• Libidó

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! 27 éves férfi vagyok és számomra egy elég zavaró kérdéssel fordulok Önhöz. Kb. 1 évvel ezelőtt kezdett alábbhagyni észrevehetően a libidóm, ami nálam azt jelenti ,hogy nagyon ritkán sőt szinte alig kívánom a sex-et ami azért zavaró ,mert előtte meg szinte túlzott intenzitású volt bennem ez az érzés. Érzelmi okai nem tudom ,hogy lehetnek -e,mert elég kiegyensúlyozott életem van,sportolok is,szervi probléma ,betegség nem volt. Normális kapcsolatban élek, merevedéssel probléma nincs, csak a szex iránti vággyal. Nem tudom ,hogy kihez fordulhatnék, hol kérjek segítséget. Gondoltam ,hogy esetleg jó ötlet lenne elmenni egy hormonvizsgálatra is, ami kicsit megnyugtatna, csak nem tudom ,hogy hol, mennyiért végeznek ilyet, esetleg Pécsett. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát !

        Dr. Merth Gábor válasza a libidócsökkenés témában

        Kedves Kérdező! A libidó változásának rengeteg oka lehet. Valóban, az egyik ok akár a férfi hormon alacsonyabb szintje is lehet, de ekkor azért más szexuális zavarok is elő fordulhatnak. A másik -jóval gyakoribb ok fiatalok körében, a lelki okok. Azaz pszichésen kerül vmivel konfliktusba, vagy az életvitele miatt szorong az ember, és ez rakódik rá a szexuális életre. De ezen kívül lehet még sok más oka is, pl. gyógyszeres kezelés vagy drogok használata, a partner viszonyban történő negatív attitűdök, rossz -berögzült szexuális szokások, stb, Ezeket fel lehet deríteni, de ehhez -akár több ülésben is- személyes kontakt, valamint néhány, egyéb vizsgálat szükséges. Pécs, szerencsés az egyetem miatt (POTE Urológia Klinika), így szerintem egy helyen meg lehet oldani az összes vizsgálódást, s akár a kezelést is. Arra kérem (mert engem is érdekel!), hogy ha már látszik a fény az alagút végén, a [email protected] címre jelezzen vissza, mi történt Önnel, mit állapítottak meg a kollégák! Köszönöm! Tisztelettel, Dr. Merth Gábor

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Merth Gábor
        urológus

        Dr. Merth Gábor

        Kérdés: 2011. június 18., 16:31; Megválaszolva: 2011. június 27., 15:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tiszteld Doktor Úr/Nő!Április 10.én megjött a menstruációm.14.én szeretkeztem barátommal,óvszert nem használtunk de nem élvezett belém.Lehetek e terhes ha nem élvezett belém a barátom,és az aktus elött elment wc-zni(pisilni?
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Mentális merevedési problémákkal küzdöm, amely akkor nyilvánul meg, amikor egy friss partnerrel készülök szeretkezni, és túlságosan vonzónak találom, így rágörcsölök arra, hogy minden jól menjen. Volt már ilyen...
        Doktor Úr! A menstruációm még picit tart(pecsételő vérzés) és a barátommal lefeküdtünk pár percig volt bennem óvszer nélkül és nem ment el bennem. Lehetek terhes?
        Tisztelt dr ! Panaszom az lenne,hogy merevedési problémáim vannak,és mégpedig pozitívan. Túl érzékeny vagyok a szexuális dolgokra. Ezt úgy értem,hogy merevedés következik be nálam akkor is ha csak a partnerem mellett fekszek. Merevedésem van...
        Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy normális az, hogy este barátnőm orálisan kielégített és utána éjszakai magömlésem volt? Nincs semmi gond a nemi életemmel, sokszor szexelünk, és nagyon szeretem,de néha előfordul az éjszakai...
        Mi lehet az oka ha, szexuális egyuttlét után felduzzad a kis szemeremajkam (fokent a bal oldali), kipirosodik es az erintese fajdalommal jar. Nem lehet ovszer allergia mert fogamzasgatlot hasznalok, (nem hasznalok sikositot). A fajdalom az aktust koveto...
        Tisztelt Doktorúr/nő! 3 napja alkalmi/egyszeri kapcsolat révén közösültem, ahol orális aktusban részesültem, valamint ujjal történő anális izgatásban. Mindkét esetben én voltam az elszenvedő, a kapó fél. Érdemes std szűrésen részt...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő!Múlt hónapban a barátnőmmel nem használtunk gumit de körülbelül 10 másodpercig volt benn.Másnap be is vette az Escapelle nevű gyógyszert ami után rendesen meg is jött a menstruációja! De hétvégen el vitt minket...
        Tisztelt Doktor nő/úr. 20 évas fiú vagyok. 2 éve élek párkapcsolatban. Körübelül 4 hónapja jelentkezett az a probléma hogy aktus közben a merevedésem részben vagy teljesen megszűnik.Előtte nem voltak ilyen problémáim. Ez az önbizalmamra is...
        Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de...