyógyszert ami után rendesen meg is jött a menstruációja! De hétvégen el vitt minket...
        Tisztelt Doktor nő/úr. 20 évas fiú vagyok. 2 éve élek párkapcsolatban. Körübelül 4 hónapja jelentkezett az a probléma hogy aktus közben a merevedésem részben vagy teljesen megszűnik.Előtte nem voltak ilyen problémáim. Ez az önbizalmamra is...
        Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy ezen a nyáron két hétre, olyan országba utazom, ahol 7 órás eltolódás van a miénkhez képest. Így a most délután 5 órakor bevett fogamzásgátlómat, ott minden nap éjfélkor...
        Tisztelt Doktor úr/nő 24 éves fiú vagyok és a barátnőm kielégített a kezével. Úgy naggyából 20 perc múlva pedig szeretkeztem vele, a hímvessző addig csak az alsónadrágomhoz ért hozzá, nem töröltem meg. Az lenne a kérdés, lehet-e...
        Kedves Doktornő! A munkám évek óta elég stresszes, így az elmúlt évek időszakában egyáltalán nem volt párkapcsolatom. Viszont most az új párkapcsolatomban jól megvagyunk a kedvesemmel, de van amikor nem úgy tudok teljesíteni , szó szerint...
        A párommal szeretkeztünk aminek a nagyobb része orális együttlét volt. Az aktus után észrevette hogy mintha megrepedt volna a makkja. A kérdésem.. ebből nekem származhat bármiféle bajom? (Vérzést nem vettem észre rajta) Válaszukat előre is...