• Mi okozza a vágyhiányt?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Tóth doktornő!

        Végső elkeseredésemben fordulok Önhoz.Nem tudom mi az oka annak,hogy szinte teljes mértékben elmúlt a házasélet iránti vágyam,már évek óta.Két-egy 6 és egy 3 éves-fiam van.32 éves vagyok.A terhesség alatt minden rendben volt ilyen téren,sőt...A szülés óta fogamzás gátlót szedek a zavaros hormonrendszerem miatt,tudom,hogy ez is valamennyire csökkenti a szexuális vágyat,de vagy szép bőr,rendes menszes vagy jó házasélet?Muszály választani?Nem lehet olyan gyógyszert szedni ami ezt a problémámat is helyre hozza?

        A férjem nagyon türelmes,szeretjük is egymást,nem gondolom,hogy lelki okai vannak a dolognak,de a havi egyszeri együttlét próbára teszi a házasságunkat is.

        Kérem segitsen,mégis hova forduljak,merre induljak el?

        Nagyon köszönöm:Lili

        WEBBeteg szakértő válasza a szexuális élet témában

        Kedves Lili!

        Tóth doktornő már nem dolgozik az oldalunknál, ezért engedje meg, hogy én válaszoljak.

        A fogamzásgátló okozhat vágycsökkenést, ez csak úgy derül ki, ha kihagyja vagy egyéb készítményre vált. Ha így sem rendeződnek a dolgok, akkor oka lehet hormonjális, neurológiai ok, lelki okok, pszichés betegségek kísérőtünete lehet, okozhatja a kimerültség, a stressz, stb.

        Azt javaslkom, elsőként számoljon be panaszáról a nőgyógyásznak, módosítsanak a fog. gátlón, ha nem segít, keressen fel szexuálpszichológust, aki segít kideríteni a háttérben lévő egyéb lehetséges okokat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-06-04 12:09:38; Megválaszolva: 2010. június 04., 12:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tiszteld Doktor Úr/Nő!Április 10.én megjött a menstruációm.14.én szeretkeztem barátommal,óvszert nem használtunk de nem élvezett belém.Lehetek e terhes ha nem élvezett belém a barátom,és az aktus elött elment wc-zni(pisilni?
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Mentális merevedési problémákkal küzdöm, amely akkor nyilvánul meg, amikor egy friss partnerrel készülök szeretkezni, és túlságosan vonzónak találom, így rágörcsölök arra, hogy minden jól menjen. Volt már ilyen...
        Doktor Úr! A menstruációm még picit tart(pecsételő vérzés) és a barátommal lefeküdtünk pár percig volt bennem óvszer nélkül és nem ment el bennem. Lehetek terhes?
        Tisztelt dr ! Panaszom az lenne,hogy merevedési problémáim vannak,és mégpedig pozitívan. Túl érzékeny vagyok a szexuális dolgokra. Ezt úgy értem,hogy merevedés következik be nálam akkor is ha csak a partnerem mellett fekszek. Merevedésem van...
        Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy normális az, hogy este barátnőm orálisan kielégített és utána éjszakai magömlésem volt? Nincs semmi gond a nemi életemmel, sokszor szexelünk, és nagyon szeretem,de néha előfordul az éjszakai...
        Mi lehet az oka ha, szexuális egyuttlét után felduzzad a kis szemeremajkam (fokent a bal oldali), kipirosodik es az erintese fajdalommal jar. Nem lehet ovszer allergia mert fogamzasgatlot hasznalok, (nem hasznalok sikositot). A fajdalom az aktust koveto...
        Tisztelt Doktorúr/nő! 3 napja alkalmi/egyszeri kapcsolat révén közösültem, ahol orális aktusban részesültem, valamint ujjal történő anális izgatásban. Mindkét esetben én voltam az elszenvedő, a kapó fél. Érdemes std szűrésen részt...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő!Múlt hónapban a barátnőmmel nem használtunk gumit de körülbelül 10 másodpercig volt benn.Másnap be is vette az Escapelle nevű gyógyszert ami után rendesen meg is jött a menstruációja! De hétvégen el vitt minket...
        Tisztelt Doktor nő/úr. 20 évas fiú vagyok. 2 éve élek párkapcsolatban. Körübelül 4 hónapja jelentkezett az a probléma hogy aktus közben a merevedésem részben vagy teljesen megszűnik.Előtte nem voltak ilyen problémáim. Ez az önbizalmamra is...
        Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de...