• Szem alatti táska

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Mindkét szemem alatt éktelenkednek, nem nagy, de észrevehető táskák. Emiatt az arcom fáradtabbnak látszik. Ha nem lennének, 10 évvel fiatalabbnak nézne ki az arcom. Hallottam bizonyos érösszehúzó készítményekről, kenőcsökről. Plasztikai műtétet nem szeretnék. Mit tudna javasolni. Köszönettel: Sándor

        Dr. Papp Júlia válasza a táskás szem témában

        Tisztelt kérdező! A szem alatt lévő táskák hátterében néhány belgyógyászati betegség is állhat, ezeket érdemes lenne kizárni. Egyébként a kis mértékben laza szemhéjak inkább a kozmetológiai kérdéskörébe tartoznak. Pihentető borogatás, pakolás, az ágy fejvégének megemelése stb. mind segíthet. A különböző kozmetikai készítmények szem körüli alkalmazásánál nagyon óvatosan kell eljárni, figyelve a legenyhébb allergiás jelekre is. Az allergiás reakció miatti oedema fokozhatja a szövetek lazaságát, a hajlamot a táskák megjelenésére. A krémek felvitelére is nagyon figyelni kell, drasztikus mozdulatok helyett óvatos finom, enyhe ütögető mozdulatokat kellene elsajátítani. Érdemes lenne esetleg kozmetikussal is megbeszélni és tanácsot kérni, kezelést kipróbálni. (Emellett nem biztos, hogy mindenképpen törekedni kell, hogy 10 évvel fiatalabbnak látszódjon.)

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Papp Júlia
        szemész

        Dr. Papp Júlia

        Kérdés: 2010. szeptember 21., 22:18; Megválaszolva: 2010. szeptember 25., 20:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom. Egyik naprol a masikra a jobb szememre ugy latok, mint ha fokuszalok valahova pont ott egy vizcsepp lenne es elmosodik abban a pontban a latasom. Tegnap, mikor a lehules erkezett akkor tapasztaltam ezt a tunetet. Agyalok, hogy veszek szemerőt,...
        Tisztelt doktornő! Néhány perces erős LED fényforrásba nézés hogyan árthat a szemnek? Egy hete ugyanis úszó homályt látok a szememben, amire ha fokuszálok, elmozdul. Összedügghet-e a két dolog, és ha igen, mitöl és mikor állhat vissza...
        Tisztelt Doktornő! 2013 óta folyamatos vizsgálatokra és intravénás injekciókra járok. Sajnos a látásom egyre romlik, már sok esetben a kezem a szemem, mivel tapintással tudok dolgokat érzékelni. Legutolsó vizsgálatkor rám bízták, hogy...
        A tegnapi napon délelőtt hirtelen a jobb szemem előtt apró barna, pokhaloszeru folt jelent meg, ami még a mai napon sem múlt el. Tegnap meg nem fájt a jobb szemem, de ma már enyhe fájdalmat is érzek. Meg soha nem volt ilyenben részem. Mitévő...
        Tisztelt Webbeteg.hu! Azzal a kérdésel fordulok önökhöz hogy van egy 7hónapos kisfiam akinek valószínű hogy a jobb szeme mögött tumor van. A mai napon Szegeden vizsgálták, a papírjára Retinoblastoma gyanú van írva de azt mondták hogy lehet...
        Tisztelt Cím! 11 éves lányom látása elkezdett romlani, melyet a növekedésével hoznak kapcsolatba. Jelenleg 160cm, mely a korosztályában magas, de nem egyedi. A szülők nem szemüvegesek, a gyermek alig számítógépezik, alig mobiltelefonál....
        Kedves Doktor Úr! Egy ideje elég sokszor begyullad a szemem és csúnyán látszanak erek,ami viszont állandó. Lefényképeztem a szememet és úgy látom mintha valami hártya szerűség lenne mind 2 szem íriszén. Azt is észrevettem egy ideje, hogy...
        Tisztelt Doktor Út! Tegnap két hónapon belül a harmadik műtétre került sor a retinaleválással kapcsolatban. Azt tapasztalom most mintha a szemlencse félét, -kék szint- a szemem kék színű látnám és ott a külső képet nem látom. Ez...
        Kedves Doktor Úr! 32 éves, rendszeresen sportoló, általában egészségesen táplálkozó, nem dohányzó, de stresszes munkát végző férfi vagyok. Egy elég hosszadalmas, még tavaly nyáron kezdődő vizsgálat sorozat vezetett oda, hogy kiderült,...
        Mit jelent az hogy nedves macula degenerácio ? mi a valószínűsége hogy a másik szemen is megbetegszik.Mi várható a szembe adott injekciotól? az injekció neve:Bevacizumab