• Elmegy a vágy

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 28 éves fiú vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, ami a szexuális életemet teljesen tönkre teszi. Egyszerűen annyi a bajom, hogy a partneremmel hozzákezdvén a szexhez, kb. 10 perc múltán elmegy a szexuális vágyam, úgy ahogy van, az egész vágy kimegy belőlem és abszolút nem tudok merevedést produkálni. Annyira elmegy, hogy legszívesebben befordulnék és aludnék, teljesen érdektelen leszek a szex iránt, holott pedig legbelül szeretném. A partnerem megértő, türelmes, kedves szeretem is, vele nincs gond. Nekem sincs semmiféle testi, anatómiai problémám, mert akár naponta 3-szor is maszturbálok és a méretem is megfelelő, nem elégedetlenkedem. De ha kihagyom a maszturbációs napjaimat, akkor sem tudok a partneremmel szexelni, elmegy a vágy. Bizonyos szintű megfelelés van bennem, de nem annyi, hogy begörcsöljek. Egy kényszermegoldást találtam, az pedig az, hogy lehet kapni viagrához hasonló, de olcsóbb potencianövelő szereket a piacon, azt beveszem, és valahogy azzal tudok magamból kicsikarni nagy nehezen merevedést az aktus során. De igazából nem élvezem a szexet (a maszturbáláshoz viszont, nem kell semmilyen szer). Ha viszont nincs szex a kapcsolatom rovására is mehet. A potencianövelő nagy hátárnya pedig az, hogy ezt szedvén folyamatosan, félek, hogy valami egészségkárosodással párosul idővel, arról nem is beszélve, hogy elég erős mellékhatásai jelentkeznek már a szex alatt is (erős fejfájás, orrdugulás, szemfájás). Nem tudom mi a bajom, de kb. már 6 éve így megy. Külsőleg helyes vagyok, tetszem a lányoknak az életem is rendezett. Ha tud, akkor kérem, adjon valamilyen tanácsot. Köszönettel. Tamás

        Kovács Piroska válasza a potenciazavar témában

        Kedves Tamás, Azt tanácsolom, hogy kifejezetten szexuálterapeutához forduljon problémájával, aki pszichoterápia mellett megfelelő gyakorlatokkal is tudja Önt segíteni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kovács Piroska
        Pszichológus

         Kovács Piroska

        Kérdés: 2011. november 06., 11:09; Megválaszolva: 2011. november 06., 17:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tiszteld Doktor Úr/Nő!Április 10.én megjött a menstruációm.14.én szeretkeztem barátommal,óvszert nem használtunk de nem élvezett belém.Lehetek e terhes ha nem élvezett belém a barátom,és az aktus elött elment wc-zni(pisilni?
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Mentális merevedési problémákkal küzdöm, amely akkor nyilvánul meg, amikor egy friss partnerrel készülök szeretkezni, és túlságosan vonzónak találom, így rágörcsölök arra, hogy minden jól menjen. Volt már ilyen...
        Doktor Úr! A menstruációm még picit tart(pecsételő vérzés) és a barátommal lefeküdtünk pár percig volt bennem óvszer nélkül és nem ment el bennem. Lehetek terhes?
        Tisztelt dr ! Panaszom az lenne,hogy merevedési problémáim vannak,és mégpedig pozitívan. Túl érzékeny vagyok a szexuális dolgokra. Ezt úgy értem,hogy merevedés következik be nálam akkor is ha csak a partnerem mellett fekszek. Merevedésem van...
        Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy normális az, hogy este barátnőm orálisan kielégített és utána éjszakai magömlésem volt? Nincs semmi gond a nemi életemmel, sokszor szexelünk, és nagyon szeretem,de néha előfordul az éjszakai...
        Mi lehet az oka ha, szexuális egyuttlét után felduzzad a kis szemeremajkam (fokent a bal oldali), kipirosodik es az erintese fajdalommal jar. Nem lehet ovszer allergia mert fogamzasgatlot hasznalok, (nem hasznalok sikositot). A fajdalom az aktust koveto...
        Tisztelt Doktorúr/nő! 3 napja alkalmi/egyszeri kapcsolat révén közösültem, ahol orális aktusban részesültem, valamint ujjal történő anális izgatásban. Mindkét esetben én voltam az elszenvedő, a kapó fél. Érdemes std szűrésen részt...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő!Múlt hónapban a barátnőmmel nem használtunk gumit de körülbelül 10 másodpercig volt benn.Másnap be is vette az Escapelle nevű gyógyszert ami után rendesen meg is jött a menstruációja! De hétvégen el vitt minket...
        Tisztelt Doktor nő/úr. 20 évas fiú vagyok. 2 éve élek párkapcsolatban. Körübelül 4 hónapja jelentkezett az a probléma hogy aktus közben a merevedésem részben vagy teljesen megszűnik.Előtte nem voltak ilyen problémáim. Ez az önbizalmamra is...
        Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de...