• Hormonok

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr!
        Female to Male (nőből férfi) transzszexuális vagyok. A petefészek eltávolító műtéten még nem vagyok túl. Régebben a menstruáció alatt borzasztó rosszullétjeim, nagyon erős görcseim voltak, szabálytalanul és nagy mennyiségben jelentkezett, minden hónapban kikellett hívni az ügyeletet, ilyenkor hetekre ágynak estem. A nőgyógyász ezért felírta a fogamzásgátlót, így szabályos és tűrhetőbb lett. Mostmár jogosult vagyok, hogy férfi hormont szedjek és szándékomban áll. Attól tartok, ha elhagyom a fogamzásgátlót, a görcsök és a rosszullétek visszatérhetnek.
        Ha a tesztoszteron készítményt és a fogamzásgátlót egyszerre szedem, lehet attól valami bajom? (Legalább egy ideig, amíg megszűnik a vérzés a tesztoszterontól, vagy amíg megtörténik a petefészek eltávolító műtétem addig.)  (A fogamzásgátlót kizárólag a menstruációs problémák miatt szedem.)
        Elnézést a szokatlan kérdésért, bízom benne, mnielőbb választ kapok rá!

        WEBBeteg szakértő válasza a hormonok témában

        Kedves Kérdező!

        Ez speciális kérdés -nem vagyok otthon ebben a témában-, de a testosteron és a fogamzásgátló együtt szedése kizárt és veszélyes szerintem. Nem értem, ha ilyen komoly műtétek várnak Önre, több szakember közreműködésével -sebész, nőgyógyász, pszichiáter... Miért nem kérdezett senkitől? Senki nem mondott ilyen kardinalis fontos dologról semmit?

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-26 22:43:02; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 12:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy normális az, hogy este barátnőm orálisan kielégített és utána éjszakai magömlésem volt? Nincs semmi gond a nemi életemmel, sokszor szexelünk, és nagyon szeretem,de néha előfordul az éjszakai...
        Mi lehet az oka ha, szexuális egyuttlét után felduzzad a kis szemeremajkam (fokent a bal oldali), kipirosodik es az erintese fajdalommal jar. Nem lehet ovszer allergia mert fogamzasgatlot hasznalok, (nem hasznalok sikositot). A fajdalom az aktust koveto...
        Tisztelt Doktorúr/nő! 3 napja alkalmi/egyszeri kapcsolat révén közösültem, ahol orális aktusban részesültem, valamint ujjal történő anális izgatásban. Mindkét esetben én voltam az elszenvedő, a kapó fél. Érdemes std szűrésen részt...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő!Múlt hónapban a barátnőmmel nem használtunk gumit de körülbelül 10 másodpercig volt benn.Másnap be is vette az Escapelle nevű gyógyszert ami után rendesen meg is jött a menstruációja! De hétvégen el vitt minket...
        Tisztelt Doktor nő/úr. 20 évas fiú vagyok. 2 éve élek párkapcsolatban. Körübelül 4 hónapja jelentkezett az a probléma hogy aktus közben a merevedésem részben vagy teljesen megszűnik.Előtte nem voltak ilyen problémáim. Ez az önbizalmamra is...
        Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy ezen a nyáron két hétre, olyan országba utazom, ahol 7 órás eltolódás van a miénkhez képest. Így a most délután 5 órakor bevett fogamzásgátlómat, ott minden nap éjfélkor...
        Tisztelt Doktor úr/nő 24 éves fiú vagyok és a barátnőm kielégített a kezével. Úgy naggyából 20 perc múlva pedig szeretkeztem vele, a hímvessző addig csak az alsónadrágomhoz ért hozzá, nem töröltem meg. Az lenne a kérdés, lehet-e...
        Kedves Doktornő! A munkám évek óta elég stresszes, így az elmúlt évek időszakában egyáltalán nem volt párkapcsolatom. Viszont most az új párkapcsolatomban jól megvagyunk a kedvesemmel, de van amikor nem úgy tudok teljesíteni , szó szerint...
        A párommal szeretkeztünk aminek a nagyobb része orális együttlét volt. Az aktus után észrevette hogy mintha megrepedt volna a makkja. A kérdésem.. ebből nekem származhat bármiféle bajom? (Vérzést nem vettem észre rajta) Válaszukat előre is...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Mi az összefüggés a cukorbetegség és a szívbetegségek között?
        50 év felett a férfi lakosság túlnyomó része szenved a BPH tüneteitől. Van megoldás! (x)
        Tudj meg többet az ekcéma tüneteiről, kezelésének módjáról és megelőzéséről!
      • Hirdetések
      • Infografika és videó