• Újabb kérdés Dr Papp Juliához

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!Nagyon köszönöm eddigi válaszait.Én kérdeztem a roaccutan gyógyszer és szemhéjgyulladással kapcsolatban.Még egy kérdésem lenne..Nagyon sajnálom hogy ujra zavarnom kell ezzel a problémával:(Irta hogy szemöldökhullás is lehet a mellékhatása a roacutannak.Ez után figyeltem meg hogy a bal  a szemem fölött ahol már észrevehetőbb a szempillák kihullása a szemöldököm is egy kicsit megritkult.Akkor esetleg a kettőnek összefüggése van?Mert pont most voltam bőrgyógyásznál ujból csökkentette az adagot hátha igy már jobb lesz kérdeztem ezzel kapcsolatban de mondta hogy szemöldökhullást szerinte a roaccutan nem okoz..Hát nem tudom.Egyébként most mondta hogy sajnos amiatt alakulhatott ez ki nálam mert nagy dózisban irta fel és sokáig nem csökkentette az adagot mert eleinte kis szemszárazságon kivül semmi problémám nem volt.

        Még egy ettől független kérdésem is lenne ha erre itt lehet válaszolni.Meg szeretném tudni hogy Önhöz esetleg személyesen nem-e lehetne elmenni egy szemvizsgálatra?és ha ez lehetséges hol lehet Önt elérni vizsgálatra bejelentkezni.Én Debrecenben lakom itt voltam már szemvizsgálaton de sajnos nem igazán foglalkoztak a problémámmal,ami érthető is egy sztk-s rendelésen.Magánorvoshoz is szerettem volna elmenni ahány helyre mentem sajnos mindenki elküldött hogy ők csak szemüveg,kontaklencsefelirással foglalkoznak..Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a szemhéjgyulladás témában

        Tisztelt kérdező!

        Mivel szemészeti tüneteinek kiváltó, eredeti oka tisztázott, ismert: nem szemészeti betegség hanem a Roaccutan gyógyszer. A bőrgyógyásszal konzultált is a dózis váltásról, érdemben a szemészeti vizsgálat nem vinné előrébb a dolgokat. Türelemmel ki kell várni, amíg a kezelés lezajlik, majd ezt követően az
         ismert mellékhatások fokozatosan megszűnnek. Ezt a folyamatot sem gyorsítani sem befolyásolni igazából lényegesen nem lehetséges.

        Tisztelettel:

         Dr. Papp Júlia

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-19 15:19:46; Megválaszolva: 2011. szeptember 07., 06:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tegnapi napon délelőtt hirtelen a jobb szemem előtt apró barna, pokhaloszeru folt jelent meg, ami még a mai napon sem múlt el. Tegnap meg nem fájt a jobb szemem, de ma már enyhe fájdalmat is érzek. Meg soha nem volt ilyenben részem. Mitévő...
        Tisztelt Webbeteg.hu! Azzal a kérdésel fordulok önökhöz hogy van egy 7hónapos kisfiam akinek valószínű hogy a jobb szeme mögött tumor van. A mai napon Szegeden vizsgálták, a papírjára Retinoblastoma gyanú van írva de azt mondták hogy lehet...
        Tisztelt Cím! 11 éves lányom látása elkezdett romlani, melyet a növekedésével hoznak kapcsolatba. Jelenleg 160cm, mely a korosztályában magas, de nem egyedi. A szülők nem szemüvegesek, a gyermek alig számítógépezik, alig mobiltelefonál....
        Kedves Doktor Úr! Egy ideje elég sokszor begyullad a szemem és csúnyán látszanak erek,ami viszont állandó. Lefényképeztem a szememet és úgy látom mintha valami hártya szerűség lenne mind 2 szem íriszén. Azt is észrevettem egy ideje, hogy...
        Tisztelt Doktor Út! Tegnap két hónapon belül a harmadik műtétre került sor a retinaleválással kapcsolatban. Azt tapasztalom most mintha a szemlencse félét, -kék szint- a szemem kék színű látnám és ott a külső képet nem látom. Ez...
        Kedves Doktor Úr! 32 éves, rendszeresen sportoló, általában egészségesen táplálkozó, nem dohányzó, de stresszes munkát végző férfi vagyok. Egy elég hosszadalmas, még tavaly nyáron kezdődő vizsgálat sorozat vezetett oda, hogy kiderült,...
        Mit jelent az hogy nedves macula degenerácio ? mi a valószínűsége hogy a másik szemen is megbetegszik.Mi várható a szembe adott injekciotól? az injekció neve:Bevacizumab
        Jo napot kivanok! A problemam az lenne, hogy mostmar tobb mint egy honapja fajnak a szemeim. Eloszor csak a jobb szemem fajt, mintha ki akarna esni es ra egy hetre a masik is elkezdett fajni es szurkalni. Az irisz mellett latni valamilyen szurkes elvaltozast...
        Tisztelt Doktornő! 6 hónapos kisfiam szemészeti vizsgálata során a következő értékeket mérték Pulsoptix-szal. Egyik szem: +2,75 Dsph +0,50 Dcyl 125 fok Másik szem: +3,50 Dsph +0,75 Dcyl 72 fok Szeretném kérdezni, hogy ezek az értékek...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! A mai napon olyan furcsa és ijesztő dolgot tapasztaltam, amit még előtte soha. Úgy kezdődött, hogy kissé káprázott a szemem, azt hittem, belenézhettem egy lámpába, ezért nem foglalkoztam a dologgal. Ezután kb...