• Hajhullás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Irtam Már Önnek a hajhullásommal kapcsoltatban mégpedig azt hogy szerintem az A vitamin miatt hullik a hajam.De akkor elfelejtettem megemliteni hogy nem egyszeri eset hogy szedem az A vitamint.Az orvos ugy irta fel hogy szedjek el 20 szemet(napi 2 )50000NEvan amugy a dobozra ráirva és hogy utána tartsak 3 hét szünetet utána meg megint kezdjem.Tehát folyamatosan kell szedjem már vagy 2 éve szedem és most kicsit tovább szedtem véletlenül pár nappal.Ön szerint mostmár akkor ne szedjem mert már letelt a 3 hét szünet vagy szedhetem tovább?Mert ilyen tünetet még soha nem okozott.Ön szerint ettől hullik a hajam?Mármint telitődhetett,felhalmozódhatott a szervezetemben?Mindenesetre megyek egy vérképre is,fogorvos,fülorrgégészet hátha valami gyulladás van a szervezetemben.Még egy valami amit meg kell emlitsek.Nemrég pár hónapja kezdtem el szedni a diane35-öt?az okozhat hajhullást?Ön szerint mitől lehet?soha életemen nem hullott még a hajam:(és most akkor Ön szerint folytathatom az A vitamin szedését E vitaminnal kiegészitve?(egyébként bőrömre irta fel bőrgyógyász)Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a hajullás témában

        Kedves kérdező!

        Azt gondolom, hogy bőrpanaszait tablettás kezelés nélkül is meg lehetne próbálni kezelni. A szisztémás kezelésnek nem kell mindig a mellékhatásaival számolni, főképp ha az nem kontrollálható.A fogamzásgátlók nem okoznak hajhullást, sőt azok bizonyos típusaiban kifejezetten jó hatásúak. Javaslom azért, hogy ezen kérdéseit tegye fel annak a kollégának is, aki ezen gyógyszereket kiírta önnek. A hajhullása hátterében meghúzódó ok kivizsgálására azonban egy gócvizsgálatot mindenképpen javasolnék.

        Üdvözlettel: Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-06-12 11:05:52; Megválaszolva: 2011. július 29., 14:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tavaly kipróbáltam a színes hajakat tehát szőkítettem is sokat. De nem a szokásos szőkítőpor+hidrogén peroxid hanem ezekhez tettem vízet és hajápolót. A hidrogén peroxid is 6%os volt. Júliusba levágattam vállig érőre azután nem...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Szeretném kikérni véleményét az alábbiakban: 25 hetes kismama vagyok, szőke melírozott hajam van. Eddig a terhességem 4 hetében melíroztattam be a hajam (fóliás megoldással), amikor még nem tudtam, hogy...
        Jó estét! Az orrcimpámnál két oldalt apró kis erek vannak és nem tudom mitől alakultak ki. Esetleg mert sokat fújok orrot és megerőltettem? Mert a megfázás mellett még pollen allergiám is van ami miatt sokszor fújok orrot. Ilyen kis erek a...
        Tisztelt szakértő. Szeretném megkérdezni, hogy a hajbalzsam haszálata egészséges-e vagy okozhat hajhullást vagy korpásodást? Szoptatos anyuka vagyok, eddig használtam hajbalzsamot, mert nagyon nehezen tudom kifésülni a hajam, ezenkívül nagyon...
        Tisztelt Szakértő! A kérdésem összefoglalóan a következő lenne: nagy esélyem van arra, hogy a raszta miatt megritkul a hajam? Gyakran fordulnak Önhöz a praxisában raszta haj okozta traction alopecia miatt? 3...
        Szeretnék házi készitésű izzadsággátlót hasznánli, de szeretném tudni, hogy minden rendben van-e az összetevőivel. Diófalevél főzetben feloldunk szódabikarbónát (azt nem irta a recept, hogy mennyit) és néhány csepp illóolajat (zsálya...
        Kedves Doktor Úr/Nő! Hallottam egy bizonyos Weinwave (TC 3000) kezelésről, amivel seprűvénákat lehet eltüntetni. Ez állítólag egy újfajta eljárás. Sajnos semmi információt nem találtam arról, hogy hol, illetve körülbelül milyen áron...
        Hajam és arcbőröm mindig is a zsíros típusba tartozott, de nem jelentett túlzott problémát (hajamat 3-4 naponta mostam). Kb. 2-3 hete valami történhetett, mert a hajam annyira elkezdett zsírosodni, hogy már másnap úgy néz ki, mintha egy hete...
        Tisztelt Doktornő! Március 1-én mechanikus billentyüt ültettek be és sikeresen meggyógyultam. amiért álldom az Orvos kezét. Viszont egy hónapra rá jöttem rá, hogy hullik a hajam, de nem gyökerestől. hanem annélkül. Nagy baj ez,...
        Csontritkulásba szenvedek,kb:6-éve, Bonviva amit injekció formájában kaptam 3-havonta.Májusba Ibandronsav vénás injekciót kaptam és a hajhullás fokozódott.Megemlíteném,hogy 33-éve festem a hajam barna színűre.Mostanában paletta nevű...